Entertainment alle pijlers

MAFS Australia 2024

27-03-2024 12:38 374 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt mee en wat valt ons op?

Lucinda & Timothy

Sara & Tim

Andrea & Richard

Lauren & Jonathan

Cassandra & Tristan

Ellie & Ben

Eden & Jayden

Tori & Jack



Natalie & Collins
epicureo wijzigde dit bericht op 02-04-2024 23:38
Reden: Aanvulling op verzoek
74.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Eerste aflevering gekeken. Gelukkig slaan ze hier het hele jurk-pak-uitzoek-moment over. Heerlijk ongemak weer bij de vrijgezellenavond van de vrouwen. Weer wat kleurrijke types. Dat wordt juicy. Eerste totaal idiote weddingspeech ook al in the pocket. Gaat een leuk seizoen worden denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben nu aan kijken. Zoveel leuker dan de Nederlandse versie. Ook al is het nep. Kijkt wel lekker weg met al dat drama
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk weer! Vind de Australië versie de leukste Mafs en ik zie dat ze bij Videoland elke dag een aflevering hebben. Hoef je niet een week te wachten, want daar heb ik zo’n hekel aan. Ik snap sowieso niet dat ze niet het hele seizoen in één keer erop zetten zodat je lekker kan bingen. Het belooft weer leuk/heftig te worden als je de trailer mag geloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
appelwangetje schreef:
27-03-2024 14:03
Ik ben nu aan kijken. Zoveel leuker dan de Nederlandse versie. Ook al is het nep. Kijkt wel lekker weg met al dat drama
Hoezo nep?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
27-03-2024 14:19
Hoezo nep?
Jij denkt dat t echt is. Nou echt niet een deel is gecast anders is er geen drama en kijkt niemand.
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
27-03-2024 14:19
Hoezo nep?
Jij denkt dat t echt is. Nou echt niet een deel is gecast anders is er geen drama en kijkt niemand.
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
27-03-2024 14:19
Hoezo nep?
Dat is echt wel gescript.. kan toch niet íeder seizoen hetzelfde scenario zijn dat een bruid en bruidegom die aan iemand anders gekoppeld zijn het stiekem met elkaar aanleggen ;-D
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat het nep is geloof ik ook niet. Het zijn echte mensen, waarbij ook echte relaties zijn ontstaan. Natuurlijk is het televisie en zal er af en toe iets aangedikt worden waar wij weer van smullen, maar zo werkt dat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet nog beginnen maar heerlijke tv!

Komt ook door de experts.
Mel zit ook in de UK mafs trouwens.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net begonnen. Veelbelovend begin! Die Lucinda! Ik hou ervan!
Alle reacties Link kopieren Quote
Staat het op Videoland?
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
27-03-2024 19:00
Staat het op Videoland?
Ja, maar 1 aflevering per dag (vandaag begonnen).
Alle reacties Link kopieren Quote
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Scripted ok, maar nep is het niet
aangezien een aantal stellen nog steeds bij elkaar zijn.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Hakika schreef:
27-03-2024 20:49
Ja, maar 1 aflevering per dag (vandaag begonnen).
Dankjewel
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk het ook graag, ook al schaam ik me er ook een beetje voor want het is wel echt pulp tv. Maar soms zitten er ook zulke leuke en lieve mensen in. Zoals Johnny en Kerry van een paar seizoenen geleden. En dat stel die allebei een beetje nerdy en ongemakkelijk waren. Dat hij uit puur ongemak met haar voeten ging klappen in bad, ik denk daar nog weleens aan 😬
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucinda O_O

Ik erger me nu al kapot aan haar.
Alle reacties Link kopieren Quote
En ik trek ook al die grote witte tanden met strakke bruine hoofden heel slecht.

En dan zijn ze 30..
Alle reacties Link kopieren Quote
Heerlijke TV, alleen jammer dat ze niet gelijk hele seizoen erop zetten…
Alle reacties Link kopieren Quote
Huh, kijk ik naar een ander seizoen? Ik herken deze namen helemaal niet?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby schreef:
28-03-2024 22:30
Lucinda O_O

Ik erger me nu al kapot aan haar.
Love Lucinda juist! Lekker een ander type dan the usual bondi babes. Die hoofdtooi vond ik verschrikkelijk en zij is net zo oud als ik maar soms lijkt ze 53 en dan weer 33. Die stem is fantastisch trouwens en ik vind die man ook leuk maar dit is potentieel rampzalig natuurlijk. Die gast met die knot die zich zet een kruising tussen Tarzan en Christian Gray noemt is natuurlijk zo fout als wat. Snap helemaal dat de beste vriendin van de bruid er een slecht gevoel bij had. En inderdaad: heeft hij geen vrienden of wil hij ze niet op tv?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Lucinda's stem en manier van praten juist heel ergerlijk.
Ze spreekt de 't op het einde uit als een s ( out wordt ous).
En dan nog het zalvende allemaal.


Ja die vent met die mambun en zijn veel te witte en niet passende gebit lijkt me fout.
Is een show aan het opvoeren voor tv.
Alle reacties Link kopieren Quote
appelwangetje schreef:
27-03-2024 14:22
Jij denkt dat t echt is. Nou echt niet een deel is gecast anders is er geen drama en kijkt niemand.
Ze vinden inderdaad een aantal types vis castingbureaus, maar ik denk dat ze verder wel redelijk ongescript door zetten. Los van de stellen die samen blijven heb je ook zat rechtzaken lopen van mensen die zich niet herkennen in het beeld op camera. Dat doe je ook niet als je volledig acteur bent.

Ik zit trouwens pas op aflevering 2, maar ik ben volledig team Tristan + Cassandra (en stiekem + Moddy).

En meestal krijg ik de kriebels van overbeschermende bruidsmeiden maar Lea zit er terecht met zorgen in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja Lea gaat 100%gelijk krijgen.
Kan niet missen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven