Hollands Got Talent 2012
vrijdag 27 april 2012 om 22:15
quote:giuliettacapuletti schreef op 27 april 2012 @ 22:13:
Ja hallo, heb ik eindelijk een leven, plannen jullie een trash meet.
Steph, ik heb jou ook wel eens gemeet. Toen had ik nog een hele andere nickname. Volgens mij nog die van voor mijn vorige. Maar je hebt toch zeker niet vanaf vandaag elke dag een leven?
Ja hallo, heb ik eindelijk een leven, plannen jullie een trash meet.
Steph, ik heb jou ook wel eens gemeet. Toen had ik nog een hele andere nickname. Volgens mij nog die van voor mijn vorige. Maar je hebt toch zeker niet vanaf vandaag elke dag een leven?
vrijdag 27 april 2012 om 22:15
quote:coolpack2 schreef op 27 april 2012 @ 22:10:
meniscus toch? Al denk ik eerder kruisband bij scheuren.
Es, heb ik ook met de VV. 1. Ben jij ook nachtblind toevallig? 2. En hoogtevrees?
OH musicalmeisje is de muts die de verkeerde band denkt te hebben?
1. Nee
2. een beetje
Steph, ik mag die roze jas niet meer aan van Larf want dan val ik te veel op en dat mogen moeders niet. Daarom doe ik nu mijn rode jas aan!
meniscus toch? Al denk ik eerder kruisband bij scheuren.
Es, heb ik ook met de VV. 1. Ben jij ook nachtblind toevallig? 2. En hoogtevrees?
OH musicalmeisje is de muts die de verkeerde band denkt te hebben?
1. Nee
2. een beetje
Steph, ik mag die roze jas niet meer aan van Larf want dan val ik te veel op en dat mogen moeders niet. Daarom doe ik nu mijn rode jas aan!
vrijdag 27 april 2012 om 22:16
quote: verliefdopiemand, 42 seconden geleden
Het is zeer vervelend voor mensen die hier meelezen en HGT kijken en willen weten wat men erover denkt en opeens lees je dan Bhs en cup maten en de fokking efteling.
Heb je een meervoudige persoonlijkheidsstoornis? Zo nee, spreek dan voor jezelf.
glipt weer in meelees modus
Het is zeer vervelend voor mensen die hier meelezen en HGT kijken en willen weten wat men erover denkt en opeens lees je dan Bhs en cup maten en de fokking efteling.
Heb je een meervoudige persoonlijkheidsstoornis? Zo nee, spreek dan voor jezelf.
glipt weer in meelees modus
quote:phoolan schreef op 27 april 2012 @ 22:15:
De finale is op 17 september. Juist leuk, zon grote meet, zijn altijd wel mensen waar het mee klikt! dan pas?
dan graag een weekje later, ben dan op vakantie namelijk en ik wil heeeeeeeeel graag mee!!!!
De finale is op 17 september. Juist leuk, zon grote meet, zijn altijd wel mensen waar het mee klikt! dan pas?
dan graag een weekje later, ben dan op vakantie namelijk en ik wil heeeeeeeeel graag mee!!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 27 april 2012 om 22:17
quote:verliefdopiemand schreef op 27 april 2012 @ 22:12:
Ik denk dat hij een heel lekker lopen topic zelf kan openen.
MEt jouw sprankelende persoonlijkheid lijkt me dat E-NIG
Oh, en wellicht dan ook alvast een topic openen Van der Vorst ziet Sterren.
Want wij trashen in het bestaande topic daar straks verder
Dan weet je het vast
Ik denk dat hij een heel lekker lopen topic zelf kan openen.
MEt jouw sprankelende persoonlijkheid lijkt me dat E-NIG
Oh, en wellicht dan ook alvast een topic openen Van der Vorst ziet Sterren.
Want wij trashen in het bestaande topic daar straks verder
Dan weet je het vast
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!