Entertainment alle pijlers

Hidden Chronicles

18-01-2012 14:06 62 berichten
Goeienmiddag,



Facebook heeft een nieuw spelletje, "Hidden Chronicles", en jullie raden het al, ik ben op zoek naar nieuwe buren.



Speel je het ook, en wil je buren worden stuur me dan een vriendenverzoek op Jarren Postma.



Dit topic is ook voor alle vragen die je over het spel hebt, anders lijkt 't net een oproepje, en die mogen alleen op het prikbord
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik loop vast met de nieuwe missie groene vingers 1 van 4.

Ik moet een emmers zoeken in het Londens orkestgebouw via het tabje Landhuis een pakkende melodie. Ik word telkens naar dezelfde omgeving gestuurd waar ik inmiddels al 4 troffeeen heb, maar er gebeurt niets met de opdracht.



Iemand die daar ook tegen aan loopt? Hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
je moet het net zo vaak spelen totdat je de emmer op moet zoeken.

Dat die dus onder in de balk staat.

Ik had hem na 2 x , sommigen na 12 x

succes!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt hoetepetoet, ik ga voor de 5 bekers in die level!
Alle reacties Link kopieren
Hallo, mag ik jullie ook toevoegen als buren?

naam is Danielle Van Den Steen.



Gr
Alle reacties Link kopieren
hallo, ik speel hidden chronicles op fb. Heb sinds enkele dagen problemen met het spel. Ik krijg geen meldingen meer te zien. En ook geen hulpverzoeken meer van vrienden en die van mezelf die door vrienden geaccepteerd zijn bij het opstarten van het spel. Wie kan me helpen.
Alle reacties Link kopieren
Voor diegene die meer buren willen hebben, misschien een idee om je te laten toevoegen aan "Hidden Chronicles spelers". Dit kan je gewoon intikken in het zoekbalkje van Facebook zelf, waar je ook namen intikt van mensen die je zoekt. Je moet dan wel wachten op toestemming om toe te treden tot deze club. Je kan ook vrienden met mij worden, en dan kan ik jullie toevoegen (Mariska Simons). Dan hoef je niet te wachten op toestemming.



Verder nog de tip: bomen waar geen LP aan verbonden zijn, die kun je verkopen voor 5 munten per stuk. Verkoop je toch een boom waar LP aan verbonden zit, dan worden deze van je totaal aantal LP afgetrokken. Zo creëer je extra geld + ruimte om verder te kunnen ontwikkelen.



Heb ik nog de vraag: hoe kan ik buren verwijderen die geen HC meer spelen. Heb veel buren die er mee gestopt zijn, maar is erg irri als ik per ongeluk toch op hun landgoed terecht kom.



Gr. Mariska
Alle reacties Link kopieren
Humberhuggie, zet je HC eens op Engels (indien dit al zo is dan op NL zetten). Dit doe je op het wereldbolletje wat staat naast het envelopje. Bij mij hielp dit, omdat de verzoeken ineens in het Engels waren verstuurd. Als je alles hebt geaccepteerd, dan weer terugzetten in het NL. Kan zijn dat je een aantal keren moet switchen tussen deze talen. Veel suc6.
Alle reacties Link kopieren
Hey hoi,

ik speel al een tijdjes maar sinds kort krijg ik bijv. grindpaden in mijn inventaris. Hieronder staat een knopje selecteer maar als ik dat doe, gebeurd er niets. Ik kan dus deze dingen niet meer kopen omdat mijn inventaris daarvan vol is. Geeft aan, gebruik eerst je inventaris. Heeft iemand daar ook ervaring mee en hoe los ik dit op?? Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Hey Chinook1971, alles wat in je inventaris staat kan je gelijk op je landgoed plaatsen. Dus selecteren en plaatsen waar je wilt. Je zal nog meer spullen in je inventaris krijgen die je zo kunt plaatsen. Kost je verder niets, kan je wel eventueel LP opleveren. Veel suc6.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Magerosi, dat is het probleem, het lukt me niet om ze op mijn landgoed te plaatsen, het knopje selecteren werkt blijkbaar niet. Daardoor kan ik dus die dingen niet meer kopen
Alle reacties Link kopieren
Hey Chinook1971, zet je HC op Engels en probeer het dan nog eens. Misschien dat dit helpt. Op Engels zetten doe je via het wereldbolletje dat naast het envelopje staat. Wel zorgen dat je je HC weer terugzet op NL.
Alle reacties Link kopieren
Hey Chinook1971, wil ze nu ook plaatsen maar gebeurd ook nix. Geen idee wat dit is, want ik kon wel de 2 ijzeren bogen en tarwegras plaatsen. Foutje in het spel denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Hey Magerosi, zal dat van dat Engels ff proberen maar je bent er maar mooi klaar mee wanneer het een foutje in het spel is, kun je mooi geen paden meer aanleggen maar bedankt voor jouw reacties!!!:-)
Alle reacties Link kopieren
Niet wanhopen Chinook1971, heb al vaker te maken gehad met foutjes en die lossen ook vanzelf weer op. Zo heb ik heel lang geen verzoeken kunnen sturen, omdat deze gewoon niet zichtbaar werden. Gewoon blijven proberen met selecteren, eens komt de dag dat het wel mogelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook nog wel wat buurtjes gebruiken... Danielle Spelle (ofwel mijn spelletjes fb account ;)).



Weet iemand wat er gebeurd als je een missie niev/binnen de tijd af heb? Ik zit bij de verloren hapr nog bij stap 6 van 12 en over 3 dgn stopt deze missie. Gaan dan alle gebouwen die ik daarvoor gebouwd heb weg? MIs ik dan een deel van het verhaal?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Hallo

ook ik kan nog wel wat buren gebruiken.

Ik kom niet verder omdat ik niet genoeg buren heb die spelen

Nou heb ik een nieuw facebook account aangemaakt om ook "vreemde" uit te nodigen.

Als je mijn buur wil worden kun je me vinden onder Corina Spelletjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook nog op zoek naar buurtjes op mijn fb spelletjes account.

Heb al een paar van jullie uitgenodigd.

Mijn naam op fb is Masa Spellen.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ben nog op zoek naar een paar buren voor Hidden Chronicles. Mijn naam op Facebook is Ingrid Groen.
Alle reacties Link kopieren
quote:bokrijk schreef op 22 april 2012 @ 23:02:

Hallo

ook ik kan nog wel wat buren gebruiken.

Ik kom niet verder omdat ik niet genoeg buren heb die spelen

Nou heb ik een nieuw facebook account aangemaakt om ook "vreemde" uit te nodigen.

Als je mijn buur wil worden kun je me vinden onder Corina Spelletjes.



hallo,

ik merk dat jullie allemaal een 'spelletjes account' aanmaken bij facebook om Hidden Chronicles te kunnen spelen . Ook ik speel dit spel al een tijdje en ben ook op zoek naar 'buren' . Als ik nu een nieuw account aanmaak op facebook moet ik dan helemaal opnieuw beginnen bij Hidden Chronicles, want ik heb al redelijk wat uitgebouwd :-) .

Groetjes
quote:aquarius3511 schreef op 28 april 2012 @ 10:21:

[...]





hallo,

ik merk dat jullie allemaal een 'spelletjes account' aanmaken bij facebook om Hidden Chronicles te kunnen spelen . Ook ik speel dit spel al een tijdje en ben ook op zoek naar 'buren' . Als ik nu een nieuw account aanmaak op facebook moet ik dan helemaal opnieuw beginnen bij Hidden Chronicles, want ik heb al redelijk wat uitgebouwd :-) .

GroetjesDat vraag ik me ook af, ik wil ook graag actieve nieuwe buren. Heb nu maar 5 mensen die elke dag spelen maar daar krijg je niet snel genoeg de spullen die nodig zijn om verder te komen.
quote:ing98 schreef op 26 april 2012 @ 08:48:

Ook ik ben nog op zoek naar een paar buren voor Hidden Chronicles. Mijn naam op Facebook is Ingrid Groen.Wat is je woonplaats of ava? Ik wilde je toevoegen maar kan je niet vinden.
Zo, ik heb iedereen die ik kon vinden uitgenodigd! Nu hopen op positieve berichten Alleen Jarren Postma kan ik niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil eigenlijk ook wel meer vriendsjes,wil alleen niet mijn hele home page vol met allemaal berichtjes........



dus....mocht je actief hidden spelen en niet al te veel berichten erop posten zet dan je naam even onder dit bericht dan nodig ik je uit :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen speciaal spelletjes account gemaakt want dan moest ik helemaal overnieuw beginnen dus dan maar op mijn gewone account!

Dus als je het niet erg vind om ook buren te hebben die spelen met een eigen account accepteer me dan want ik heb degene die ik kon vinden uitgenodigd!
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ook ik speel Hidden Chronicles maar ik heb maar 2 buurtjes. Dat schiet natuurlijk niet op! Ik heb een apart spelletjesaccount dus je krijgt van mij verder geen berichtjes.

Wil je me als buur toevoegen dan kan je me vinden op facebook onder de naam Api Hoogerwerf. Tot ziens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven