Entertainment alle pijlers

Humberto Tan en Dionne Stax

06-04-2017 13:38 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo net las ik een stukje van Winston Gerschtanowitz. Hij is verbaast dat RTL Boulevard nauwelijks aandacht besteedt aan de vermeende affaire van Humberto Tan. Ik las dat Tan en Stax het twitteraccount van een journalist 'op zwart' deden nadat hij een artikel over de vermoedelijke affaire op socialmedia deelde. Ik vind het zwaar hypocriet dat uitgerekend Humberto nou zijn mond houd terwijl hij voorheen wel steeds de vuile was van anderen buiten hing. Over Onno Hoes werd de zoen-met-toyboy uitgebreid in RTL-late-night besproken. Op het topic "Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz" staan al zoveel berichten over Humberto en Dionne dat ik vind dat ze een eigen topic verdienen. Daarom open ik een topic over Umberto én Dionne Stax.



Natuurlijk moet iedereen het zelf weten en gaat het ons niet echt iets aan. Maar de zoen van Yolanthe in de parkeergarage kregen we te zien bij Humberto. Het interview met toyboy over de zoen met Onno, en het klagen over het imago van Onno als burgemeester kregen we te zien bij Umberto. En moet hij dan nu boos zijn als een scheve letter over zich zelf naar buiten komt, collega verbieden er over te praten of om er vragen over te stellen. Ik vind het hypocriet. Als hij zo 'stoer' is om zijn gezin te verlaten, dan is hij vast niet zo laf om er omheen te draaien.



Ik had Dionne altijd hoog staan maar ik merkte dat ik me gisteravond flink ergerde aan haar nepheid in het EHBO-programma.



De Limburger



'Humberto Tan na 20 jaar weg bij Limburgse partner'



29-03-2017 om 14:00 door Redactie



[Mooie foto:Humberto Tan en Ineke Geenen samen met hun kinderen Isa en Julia Foto: AD/Daniel Kroll]





Humberto Tan is weg bij zijn partner Ineke Geenen uit Neer en hun drie kinderen. Dat meldt Privé woensdag. Volgens het blad slaapt de presentator al twee weken ergens anders in Amsterdam.



Tan(51) heeft in de buurt van zakenwijk de Zuidas intrek genomen in een luxe kleine studio. Uit onderzoek van Privé blijkt dat Tan daar dagelijks, na afloop van zijn talkshow RTL Late Night, zijn luxe Audi Q7 parkeert. Vervolgens probeert hij ongezien hetappartementencomplex binnen te treden.



Dionne Stax

De 'ideale schoonzoon' blijkt daar vaker bezoek te krijgen van niemand minder dan Dionne Stax. Privé weet dat Tans nieuwe buren in de lift van het complex oog in oog stonden met de 31-jarige nieuwslezeres. Volgens hen heeft zij geregeld de nacht met hem doorgebracht. Tan wil over zijn relatieperikelen helemaal niets kwijt. Aan AD laat hij weten: "Ik ga er helemaal niets over zeggen. Nu niet, nooit niet." Ook Ineke zwijgt over hun relatiedrama. "Ik ga geen vragen beantwoorden. En nee, ik ga niet zeggen hoe ik me voel. Ik zeg helemaal niets", aldus Ineke tegen Privé.



[foto Dionne}



'Pikante ontwikkelingen'

Eind februari meldde het blad dat er al maanden in de mediawereld werd gesproken over wel heel pikante ontwikkelingen rond Tan. Collega's van de tv-host fluisterden dat er een 'bijzondere band' was tussen Tan en de 20 jaar jongere La Stax. Zo zou hij onder het mom van werkoverleg haar middagen lang thuis bezoeken, meldde Privé destijds. Buren van Dionne zien de vader van drie geregeld in haar Amsterdamse appartementencomplex.



Hel

Tien jaar geleden ging Ineke al eens door een zelfde hel. Haar Humberto had destijds een affaire met een blonde tv-collega. Toen Tan dat contact wilde verbreken, bracht de vrouw Ineke op de hoogte van alles wat er tussen haar en Humberto was gebeurd, weet Privé. Ineke en Humberto maakten toen samen een nieuw start. Na enkele maanden werd het jongste kind Benjamin geboren. Het duo heeft samen drie kinderen (Benjamin (8), Julia (16) en Isa(19)).
LOEP ME MAAR aub.
quote:moonlight schreef op 06 april 2017 @ 15:19:

Wat moet dionne met een 20 jaar oudere man met 3 kinderen. Waarom uitgerekend daarmee een relatie/affaire aangaan?Waarom uitgerekend niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 06 april 2017 @ 15:17:

[...]





Nog minder belangrijk dan twee vreemde mensen die van bil gaan?



Maar goed. Ik was even vergeten dat je op een forum nooit een tegengeluid mag geven, een vraag mag stellen of iets in twijfel mag trekken. We moeten het allemaal woord voor woord eens zijn met de TO.

Hoe kan ik dat toch vergeten?!?? Dan ben ik dat vast ook vergeten want dat wist ik niet.



AD: ‘RTL waarschuwde Tan op te passen met Stax’

Geplaatst op zaterdag 01 april 2017 om 10:41



[Foto: Nick van Ormondt]



RTL heeft Humberto Tan gewaarschuwd op te passen met zijn affaire met Dionne Stax. Dat zeggen ‘goed ingevoerde bronnen in de tv-wereld’ vandaag tegen het AD, dat Tan dit weekend net als De Telegraaf op de voorpagina heeft gezet. Volgens het AD is RTL 4 al weken op de hoogte van Tans affaire. De bronnen vertellen aan het AD dat de zender de presentator op het hart heeft gedrukt ‘voorzichtig te zijn met zijn nieuwe situatie’ zodat het geen invloed zou hebben op zijn werk.



De commerciële zender zou behoorlijk in de maag zitten met de problemen rond het late-night-gezicht van de zender. Volgens de bronnen is Tan zich ‘een tikkeltje onaantastbaar gaan voelen’ door alle successen.



Eind vorig jaar won hij ook nog eens de Sonja Barend Award. “Die laatste prijs was voor Humberto net iets te veel van het goede”, weet een bron die dicht bij het vuur zit. “Daardoor is hij een beetje gaan zweven.”



Het AD vindt het niet verbazingwekkend dat RTL Tan heeft gewaaraschuwd. “Want tegelijk met zijn privésores kelderden ook de kijkcijfers van RTL Late Night en groeide de kritiek dat de schwung eruit is.”



Volgens de krant willen zowel RTL als de NOS, waar Stax werkt, niet reageren. “Intern is het bij RTL intussen een heet hangijzer.”



Het AD-artikel RTL waarschuwde: ‘Pas op met Dionne!’ kunt u lezen via Blendle.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:DuploPanda schreef op 06 april 2017 @ 15:00:

[...]





Ik was ook verbaasd toen ik die reactie las. Maar toen zag ik haar nick Goh origineel zeg...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je topic leuk.

Komt bij dat ik iedere avond shownieuws kijk.

Ieder zijn hobby.

De 1 vind dit leuk en de ander weer wat anders.

Mja...dat is mijn mening.
Hopelijk kelderen de kijkcijfers nu zo dat RTL eindelijk iemand anders kiest voor een late night show.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd een beetje een dubbel gevoel bij de Humberto. Geniepig en misschien wel niet zo aardig. Hij doet 'gemaakt' leuk naar mijn idee.

En dat Dione alles over zich heen krijgt slaat nergens op. Humberto is net zo fout.

Dat ze niet eerst de relatie netjes beëindigen en dan een relatie beginnen, snap ik niet zo.

En dat Boulevard er niet dezelfde aandacht aan besteed als eerdere zaken zegt naar mijn idee ook genoeg; vriendjespolitiek.



Ik krijg de indruk dat mensen die beroemd worden op een bepaald moment uitgekeken zijn op hun 'simpele, normale' vrouw/man. Dat ze daarom overgaan naar een ander BNér. Dat valt mij gewoon op. Waarom denk ik dan?
Las ik nu iets over een "voorbeeldfunctie"??......serieus
Och zo tegen roddelen zijn en dan zulke topics openen.



Alle reacties Link kopieren
quote:Rouge__ schreef op 06 april 2017 @ 13:45:

Winston zei ook, dat als Albert er nog was geweest zou het zeker wel te spraken zijn gekomen. hoorde het op de radioEn over een tijdje horen we misschien wel weer in welke del Winston zijn snikkel heeft gehangen. De hele mediawereld doet het met elkaar. Dat is wat we ervan leren.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 06 april 2017 @ 15:12:

[...]





[...]





Eindje, ik had helemaal niet in de gaten dat ik me "intens druk maak". Snap jij nou waarom sommigen zich zo intens-druk maken dat ik dit onderwerp heb aangebroken. Het onderwerp over twee volslagen vreemden waarvan een-van-die-twee de toyboyzoen-met-Onno zo giga opblies?



Journalisten horen 'te zwijgen' anders gaat hun twitteraccount op zwart, maar ik ben geen journalist en geen collega. En ik heb geen FaceBook en ook geen twitter.



Dan ga ik maar even een coolpack op mijn polsen leggen, benen hoog en een kop thee zetten, met een lekker koekje erbij.



Doe dat maar lieverdje .

Beloof je wel dat je je niet te druk maakt



Dat kun je er momenteel echt niet bij hebben hoor
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Saz schreef op 06 april 2017 @ 15:33:

Ik had trouwens ingezet op dat 'ie uit de kast zou komen Twee artikelen uit de Story. Er lijken wel jaren tussen 8 maart en 29 maart te liggen.



Story

Dít heeft Humberto Tan te zeggen over zijn huwelijk

14:06 | 29.3.2017



Begin maart liet Humberto Tan geen misverstand over de overspelgeruchten bestaan: hij is en blijft gelukkig met zijn vrouw Ineke. Nu, een paar weken later, weet Privé zeker dat de talkshowhost vertrokken is uit het huis waar hij met zijn vrouw en kinderen woont. En Dionne? Die zou hem nog regelmatig opzoeken.



Lees ook: Humberto Tan kiest voor zijn vrouw

Vrijgezellenflat



De geruchten gaan dat Humberto een vrijgezellenflat op de Zuidas heeft betrokken. Met slechts 36 m2 aan ruimte is het even inleveren voor hem, maar dat hij Dionne nog steeds ziet is iets wat zijn nieuwe buren kunnen bevestigen. Zij stonden in de lift schijnbaar oog-in-oog met de nieuwslezeres. Zij zou nog geregeld de nacht met hem doorbrengen en ook zijn kinderen zouden zijn nieuwe optrekje al hebben gezien.





Humberto spreekt



AD nam poolshoogte en vroeg de presentator hoe het nu precies zit tussen hem, Ineke en Dionne. Op een écht antwoord hoeven we niet te rekenen. 'Ik ga er helemaal niets over zeggen. Nu niet, nooit niet', zegt Humberto. Het blijft dus de vraag of hij echt de intentie heeft om bij Ineke te blijven zoals hij eerder deze maand aan Story vertelde. Toen beweerde hij nog dat hij zich ervan bewust is dat zijn wereldje bol staat van de verleidingen, maar dat hij er niet aan zou toegeven. 'Ik ben er ook de man niet naar. De leukste vrouw heb ik zelf al.' Met de woorden 'Ineke en ik zijn én blijven heel gelukkig samen' sloot hij af, maar als je de bronnen mag geloven lijkt hij zich dus niet aan zijn woorden te houden...



Beeld: Peter Smulders



_____________________________________________________________________________________________



Story



Humberto Tan kiest voor zijn vrouw

13:19 | 8.3.2017





RTL4-ster Humberto Tan (51) verbreekt het stilzwijgen over overspelgerucht met Dionne Stax (31). Hij laat er deze week in Story echter geen enkel misverstand over bestaan: hij is gelukkig met zijn grote liefde Ineke, zijn vrouw, en van plan dat te blijven!



Gespot



Humberto zou vorig jaar zomer bij het appartement van Dionne, in de buurt van het Amsterdamse Amstel Hotel, gesignaleerd zijn. Omwonenden zagen Humberto diverse keren in de middag het appartementencomplex binnengaan. Dat hij bij Dionne langsging, werd duidelijk toen de twee op haar balkon van een lunch genoten.



Vriendschap



De vriendschap zou zijn ontstaan nadat Dionne in december 2015 te gast was bij Humberto voor zijn oudejaarsuitzending. Tijdens de show was al een klik tussen de twee en na afloop van de uitzending waagden ze samen een dansje. Humberto zou ook aanwezig zijn geweest op Dionnes verjaardag in The Grand Hotel. De bron zag het voor zijn neus gebeuren. "Tijdens de lunch zag je dat beiden echt iets voor elkaar voelden. Ze waren heel klef met elkaar, het leek er toen dus al op dat er echt iets tussen hen speelde."



Humberto lucht nu zijn hart over het verhaal in Story. Wil je weten hoe Ineke en Humberto reageren op de geruchten? Vanaf vandaag is de nieuwe Story te koop.



Beeld: Peter Smulders. Bron: Story
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 06 april 2017 @ 13:58:

Er hangen al jaren smeuiige verhalen rond die man. Ik vind het weinig te maken hebben met zijn vakmanschap. Is iets tussen hem en zijn vrouw en evt die dames.Een knappe bruine man die ook nog eens lekker communiceert. Daar willen wel meer van die presentatrices eens een hapje van nemen. Niet omdat het moet, maar omdat het kan. Denk dat er nog een grotere beerput is en dit het topje van de ijsberg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 06 april 2017 @ 15:47:

[...]





Doe dat maar lieverdje .

Beloof je wel dat je je niet te druk maakt



Dat kun je er momenteel echt niet bij hebben hoor Het kookt hier, de stoom slaat om mijn oren, het is gewoon het theewater dat kookt. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 06 april 2017 @ 14:17:

Maak je niet zo druk zeg. Het zijn gewoon mensen die toevallig in de belangstelling staan. Het gaat ons geen reet aan.

Had je je ook zo druk gemaakt als het de bakker was geweest met de vrouw van de hoek?



Met dat pleidooi kun je ook die omroepen zelf aanschrijven met het vriendelijke verzoek of ze al die show en celebrity items van de buis willen halen.

Maar ik zou zeggen... maak je niet zo druk. Als mensen het hier willen bespreken dan is dat toch prima.
Als ik zijn vrouw was, zou ik scheiden en hem helemaal kaal plukken!! Oh wacht....
Alle reacties Link kopieren
quote:moonlight schreef op 06 april 2017 @ 15:19:

Wat moet dionne met een 20 jaar oudere man met 3 kinderen. Waarom uitgerekend daarmee een relatie/affaire aangaan?

Niet omdat het moet, maar omdat het kan.

Tropical fever.
Alle reacties Link kopieren
quote:GijsdeGoede schreef op 06 april 2017 @ 15:51:

[...]





Met dat pleidooi kun je ook die omroepen zelf aanschrijven met het vriendelijke verzoek of ze al die show en celebrity items van de buis willen halen.

Maar ik zou zeggen... maak je niet zo druk. Als mensen het hier willen bespreken dan is dat toch prima.Ik geloof niet dat ik degene ben die zich in dit topic ergens druk over maakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 06 april 2017 @ 15:50:

[...]





Het kookt hier, de stoom slaat om mijn oren, het is gewoon het theewater dat kookt. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii



Ik ben loaded met Temazepam hier, dus als je nodig hebt geef maar een gil, ik stuur zo een koerier.



Dag mopjelief
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Humberto de leugenaar en vreemganger...

Dionne de echtbreekster.

De kinderen de dupe.

Ineke de bedrogene en verdrietige moeder.



Ik gun die twee neppers elkaar! Karma is always there...

De kinderen worden er samen sterker door en Ineke kan een man vinden die haar wel respecteerd een echt van haar zal houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 06 april 2017 @ 16:00:

[...]



Ik geloof niet dat ik degene ben die zich in dit topic ergens druk over maakt.Nou, omdat het ziekelijk te noemen als iemand een topic opent over celebrity gossip, waar heel het internet en social media al vol mee staat, dan moet je je toch op een of andere manier geroepen voelen om je hier in te mengen. En nee niet 1x, meerdere reacties. Maar praat lekker mee, doe lekker mee hahaha
quote:Sheep12 schreef op 06 april 2017 @ 14:27:

Dit hele topic
quote:Haaz schreef op 06 april 2017 @ 16:22:

Humberto de leugenaar en vreemganger...

Dionne de echtbreekster.

De kinderen de dupe.

Ineke de bedrogene en verdrietige moeder.



Ik gun die twee neppers elkaar! Karma is always there...

De kinderen worden er samen sterker door en Ineke kan een man vinden die haar wel respecteerd een echt van haar zal houden.



Ineke heeft al jaren een affaire en besloot een maand of wat geleden na lang wikken en wegen en twijfelen om met de andere man verder te gaan. Humberto is gebroken en kan de waarheid nog maar moeilijk onder ogen zien. Hij hoopt nog altijd op een verzoening, en huilt uit bij goede vriendin Dionne. Hij vindt het niet chic om zijn ex publiek zwart te maken, dat heeft zij niet verdiend en de kinderen ook niet, en dus houdt hij zijn mond tegen de media. Dionne vind het moeilijker om te zwijgen want zij wordt nu ook door het slijk gehaald, maar ze vindt haar vriendschap en haar persoonlijke integriteit belangrijker dan roddels door de Televaag en aanverwanten.



Is dit waar? Geen idee! Maar het zou maar zo kunnen...
Alle reacties Link kopieren
Als ze ons nou eens vertelden hoe het zit, dan hoeven we niet zo te gissen he Nummerzoveel
quote:GijsdeGoede schreef op 06 april 2017 @ 17:01:

Als ze ons nou eens vertelden hoe het zit, dan hoeven we niet zo te gissen he NummerzoveelWe hoeven ook niet te gissen want het gaat ons namelijk niets aan. Wat we wel kunnen doen is al die veroordelingen voor ons houden zolang we de ins en outs van het verhaal helemaal niet kennen.
quote:GijsdeGoede schreef op 06 april 2017 @ 15:50:

[...]

Een knappe bruine man die ook nog eens lekker communiceert. Daar willen wel meer van die presentatrices eens een hapje van nemen. Niet omdat het moet, maar omdat het kan. Denk dat er nog een grotere beerput is en dit het topje van de ijsberg.

Dit denk ik ook. Weet van mensen die met hem hebben samengewerkt dat de vrouwen zich bij bosjes voor zijn voeten werpen. Lastig om daar niet op in te gaan.



Belachelijk trouwens dat TO hier zo afgemaakt wordt, er zijn zoveel roddeltopics hier op het forum (waar iedereen lekker meeroddelt), en ik verbaasde me al dat er nog geen topic was over Humberto en Dionne.

Als je het 'not done' vindt om hierover mee te praten dan laat je dit topic toch lekker links liggen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven