Entertainment alle pijlers

Het zwarte gat na de Big Bang

08-04-2020 18:14 34 berichten
Gisten de laatste aflevering van de Big Bang Theory gekeken en nu een zwart gat. Iemand aanbevelingen? Geen Friendsc want ik vind Jennfer Aniston erg irritant.
Modern family al gezien?
Brooklyn Nine Nine
Alle reacties Link kopieren
community!
Oh en de It-crowd (ook op Netflix)

Hilarisch!
Peixe schreef:
08-04-2020 18:17
Modern family al gezien?
Deze.
Lekker op nieuw kijken je ontdekt zoveel leuke dingem als je nog een keer gaat kijken.
Modern family is eraf toch? Ik vind Community wel aardig en mijn dochter is weg van How I met your mother (ik zelf niet zo).
Alle reacties Link kopieren
How I met your mother??
The Blacklist.
Alle reacties Link kopieren
Brooklyn nine nine vind ik een absolute aanrader. Lekker veel afleveringen ook al, dus als je er eenmaal inzit kan je lekker bingen. En ik zat er na 1 aflevering al diep in.
Alle reacties Link kopieren
Rules of engagement op youtube
Karl_Marx schreef:
08-04-2020 18:18
community!
Ja!
Psych vind ik ook leuk. Young Sheldon.
Alle reacties Link kopieren
er is niets wat het kan evenaren, ik heb nog weken lang filmpjes terug gekeken van de Big Bang Theory voor dat het een beetje begon te slijten.
Grace and Frankie
Brucedehond schreef:
08-04-2020 19:07
Grace and Frankie
Ja, die is leuk. En the Kominsky method.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer (op Netflix), Young Sheldon (niet zo leuk als TBBT, maar best grappig), Dr. Who (uiteraard, want niets is beter dan... :rofl: ) of Torchwood
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
One Day at a Time is ook een leuke serie, op Netflix.
-jolijn- schreef:
08-04-2020 18:55
The Blacklist.

Nou.. lachen joh
Alle reacties Link kopieren
Young Sheldon seizoen 1 t/m 3.

Cold Feet seizoen 1 t/m 8. Seizoen 9 is afgelopen vrijdag begonnen. Helaas heeft seizoen 9 maar zes afleveringen.

Toen na 13 jaar stilte ineens seizoen 6 kwam, keek zoon verbijsterd naar zijn ouders, die even het einde van seizoen 5 terug keken. Hij kwam uit school, treft mama jankend aan. Papa komt huis, eet gezellig mee, gaat ook terug kijken en jankt nog harder.
"Waarom kijken jullie naar iets waar je van gaat huilen?".

's Avonds keek zoon mee naar seizoen 6, vond het superleuk en ging seizoen 1 t/m 5 (ik heb ze op dvd) binge watchen.



Cold Feet pilot.
https://www.dailymotion.com/video/x7dc5b5
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
the office !
Alle reacties Link kopieren
a typical
Alle reacties Link kopieren
Waarop kijk je?

Wij vinden Sex Education erg leuk op netflix. Dat is het enige dat ik op netflix kijk.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk met plezier naar Mom
don't watch the movie, read the book
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
08-04-2020 19:57
Young Sheldon seizoen 1 t/m 3.

Cold Feet seizoen 1 t/m 8. Seizoen 9 is afgelopen vrijdag begonnen. Helaas heeft seizoen 9 maar zes afleveringen.

Toen na 13 jaar stilte ineens seizoen 6 kwam, keek zoon verbijsterd naar zijn ouders, die even het einde van seizoen 5 terug keken. Hij kwam uit school, treft mama jankend aan. Papa komt huis, eet gezellig mee, gaat ook terug kijken en jankt nog harder.
"Waarom kijken jullie naar iets waar je van gaat huilen?".

's Avonds keek zoon mee naar seizoen 6, vond het superleuk en ging seizoen 1 t/m 5 (ik heb ze op dvd) binge watchen.



Cold Feet pilot.
https://www.dailymotion.com/video/x7dc5b5

Cold Feet is zo leuk! Was vroeger op Nederland 3. Zou de afleveringen graag weer zien. Zijn ze nog ergens terug te kijken? Helaas niet op Netflix.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven