Entertainment alle pijlers

Hoe zijn de staanplaatsen in de Ziggo dome?

20-10-2019 15:21 42 berichten
Ben a even niet meer bij een concert geweest en al helemaal nooit in de ziggo dome.

Nou kan ik staanplaatsen overnemen en wat kan ik me hierbij voorstellen?
Het is een uitverkocht concert.
Ben vrij klein van stuk, is er mogenlijkheid om naar voren te wurmen of krijg je daar problemen mee bv en moet ik dat maar vergeten?
En is het een duw en trek gedoe etc?
Zitplaatsen ook nog via, via te kopen maar volgens mij achteraan ergens.

Jaren geleden vaker in de Heineken music hall, de melkweg en Paradiso en dergelijken geweest en op eoa manier kwam ik altijd wel vooraan terecht om alles goed te kunnen zien.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
20-10-2019 17:00
Ik denk dat wij ongeveer op dezelfde plaatsen stonden. Ideale plek inderdaad. In de pauze kon ik snel naar de wc, ik was snel buiten en drinken binnen handbereik ;-)
haha blij dat ik niet de enige ben die niet recht voor het podium hoeft te staan, ik stond ook rechts inderdaad, doordat de deuren vlakbij zijn en het aan de zijkanten van het podium smal is verzamelen zich daar minder mensen ook nog wat beweegruimte en de band kwam heel dichtbij ♡ bij een artiest die statisch op 1 plek blijft zal het zicht misschien wat minder zijn, maar dat was hierbij zeker niet het geval
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
20-10-2019 15:33
Als het echt slecht was zou niemand meer gaan toch?
Kun je niet op de site kijken waar je dan staat e.d.? Of aan degene vragen van wie je ze overneemt?
jij bent zeker nog nooit bij een concert geweest met staanplaatsen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
20-10-2019 17:20
haha blij dat ik niet de enige ben die niet recht voor het podium hoeft te staan, ik stond ook rechts inderdaad, doordat de deuren vlakbij zijn en het aan de zijkanten van het podium smal is verzamelen zich daar minder mensen ook nog wat beweegruimte en de band kwam heel dichtbij ♡ bij een artiest die statisch op 1 plek blijft zal het zicht misschien wat minder zijn, maar dat was hierbij zeker niet het geval
ik hoef ook niet helemaal vooraan te staan en vaak als je aan de zijkant naar voren loopt, kom je best dichtbij
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
20-10-2019 17:21
jij bent zeker nog nooit bij een concert geweest met staanplaatsen?
:proud:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
20-10-2019 17:20
haha blij dat ik niet de enige ben die niet recht voor het podium hoeft te staan, ik stond ook rechts inderdaad, doordat de deuren vlakbij zijn en het aan de zijkanten van het podium smal is verzamelen zich daar minder mensen ook nog wat beweegruimte en de band kwam heel dichtbij ♡ bij een artiest die statisch op 1 plek blijft zal het zicht misschien wat minder zijn, maar dat was hierbij zeker niet het geval
Zo heb ik het ook ervaren :)
Wij kwamen ook vrij laat binnen en er waren nog genoeg plekken waar je kon gaan staan.
Ligt misschien ook aan de artiest.
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
20-10-2019 17:22
ik hoef ook niet helemaal vooraan te staan en vaak als je aan de zijkant naar voren loopt, kom je best dichtbij
maar jij bent dan ook heul groot :angel:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
20-10-2019 17:30
maar jij bent dan ook heul groot :angel:
das waar

Afbeelding
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Zal er ook vanaf hangen wie er in het voorprogramma staat.

Bij Pink op het Malieveld vond ik dat er best al wat mensen stonden ruim voor het begon (dat was toen Davina Michelle), maar komend weekend bij Krezip heb ik nog nooit van het voorprogramma gehoord...

Edit: heb even gegoogeld en nu gaat er een lampje branden wat betreft het voorprogramma komend weekend :facepalm:
En om eerlijk te zijn staan de tijden ook een stuk dichter op elkaar dan bij Pink...
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
20-10-2019 17:39
das waar

Afbeelding
zeer treffend :rofl:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Voor Eric Clapton hebben wij ook staanplaatsen. Ik ga dan lekker achter staan waar je ook dicht bij de bar staat. Zo veel meer zie je niet als je vooraan staat als je klein bent zoals ik. Je hebt ze iets meer in het echt gezien maar dat is ook alles. Als je voor aan staat dan zie je ze nog niet echt heel goed want het podium doet. Je ziet vooral het concert op de schermen.
.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
20-10-2019 17:54
Voor Eric Clapton hebben wij ook staanplaatsen. Ik ga dan lekker achter staan waar je ook dicht bij de bar staat. Zo veel meer zie je niet als je vooraan staat als je klein bent zoals ik. Je hebt ze iets meer in het echt gezien maar dat is ook alles. Als je voor aan staat dan zie je ze nog niet echt heel goed want het podium doet. Je ziet vooral het concert op de schermen.
.
ben ik niet met je eens, ik ben net zo lang als jij en ik heb weinig concerten gehad waarbij ik niks heb kunnen zien. Mensen zijn vaak best bereid om rekening met je te houden.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
20-10-2019 17:49
zeer treffend :rofl:
:jump:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het is de algehele sfeer die het maakt of breekt.
Staplaatsen vind ik zelf leuker dan zitplaatsen. Terwijl die laatste wel duurder zijn.
Maar zeg zelf, een concert bijwonen zonder dat de voetjes van de vloer mogen?

Ik stond, zat soms even op de grond en danste vooral.
COtweepuntnul schreef:
20-10-2019 15:38
Ik vind er niks aan, staanplaatsen, ook omdat ik klein ben.

Wat voor concert is het en hoe graag wil je er naartoe?

Eric Clapton.

Wil best graag maar voor ik het wist waren de redelijk geprijsde kaarten uitverkocht.

Zou het bij het publiek van Clapton meevallen denk je?
Zullen toch niet allemaal beschaafde bejaarden zijn :biggrin:
Of ms ben ik wel één van de jongsten onder de 50
Clapton zal reuze meevallen. Hij maakt er zelf ook meestal geen enorm feest van. Ik verwacht geen moshpit ;-D
Moest even kijken wat moshpit was.
Een heus gebeuren dat moshen :)

Nee dat verwacht ik idd ook niet.
Ga gewoon bijtijds en dan maar hopen dat ik wat zie.
Donna1971 schreef:
20-10-2019 21:11
Moest even kijken wat moshpit was.
Een heus gebeuren dat moshen :)

Nee dat verwacht ik idd ook niet.
Ga gewoon bijtijds en dan maar hopen dat ik wat zie.
Haha, ja dat krijg je bij een ander soort concerten hoor.

Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven