Het Perfecte Plaatje op Reis 2025
woensdag 9 april 2025 om 08:04
woensdag 9 april 2025 om 11:53
Ik vind het leuke aan dit programma dat ik vaak positief verrast ben over mensen (waar ik van tevoren alleen een oppervlakkig beeld van heb). Zoals vorig jaar Pauline (echte Gooische meisjes), vond het echt een leuke vrouw in dit programma.
woensdag 9 april 2025 om 19:26
Ik vind Edson ook niet leuk. Zijn manier van práten. Met van die úithalen. En erg gespeeld.
Maar misschien valt hij dit keer wel mee hoor. Ik vond Paulien ook leuker dan ik had gedacht vorig jaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 22 mei 2025 om 13:48
Ik zocht hier een topic van en gevonden
Wie heeft er gekeken?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de groep tot nu toe nog niet echt spannend vindt, maar kan ook komen, omdat bij de thuis versie er nog meer gericht wordt op het 'leer' deel.
Ik vond sommige foto's echt knullig gemaakt met de duo opdracht. Lijkt wel of ze helemaal nog geen voor kennis hebben gehad. Ook lijkt er soms wat desinteresse te zijn van aantal deelnemers.

Wie heeft er gekeken?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de groep tot nu toe nog niet echt spannend vindt, maar kan ook komen, omdat bij de thuis versie er nog meer gericht wordt op het 'leer' deel.
Ik vond sommige foto's echt knullig gemaakt met de duo opdracht. Lijkt wel of ze helemaal nog geen voor kennis hebben gehad. Ook lijkt er soms wat desinteresse te zijn van aantal deelnemers.
teddydeniffler wijzigde dit bericht op 22-05-2025 13:50
1.59% gewijzigd
donderdag 22 mei 2025 om 16:47
Ik heb ook gekeken.
Ik moet nog wennen aan de deelnemers, maar lijkt me een fijne groep.
Die eerste opdracht was echt slecht.
Vele foto's zo donker en gewoon niet goed.
De 2e opdracht ging al veel beter.
Tenminste de foto's waren beter. De opdracht vond ik voor hun echt moeilijk zo in het begin.
Maar ik ben al benieuwd naar de volgende aflevering.
Ik moet nog wennen aan de deelnemers, maar lijkt me een fijne groep.
Die eerste opdracht was echt slecht.
Vele foto's zo donker en gewoon niet goed.
De 2e opdracht ging al veel beter.
Tenminste de foto's waren beter. De opdracht vond ik voor hun echt moeilijk zo in het begin.
Maar ik ben al benieuwd naar de volgende aflevering.
donderdag 22 mei 2025 om 19:27
maandag 26 mei 2025 om 10:21

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in