Entertainment alle pijlers

Het Grote Temptation Island Spoiler Topic

31-01-2018 07:19 1148 berichten
Voor de mensen die vooruit kijken, bijvoorbeeld via Videoland of RTL XL.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
25-04-2018 13:47
The soap continues:

https://www.thebestsocial.media/nl/temp ... w-deborah/
Wow ...
Alle reacties Link kopieren
Gamayun schreef:
23-04-2018 18:31
Djeez wat was Tim tenenkrommend toen hij aankwam met het bloemetje in zijn boxershort en de opgevouwen zwaan voor zijn pielemuis.
Was echt niet om aan te zien, daar kan je toch niet op vallen?!
Ik zou ter plekke droogvallen als de Sahara als een man dat zou doen.

Afbeelding
Run Cherish run!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Die Tim is echt knettergek!
Wat een eng mannetje is Tim zeg. Hij draait alle rollen om.
Als dat verhaal waar is en dat denk ik wel. Dan heeft hij haar zelf het ziekenhuis ingeslagen. Gatver. Bah.
Niet alleen cherish maar iedereen moet bij dat soort mannen wegblijven.
Leafs schreef:
25-04-2018 13:47
OWOEOEOE ook al op bunda! Merci voor het zeggen
https://bundavids.com/temptation-island-s10e15/
Ik heb net even vluchtig gekeken en ik zat zo te hopen dat Deborah een fakkel pakte en hem daarmee op zijn smoel sloeg, maar helaas.
Gate_Keeper schreef:
25-04-2018 14:30
Ik heb net even vluchtig gekeken en ik zat zo te hopen dat Deborah een fakkel pakte en hem daarmee op zijn smoel sloeg, maar helaas.
Same, maar helaas :(
Deborah heeft de beste reactie gegeven die ze kon geven op Tim. Onwijs sterk gebleven en super volwassen! Wat een heldin, wauw.
Alle reacties Link kopieren
Kan het zijn dat het er weer af is gehaald van rtlxl? Kan het niet vinden. Ook niet op Bunda.
Wilhetnietweten schreef:
25-04-2018 15:42
Kan het zijn dat het er weer af is gehaald van rtlxl? Kan het niet vinden. Ook niet op Bunda.
Volgens mij wordt hij er steeds afgehaald door RTL inderdaad, had ik ook net tijdens het kijken, maar 5 minuten later stond hij er weer op!
Alle reacties Link kopieren
Elliez schreef:
25-04-2018 15:36
Deborah heeft de beste reactie gegeven die ze kon geven op Tim. Onwijs sterk gebleven en super volwassen! Wat een heldin, wauw.
Helemaal mee eens.
Echt wauwww had het haar echt niet nagedaan. Zo classy! Nu ziet die ei wat hij heeft weggegooid.
Alle reacties Link kopieren
Elliez schreef:
25-04-2018 15:36
Deborah heeft de beste reactie gegeven die ze kon geven op Tim. Onwijs sterk gebleven en super volwassen! Wat een heldin, wauw.
Ja man, ik had zo boos geworden en gehuild enzo. Echt goed van haar.
Alle reacties Link kopieren
Eens met het bovenstaande. Wat een beheersing heeft die meid! De rest was allemaal blabla. Jeremy en Vanessa vind ik leuk samen.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Die Bunda hebben ook wel lef. :rofl:
Staat er: Als de video verwijderd is, even geduld. We zetten hem zo snel mogelijk weer erop!


Staat er nu wel op.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat ook te wachten tot ze zou ontploffen naar ze bleef zo kalm.... en die ring. Nam ze aan en ik denk Neee!!? En toen hoppa in het vuur haha.
Begrijp niet waarom ze zo kalm bleef. Ik had hem de huid volgescholden zeg!

Ik zit wel te wachten op het moment dat tim hoort dat zn kersje het als vakantieliefde zag.. was mooi geweest om dat ook nog te zien 😂
Juist goed dat ze zo rustig bleef. Dat is voor mij (vaak) een teken van volwassenheid.

Hij was het niet waard om kwaad(vaak schuilt daar verdriet achter) te worden.

De ring in het vuur zei genoeg :-D
Alle reacties Link kopieren
Dat hoofd van Rick Brandsteder toen hij tegen Kevin en Megan zei ‘zijn jullie eigenlijk wel klaar voor een relatie?’ :rofl:
Deborah was sterk ja. Vraag me wel heel erg af wat ze had gedaan als hij niet zo debiel met Cherish had gedragen.

En echt een hekel aan diagnoses vanaf de zijlijn als je geen professional bent, maar laat ik het zo zeggen: ik kijk er niet van op als hij een persoonlijkheidsstoornis heeft. Ook door wat ze zei over zijn moodswings.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
26-04-2018 12:56


En echt een hekel aan diagnoses vanaf de zijlijn als je geen professional bent, maar laat ik het zo zeggen: ik kijk er niet van op als hij een persoonlijkheidsstoornis heeft. Ook door wat ze zei over zijn moodswings.
Je hoeft er echt niet voor te hebben doorgeleerd, om te zien dat Tim niet alles helemaal op een rijtje heeft in zijn bovenkamer. Eigenlijk heb ik zelfs een beetje medelijden met hem. Hij wordt door alles en iedereen uitgekotst, terwijl hij zich waarschijnlijk van geen kwaad bewust is. Die jongen heeft gewoon psychische hulp nodig. En dan lees ik ook nog ergens dat hij zich opwerpt als relatiebemiddelaar (o.i.d.)? Kan iemand hem tegen zichzelf in bescherming nemen?
Wilhetnietweten schreef:
26-04-2018 14:13
Je hoeft er echt niet voor te hebben doorgeleerd, om te zien dat Tim niet alles helemaal op een rijtje heeft in zijn bovenkamer. Eigenlijk heb ik zelfs een beetje medelijden met hem. Hij wordt door alles en iedereen uitgekotst, terwijl hij zich waarschijnlijk van geen kwaad bewust is. Die jongen heeft gewoon psychische hulp nodig. En dan lees ik ook nog ergens dat hij zich opwerpt als relatiebemiddelaar (o.i.d.)? Kan iemand hem tegen zichzelf in bescherming nemen?
Een persoonlijkheidsstoornis is wat anders dan ze niet allemaal op een rijtje hebben. Ik vind het ook sneu. Goedele zei ook dat hij hulp nodig heeft, omdat-ie echt niet ziet hoe raar hij bezig is.
Alle reacties Link kopieren
Tim een relatiebemiddelaar?

Ik vond Jeremy trouwens wel bedenkelijk kijken toen Vanessa vroeg of hij echt gelukkig is met haar.
minnimouse schreef:
26-04-2018 14:55
Tim een relatiebemiddelaar?

Ik vond Jeremy trouwens wel bedenkelijk kijken toen Vanessa vroeg of hij echt gelukkig is met haar.
Vond de begroeting naar elkaar nou ook niet echt warm.
Gate_Keeper schreef:
26-04-2018 15:42
Vond de begroeting naar elkaar nou ook niet echt warm.
Die vond ik ook matig, en toen ze in dat busje stapten, had ik verwacht dat ze niet van elkaar zouden kunnen afblijven. Na veertien dagen eindelijk samen! Dat idee.
ZaraZara100 schreef:
26-04-2018 16:06
Die vond ik ook matig, en toen ze in dat busje stapten, had ik verwacht dat ze niet van elkaar zouden kunnen afblijven. Na veertien dagen eindelijk samen! Dat idee.
Ja ik ook. Bespringen die hap.
Precies, ik zou het wel weten. :loveys:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jeremy en Vanessa dat bewaren voor als er geen camera’s zijn. Ze waren al 2 weken heel ingetogen dus dit paste wel bij ze. Niet je emoties losgooien op tv.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven