Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

29-10-2024 20:53 56 berichten
Nu op NPO 1.

Wat een stel. Zweverds.

Geen vooronderzoek, geen Spaans, huis gekocht na 1 bezichtiging. Gedoemd te mislukken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
27-02-2026 09:49
Schoonmaken vonden ze niets de tuin onderhouden vonden ze niets daar wilden ze zo snel mogelijk personeel voor . Die hebben iets niet goed begrepen hoor .
Owja, ook nog! Ik vraag me af hoe lang ze het gaan volhouden. Volgens mij hadden ze een idyllisch idee van lekker surfen, vakantie vieren en in de zon liggen daar. Maar de realiteit waren ze een beetje kwijt had ik het idee. Er moet gewoon een bedrijf gerund worden. En als je zoveel binnen moet krijgen per maand, moet het ook wel een echt goed lopend bedrijf zijn ook.
Nog even de update gelezen van de dames en ik begrijp dat de ene nog steeds in HR werk doet en de ander nog steeds adhd coaching. Denk dat ze dat erbij ook echt nodig hebben om rond te komen.

Ik verbaasde me ook enorm over het feit dat ze überhaupt de financiering rond kregen. Maargoed ik weet ook niet hoe het daar werkt.
Het zou niks voor mij zijn om het zo te doen, maar ik vind het ook gaaf dat ze het gewoon doen.
Ik was ook stomverbaasd, maar vooral om de afloop.
Ze hebben dus een heel succesvol bedrijf. Ze hebben de hele zomer vol gezeten, de reviews zijn supergoed, iedere 2 weken is er een speciale avond (optreden oid), tussendoor zijn er nog andere activiteiten als yoga en surflessen.
Ze gaven ook aan de winter nu heel moeilijk te vinden, dat het te rustig is en ze te weinig te doen hebben.
Misschien is hier wel heel slim geknipt en geplakt ofzo, dat ze heel anders werden neergezet dan ze zijn.
Ik vond de aflevering met die meiden bijna niet te doen. Die naïviteit. Werd er gewoon opgefokt van.
Lekker willen flierefluiten en ondertussen geld schooieren bij familie en vrienden.

Echt onbegrijpelijk dat ze een lening hebben gekregen.
Ik vaag me dan altijd af wat het is in mij dat het me zo stoort, die naïviteit. Ben ik dan jaloers? Maar ik zou dit niet willen...dus dat is het niet.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven