Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
quote:Eleonora schreef op 16 augustus 2015 @ 13:29:

[...]

Wel hoor.

Ik woon er.

In Drenthe, in een veendorp en welzeker dat mensen hier op elkaar lijken.

Waar ik woon in Drenthe dus in ieder geval wel.

Ik geloof dat ik weet waar jij woont

En niet persoonlijk nemen... maar dat is ook wel een stuk uh bijzonder drenthe.

Ik heb het gevolgd toen jij daar heen verhuisde en toen dacht ik al... waarom daar?
Ik weet nog dat ik stage liep en een vrouw het maar enorm raar vond dat ik koekjes 'slof' vond. Zij vond ze 'bol'. Nou prima dat jij dat vindt, maar waar ik vandaan komt zeggen we dan weer niet 'bol'. Is toch juist leuk, in plaats van te doen alsof ik het rare geval ben? (Maar goed wij hadden wel meer issues, zij vond het ook onoverkomenlijk dat ik was opgevoed met de pannen op tafel, want bij haar thuis waren het altijd schalen. Uit de modder getrokken boerentrien die ik was )
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Wat erg voor die man! Ik vind het echt niet kunnen dat zij hem in de steek laat.
quote:Rubber_Ducky schreef op 16 augustus 2015 @ 14:24:

Wat erg voor die man! Ik vind het echt niet kunnen dat zij hem in de steek laat.Oh ja, het ging natuurlijk over Ik Vertrek. Ja, ik vond het echt jammer voor ze, gun hem een leuke vrouw erbij. Die ook van naaktlop'n houdt.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Wat erg voor die man! Ik vind het echt niet kunnen dat zij hem in de steek laat.

Ja is niet leuk voor hem maar ja zo is het leven.

Waarom vindt je het niet kunnen?? Hadden ze samen ongelukkig moeten blijven/worden?

Denk niet dat ze vr de lol verliefd werd op een ander....
Als je elkaar de godganse dag poedelnaakt tegenkomt gaat de lol er volgens mij wel een keer af. Dan wil je weleens een ander lijf zien.
verba volant, scripta manent.

Waarom kan dat niet? Gevoelens veranderen, en wij weten niet hoe die relatie was.

In een goede relatie word je volgens mij, ook niet zomaar verliefd. Hoe we de man op tv zagen, zelgt niks over hoe hij tegen haar was

Ik vond overigens de man veel sympathieker overkomen dan de vrouw....maar ook dat is maar een opname
Ik vond die vrouw gewelding, Ik hou van naeklopn

En dan lekker in der naekie die wc's gaan schrobben
En wat betekent het als de melk kapot is?
Zuur of op? Of nog iets anders?
quote:annavanandelle schreef op 16 augustus 2015 @ 14:09:

[...]

Ik geloof dat ik weet waar jij woont

En niet persoonlijk nemen... maar dat is ook wel een stuk uh bijzonder drenthe.

Ik heb het gevolgd toen jij daar heen verhuisde en toen dacht ik al... waarom daar?

Persoonlijk nemen?

Ik kom er niet vandaan hoor haha!

En ik woon beeldschoon, net naast het zand.

Maar ik vind de gehele provincie vrij gelijk opgaan hoor, uiterlijkgewijs. Zelfs in Emmen, Hoogeveen en Assen.
quote:sandra1905 schreef op 16 augustus 2015 @ 14:43:

En wat betekent het als de melk kapot is?De fles laten vallen?
verba volant, scripta manent.
Beste forummers,

Ik zou de TO, het mag ook een andere forummer zijn, willen verzoeken om een nieuw deel te openen van dit topic aangezien het aantal postings de 3000 gepasseerd is . In het verleden is er geconstateerd dat topics met meer dan 3000 postings het forum trager maken, wat we uiteraard graag willen vermijden.

Graag na het openen van het nieuwe deel, het oude topic even staffen of melden op het Centraal Moderatotopic op de pijler Overig zodat we het oude deel kunnen sluiten.

mvg,

Junior.
quote:sandra1905 schreef op 16 augustus 2015 @ 14:43:

En wat betekent het als de melk kapot is?Dat deze zuur geworden is .
quote:Eleonora schreef op 16 augustus 2015 @ 13:59:

[...]

Ik zit echt om de hoek bij Groningen, vlakbij Duitsland.

Hetzelfde haar ook, zowel bij de mannen als de vrouwen, alsof er maar één kapsel bestaat. Dezelfde fleecevesten en adidas joggingbroek voor de heren, vrouwen ook in fleece en verder spijkerbroek en een tuniekje.

Maar echt ook dezelfde gezichten. Gisteren was ik even op een voetbalfeestje met pakweg ruim honderd dorpsgenoten en toen zat ik er nog eens uitgebreid naar te kijken.

Opvallende gelijkenissen vertoont men.Haha, ik heb nu echt een vermoeden welk veendorp. Alhoewel, ze zijn eigenlijk allemaal hetzelfde. Je weet toch hopelijk wel dat de Veenkolonien sowieso tristesse zijn, toch. Wij kijken er ook op neer, al zijn we vermoedelijk net zo groot, lomp en roodhoofdig.
Volgens mij is nudisme killing voor je libido. In het begin misschien nog niet, maar als je je partner dagelijks naakt ziet lopen en in allerlei niet-charmante standjes klusjes ziet doen en wc's ziet schoonmaken dan kan ik me niet voorstellen dat je er 's avonds in bed nog warm voor loopt..
Camping bestaat nog steeds en volgens mijn schoonouders en hele fijne camping. Nu een stuk beter dan bij de vorige eigenaren.
quote:inky12345 schreef op 16 augustus 2015 @ 21:27:

Volgens mij is nudisme killing voor je libido. In het begin misschien nog niet, maar als je je partner dagelijks naakt ziet lopen en in allerlei niet-charmante standjes klusjes ziet doen en wc's ziet schoonmaken dan kan ik me niet voorstellen dat je er 's avonds in bed nog warm voor loopt..Ligt er aan. Hele volksstammen die halfnaakt leven in het oerwoud, en die zullen genoeg seks hebben. Is maar net wat je er van maakt.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 16 augustus 2015 @ 14:55:

Beste forummers,

Ik zou de TO, het mag ook een andere forummer zijn, willen verzoeken om een nieuw deel te openen van dit topic aangezien het aantal postings de 3000 gepasseerd is . In het verleden is er geconstateerd dat topics met meer dan 3000 postings het forum trager maken, wat we uiteraard graag willen vermijden.

Graag na het openen van het nieuwe deel, het oude topic even staffen of melden op het Centraal Moderatotopic op de pijler Overig zodat we het oude deel kunnen sluiten.

mvg,

Junior.Up
Ik Vertrek, deel 2!

Nieuw topic.
Les temps sont durs pour les rêveurs...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven