Entertainment alle pijlers

Het Grote Temptation Island Spoiler Topic

31-01-2018 07:19 1148 berichten
Voor de mensen die vooruit kijken, bijvoorbeeld via Videoland of RTL XL.
AnAppleADay schreef:
21-05-2019 17:25
Ik zal het oude topic eens omhoog halen :proud:
Yes!! Dank :flirting:
Oee heb je een link? Die zoekfunctie doet het nooit bij mij. Dan krijg ik van alles behalve de juiste link.
Alle reacties Link kopieren
entertainment/ex-on-the-beach-double-du ... #p29969550
Thanks!!
LieveMona schreef:
21-05-2019 14:23
Verbaast me dan wel weer dat ze gewoon doorgaat met Danicio nadat hij haar voor de ganse natie en haar ex te kakken heeft gezet.
Het verbaast me eigenlijk meer dat hij met haar doorgaat.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
26-05-2019 22:51
Het verbaast me eigenlijk meer dat hij met haar doorgaat.
Dat ook. Maar zij leek me wel een type dat dan pislink zou worden en blijven op iemand.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
27-05-2019 18:00
Dat ook. Maar zij leek me wel een type dat dan pislink zou worden en blijven op iemand.
Of ze is blij dat de kogel door de kerk is. Ik vind Rodanya ook beter bij Danicio passen, dan bij Morgan.

Heikki en Milou zijn ook weer terug bij elkaar, zeggen ze zelf op Instagram.
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
28-05-2019 07:41
Of ze is blij dat de kogel door de kerk is. Ik vind Rodanya ook beter bij Danicio passen, dan bij Morgan.

Heikki en Milou zijn ook weer terug bij elkaar, zeggen ze zelf op Instagram.
Ik niet. Het verbaast me echt dat ze een relatie hebben. Ik zag geen enkele chemie tussen die twee. Ik vind hem ook te knap en te leuk voor haar.
Daar gaan we weer:
[quote]
Het ziet er naar uit dat het vuur tussen Pommeline en Fabrizio nu echt gedoofd is. De Temptation Island VIPS-deelnemers zouden volgens het Belgische weekblad Dag Allemaal uit elkaar zijn. Het reality-koppel houdt zelf de lippen stijf op elkaar.


Volgens het weekblad is Fabrizio de reden van de breuk, hij zou aan zijn verloofde hebben laten weten dat het wat hem betreft over en uit is. De twee zouden nog wel samenwerken in de tattooshop van Fabrizio, maar samenwonen zit er niet meer in. De breuk zou echter niks te maken hebben met hun deelname aan de ultieme relatietest, maar de gevoelens van Fabrizio voor Pommeline zouden simpelweg zijn verdwenen. Of dat helemaal het geval is, is nog niet duidelijk. Wel is Fabrizio gespot met een mogelijke nieuwe vlam.

Het zou gaan om Julia, een van de verleidsters van het nieuwe seizoen van Temptation Island VIPS. Op instagram zijn de twee meerdere keren samen op de gevoelige plaat gelegd. De twee hadden een romantisch middagje op het strand en werden betrapt, terwijl ze aan het bakken waren. En onlangs beleefden de twee een gezellige dag in het pretpark Walibi.
Die Morgan en Rodanya blijven ruzie zoeken op social media. Echt irritant en kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
26-06-2019 13:59
Die Morgan en Rodanya blijven ruzie zoeken op social media. Echt irritant en kinderachtig.
Ja, inderdaad. Ik zou zeggen, ga gewoon lekker verder met je leven en blijf elkaar niet opzoeken. Over is over.
Gaan we straks gewoon weer in dit topic verder? Komt het vanavond (na 0:00 uur) al op Videoland?
Alle reacties Link kopieren
We kunnen hier verder gaan

entertainment/temptation-island-vips/li ... /409714/30#
Eerste aflevering is leuk, maar ja de kat ligt niet zo hoog na vorig seizoen. Ik denk dat iedereen vreemd zou kunnen gaan, behalve misschien Pommeline.
Ik vind de meeste deelnemers (zowel koppels als verleiders) een stuk leuker overkomen dan vorig jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net dat Rodanya zwanger is! Van wie is niet bekend.. echt zeer eh.. opmerkelijk.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
16-07-2019 20:15
Ik lees net dat Rodanya zwanger is! Van wie is niet bekend.. echt zeer eh.. opmerkelijk.
Het is inderdaad bijzonder.
Fabrizio schijnt ook onlangs vader geworden te zijn..
Alle reacties Link kopieren
Ik was laatst op een festival (Dreamfields) en daar waren Milou en Heikkie samen met nog een groepje vrienden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
17-07-2019 13:09
Ik was laatst op een festival (Dreamfields) en daar waren Milou en Heikkie samen met nog een groepje vrienden.
Die wonen ook weer samen las ik laatst. Die Heikkie heeft ook geen ruggengraat.
vivautrecht85 schreef:
17-07-2019 09:08
Fabrizio schijnt ook onlangs vader geworden te zijn..
whut?
Naomir schreef:
17-07-2019 07:56
Het is inderdaad bijzonder.
Is niet bekend gemaakt, dat is wat anders dan niet bekend...


Sorry, dit is een reactie op de post van lievemona
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
17-07-2019 21:53
Is niet bekend gemaakt, dat is wat anders dan niet bekend...


Sorry, dit is een reactie op de post van lievemona
Nou ja, bij haar zal het inderdaad wel bekend zijn (hoop ik), maar dat het een onverwacht en opmerkelijk nieuwtje is, kunnen we toch wel stellen?
Gatekeeper* schreef:
17-07-2019 21:51
whut?
Een kindje van twee, moeder onbekend. Bij het publiek dan. Pom en zijn inmiddels andere ex Julia wisten ervan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven