Ik vertrek
vrijdag 27 februari 2026 om 09:53
Owja, ook nog! Ik vraag me af hoe lang ze het gaan volhouden. Volgens mij hadden ze een idyllisch idee van lekker surfen, vakantie vieren en in de zon liggen daar. Maar de realiteit waren ze een beetje kwijt had ik het idee. Er moet gewoon een bedrijf gerund worden. En als je zoveel binnen moet krijgen per maand, moet het ook wel een echt goed lopend bedrijf zijn ook.Yildizlar2 schreef: ↑27-02-2026 09:49Schoonmaken vonden ze niets de tuin onderhouden vonden ze niets daar wilden ze zo snel mogelijk personeel voor . Die hebben iets niet goed begrepen hoor .
vrijdag 27 februari 2026 om 09:58
Nog even de update gelezen van de dames en ik begrijp dat de ene nog steeds in HR werk doet en de ander nog steeds adhd coaching. Denk dat ze dat erbij ook echt nodig hebben om rond te komen.
Ik verbaasde me ook enorm over het feit dat ze überhaupt de financiering rond kregen. Maargoed ik weet ook niet hoe het daar werkt.
Ik verbaasde me ook enorm over het feit dat ze überhaupt de financiering rond kregen. Maargoed ik weet ook niet hoe het daar werkt.
vrijdag 27 februari 2026 om 20:44
Ik was ook stomverbaasd, maar vooral om de afloop.
Ze hebben dus een heel succesvol bedrijf. Ze hebben de hele zomer vol gezeten, de reviews zijn supergoed, iedere 2 weken is er een speciale avond (optreden oid), tussendoor zijn er nog andere activiteiten als yoga en surflessen.
Ze gaven ook aan de winter nu heel moeilijk te vinden, dat het te rustig is en ze te weinig te doen hebben.
Misschien is hier wel heel slim geknipt en geplakt ofzo, dat ze heel anders werden neergezet dan ze zijn.
Ze hebben dus een heel succesvol bedrijf. Ze hebben de hele zomer vol gezeten, de reviews zijn supergoed, iedere 2 weken is er een speciale avond (optreden oid), tussendoor zijn er nog andere activiteiten als yoga en surflessen.
Ze gaven ook aan de winter nu heel moeilijk te vinden, dat het te rustig is en ze te weinig te doen hebben.
Misschien is hier wel heel slim geknipt en geplakt ofzo, dat ze heel anders werden neergezet dan ze zijn.
vrijdag 27 februari 2026 om 23:11
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in