Entertainment alle pijlers

Het Grote Zoete Kerstfilm Topic

01-12-2019 18:34 161 berichten
De streamingsdiensten stromen weer vol met kerstfilms.

Welke zijn de meest zoete, lieve, leuke, glitterende?

Deel te tips! (Ook even waar ze te vinden zijn)

Ik probeer alles op te sparen voor de kerstvakantie, maar kon me niet beheersen, dus heb ik net Holiday in the Wild opgezet.

Wanneer kijk jij? Lekker alleen of gezellig samen?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
01-12-2019 18:53
Zeit der geheimnisse (Netflix) staat op mijn lijst.
En gekeken. Ik vond het leuk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Christms prince vind ik erg leuk en Knight before christmas. Wisten jullie dat die NEtflix kerstfilms met kleine details aan elkaar verbonden zitten? Moet je maar eens op letten :biggrin:
retrostar schreef:
01-12-2019 21:25
Ik heb geen streamingsdienst. Heel vaak zoek ik naar een reden om Netflix Film 1 of Walt Disney Plus te nemen maar ik zie gewoon niks erbij wat ik per sé wil zien.Ik kan het slecht verdragen als ik dan die geluiden moet aanhoren van films die mannen leuk vinden dus er komt geen Netflix.

De laatste twee avonden zijn er alleen actiefilms te zien geweest op prime time, te herkennen aan de hoge ratings, maar absoluut niet door mij gewaardeerd. Ik ga voor de filma die gemiddeld een 5,8 tot een 6,8 krijgen. Hogere ratings betekenen vaak ook zware drama's, verdriet e.d.

Ik wil gewoon een onwaarschijnlijke romance zien, zoals die van een paar dagen geleden toen een jonge vrouwelijk arts in een coma raakte, uittrad en bij een man ging buurten, waarna ze verliefd werden. Maar ja, die krijgen we niet vaak te zien.
Ik zou me geen leven zonder Netflix meer kunnen voorstellen! :D er zijn zoveel goede serie’s en films van Netflix zelf die niet op tv komen. Ook docu’s kijk ik graag. Ik kijk nog maar weinig op de gewone tv. Ben nu bezig met The crown, heerlijk!
Hachi al een paar keer gezien. Zielige film ja, maar ik zit er echt geen uren bij te janken. Sowieso bij niets wat op tv langs komt.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
01-12-2019 21:52
Hachi al een paar keer gezien. Zielige film ja, maar ik zit er echt geen uren bij te janken. Sowieso bij niets wat op tv langs komt.
Ik snap het ook niet van mezelf hoor. Ben helemaal niet zo sentimenteel aangelegd. Maar bij Hachi ging ik helemaal los (nouja, zodra de film was afgelopen was ik ook klaar hoor. Dus dat uren zitten janken viel wel mee :) )
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Su, kun je er nog even bijzetten; Geen spoilers! :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
01-12-2019 21:50
Ik zou me geen leven zonder Netflix meer kunnen voorstellen! :D er zijn zoveel goede serie’s en films van Netflix zelf die niet op tv komen. Ook docu’s kijk ik graag. Ik kijk nog maar weinig op de gewone tv. Ben nu bezig met The crown, heerlijk!
Ik hoor dat uiteraard ontzettend vaak. Maar ik vind het wel iets aantrekkelijks hebben om niet zelf te hoeven zoeken maar gewoon iets verrassends voorgeschoteld te krijgen. Als er niets bijzonders gepresenteerd wordt dan ga je bijvoorbeeld naar iets kijken waar je anders niet zoveel aandacht aan had besteed en dat is ook leuk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Odense2 schreef:
01-12-2019 19:37
Ik vind die actrice zo leuk.

Inmiddels ook The Knight before Christmas (met zelfde actrice) gekeken op Netflix.
Lekker wegzwijmelen, zonder man.
Die probeer ik nog uit te stellen tot de kerstvakantie :)
Lijkt me ook inderdaad een heerlijke zwijmelfilm
Knight before Christmas is zeker wel een aanrader ja ;-D
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
01-12-2019 21:48
Christms prince vind ik erg leuk en Knight before christmas. Wisten jullie dat die NEtflix kerstfilms met kleine details aan elkaar verbonden zitten? Moet je maar eens op letten :biggrin:
Is mij idd bij Knight before christmas goed opgevallen. Niet alleen die 2 films. Toevallig had ik eerst Holiday in the wild gekeken. Ook verbonden. :P
swimkim schreef:
01-12-2019 23:43
Is mij idd bij Knight before christmas goed opgevallen. Niet alleen die 2 films. Toevallig had ik eerst Holiday in the wild gekeken. Ook verbonden. :P
Die heb ik nog niet gekeken,maar het schijnt dat veel van die Netflix original kerstfilms met elkaar verbonden zijn, dus ik ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier dat bijna ieder1 Netflix heeft.

Wij hebben geen Netflix.
Op gewone tv zijn de kerstfilms in december ook te zien, o.a Duitse (commerciële) zenders, Belgische zenders.

België zend nog wel de Laurel en Hardy klassiekers uit, ook de oude films met Fred Astaire en Ginger Rogers.
Voor deze maand is het afwachten welke films er uitgezonden wordt.
jaja007 wijzigde dit bericht op 02-12-2019 19:14
Reden: Bericht verduidelijken
3.59% gewijzigd
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Nu kijken wij nauwelijks tv.
Maar voor de decembermaand maak ik wel een uitzondering als het gaat om klassiekers (romantiek, zoet, winter).
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen Netflix
Ook geen behoefte aan.
Ik doe het met de films die op tv te zien zijn.
mama-inge wijzigde dit bericht op 02-12-2019 18:59
4.76% gewijzigd
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Wij hebben dan weer geen "gewone" televisie. Ik vind wat op Netflix staat wel genoeg.
Alle reacties Link kopieren
The snowman van Raymond Briggs, de kinderfilm, niet de horrorfilm natuurlijk!
Veel kerstcommercials van Engelse supermarkten.
A holiday reunion :love:

https://www.youtube.com/watch?v=Pdgk3ERKdug
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
02-12-2019 12:39
Wij hebben dan weer geen "gewone" televisie. Ik vind wat op Netflix staat wel genoeg.
dito
dus ook geen DWDD of Arjen Lubach etc
SHREK heeft een special.

Op BBC one en two worden heel veel geweldige films getoond zonder onderbreking.
Ondertiteling is bruikbaar. Vaak is het tegelijkertijd op uitzending via Duitse, Belgische en Nederlandse zenders.

Géén kerstfilm, maar op Duitse zender (DAS ERSTE is een serie SHOWS gestart met aanloop naar Kerst. Advent heet dat en is avondvullend. Die maken er echt een spektakel van. Afgelopen zaterdag kort fragment gezien met Vicki Leandros. Een winnares van een songfestival in de jaren 70. Ze deed een optreden. Zelf wil ik eerst even Sint vieren. Maar ben geen liefhebber van avondvullend.
Maar op het DUITSE DAS ERSTE (tv zender die niet terug te kijken is) wordt nu iedere zaterdag een MUZIEKfestival uitgezonden. Om de dagen af te tellen totdat het Kerst is. DETAIL: delen van Duitsland zijn nog steeds erg Christelijk. Daarom wordt er veel naar dit soort shows gekeken. Wie ze leuk vind. Die is nu bij deze op de hoogte.
lilalinda schreef:
02-12-2019 13:52
dito
dus ook geen DWDD of Arjen Lubach etc

Lubach kijk ik nog wel eens terug via uitzending gemist, maar verder mis ik volgens mij niks :)
mindervanmij schreef:
02-12-2019 16:10
Lubach kijk ik nog wel eens terug via uitzending gemist, maar verder mis ik volgens mij niks :)
Vrij recent werd er wel een kort stukje aangehaald wat ik erg goed vond.
Ik ben geen liefhebber van Lubach. Was erg sterk. Ik kan me alleen niet meer herinneren wat het precies was.
Er zijn veel te veel van dat soort programma's en allemaal hetzelfde onderwerp.

Via Teletekst is er overigens ook een pagina waar de nieuwste films kort in besproken worden.
https://teletekst-data.nos.nl/webtekst?p=200
Het zit in de 200 serie. Leuk om weer eens te zien, heb ik ergens gelezen, hier op dit forum. :)
Via internet kan je dan bladeren zonder dat pest blauw.
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
02-12-2019 14:52
SHREK heeft een special.

Op BBC one en two worden heel veel geweldige films getoond zonder onderbreking.
Ondertiteling is bruikbaar. Vaak is het tegelijkertijd op uitzending via Duitse, Belgische en Nederlandse zenders.

Géén kerstfilm, maar op Duitse zender (DAS ERSTE is een serie SHOWS gestart met aanloop naar Kerst. Advent heet dat en is avondvullend. Die maken er echt een spektakel van. Afgelopen zaterdag kort fragment gezien met Vicki Leandros. Een winnares van een songfestival in de jaren 70. Ze deed een optreden. Zelf wil ik eerst even Sint vieren. Maar ben geen liefhebber van avondvullend.
Maar op het DUITSE DAS ERSTE (tv zender die niet terug te kijken is) wordt nu iedere zaterdag een MUZIEKfestival uitgezonden. Om de dagen af te tellen totdat het Kerst is. DETAIL: delen van Duitsland zijn nog steeds erg Christelijk. Daarom wordt er veel naar dit soort shows gekeken. Wie ze leuk vind. Die is nu bij deze op de hoogte.
https://www.daserste.de/unterhaltung/mu ... s-100.html
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Ook nog vergeten:

Shreck Animatie © Dreamworks
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Uhhhh on topic please!
Jaja007 schreef:
02-12-2019 10:39
Ik lees hier dat bijna ieder1 Netflix heeft.

Wij hebben geen Netflix.
Op gewone tv zijn ze ook te zien, o.a Duitse (commerciële) zenders, Belgische zenders.

België zend nog wel de Laurel en Hardy klassiekers uit, ook de oude films met Fred Astaire en Ginger Rogers.
Voor deze maand is het afwachten welke films er uitgezonden wordt.
Wat op tv komt vind ik de rest van het jaar vooral bagger. Alleen in december komen er wat leuke films, maar ik vermaak me toch beter met alle Netflix original films dan met wat er op tv komt. Zoals dus the Christmas chronicles, zo’n leuke film! En die komt alleen op Netflix. En zo zijn er nog veel meer films en serie’s die alleen op Netflix staan en die ik liever kijk dan de bagger op de gewone tv.
Ik heb ook geen heel uitgebreid tv-pakket meer. Wordt steeds minder. Netflix, Disney+ en wil eigenlijk film1 ook weer nu die een streamingdienst hebben.

Ik heb vandaag bij bol.com de dvd van the family man besteld!! :heart: hij komt woensdag binnen, dus ik weet wat ik woensdagavond ga doen!
Morgen komt Sint op tv, die ga ik ook kijken :mrgreen: maar da’s niet echt een kerstfilm hè :p:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven