Entertainment alle pijlers

Instagram-families, deel 2

24-03-2024 15:50 1882 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier praten we over de verschillende families op instagram, sommigen zijn bekend van tv-programma’s.

Bashen is niet toegestaan, kritische kanttekeningen wel.

Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.

Enkele accounts om te volgen:
- come.on.lets.do.this (hier: COLDT)
- Janneke.dbm
- demammavan en depappavan
- pleeggezin_van_jan_steen
- de kliek van Lies
- ballerinafarm
- de Kraantjes
- Eline.vanderwoude
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
miep schreef:
17-05-2024 09:49
Waarom vind AM nodig om dit te doen bij de tweeling

It’s all about the money… 📣

Heb er geen woorden voor…
Alle reacties Link kopieren Quote
Tecna schreef:
17-05-2024 09:59
It’s all about the money… 📣

Heb er geen woorden voor…
Precies, ze is zich zelf totaal verloren door de aandacht die ze krijgt
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer wil Am meedoen met een TV programma. De hele familie moet weer komen opdraven om daarover te praten. Guus net doodmoe thuis volgens Am na een week stage kan ook nog hiervoor aantreden ipv lekker bij te komen. Ik begrijp niet dat ze dat allemaal maar goed en leuk vinden en gewoon meedoen. Of zou Sam dit keer niet meedoen omdat hij niet meer thuis woont. Maarten vind dit ook maar allemaal goed, ongelooflijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blauwbloemetje schreef:
17-05-2024 17:04
Weer wil Am meedoen met een TV programma. De hele familie moet weer komen opdraven om daarover te praten. Guus net doodmoe thuis volgens Am na een week stage kan ook nog hiervoor aantreden ipv lekker bij te komen. Ik begrijp niet dat ze dat allemaal maar goed en leuk vinden en gewoon meedoen. Of zou Sam dit keer niet meedoen omdat hij niet meer thuis woont. Maarten vind dit ook maar allemaal goed, ongelooflijk.
Aan welk programma willen ze mee doen, ik gun die kinderen echt rust.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik gok op Een Huis Vol.
Fox off!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nutella schreef:
17-05-2024 17:52
Ik gok op Een Huis Vol.
alles voor de aandacht en dat brengt ook weer geld in het laatje
Alle reacties Link kopieren Quote
Nutella schreef:
17-05-2024 17:52
Ik gok op Een Huis Vol.
Dan kan AM dr borst nat maken, iedereen heeft zn mening over je klaar op social media.
Ik hoop dat ze het gezin daarvoor behoed..
Alle reacties Link kopieren Quote
Traveler schreef:
17-05-2024 19:19
Dan kan AM dr borst nat maken, iedereen heeft zn mening over je klaar op social media.
Ik hoop dat ze het gezin daarvoor behoed..
Dat hoop ik toch ook
Alle reacties Link kopieren Quote
Arme kinderen. Al zo exposed worden op insta/FB door het verdienmodel van moeders, en dan ook nog op TV.
Kan ze daar aan de kijkers vertellen dat de kinderen regelmatig aarsmaden hebben en dat de jongste van de ‘ik wilde geen kinderen en nu heb ik er 8’ beslist wie een toetje krijgt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Traveler schreef:
17-05-2024 19:19
Dan kan AM dr borst nat maken, iedereen heeft zn mening over je klaar op social media.
Ik hoop dat ze het gezin daarvoor behoed..
Ik denk dat het niet uitmaakt. Bij elk artikel en/of interview krijgt ze ook van alles over zich heen. Op verschillende fora wordt er over haar en haar gezin.
Fox off!
Alle reacties Link kopieren Quote
Traveler schreef:
17-05-2024 19:19
Dan kan AM dr borst nat maken, iedereen heeft zn mening over je klaar op social media.
Ik hoop dat ze het gezin daarvoor behoed..
Ze hebben al meegedaan aan ‘waar doen ze het van’ en daardoor kregen ze ook al veel commentaar. Kinderen waren toen wel een stuk jonger natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond de tweeling ook totaal niet geschikt voor de make-up workshop, commercieel gezien heeft ze daar gewoon helaas voor haar nu geen geschikt kind voor.

Na een wijntje rijden doe ik wel hoor, wettelijk mag het. Soms valt een wijntje wel ineens heel zwaar en dan doe ik het niet, of blijf ik langer, totdat ik me weer oké voel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lasvegas-84 schreef:
17-05-2024 22:31
Ik vond de tweeling ook totaal niet geschikt voor de make-up workshop, commercieel gezien heeft ze daar gewoon helaas voor haar nu geen geschikt kind voor.

Na een wijntje rijden doe ik wel hoor, wettelijk mag het. Soms valt een wijntje wel ineens heel zwaar en dan doe ik het niet, of blijf ik langer, totdat ik me weer oké voel.
Waarom zou je dat willen doen met 10 jarigen, AM handelt puur uit eigen belang. Ik vraag me af ze is zo bezig met healing vanuit het verleden wat ze heeft meegemaakt.
Jet voelt zich niet veilig genoeg en draagt dan een trui of wat was dat laatst, de meisjes moeten mee doen aan die make up workshop puur allemaal omdat AM dat wil.
Niemand die zegt , hey doe effe normaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
miep schreef:
18-05-2024 06:39
Waarom zou je dat willen doen met 10 jarigen, AM handelt puur uit eigen belang. Ik vraag me af ze is zo bezig met healing vanuit het verleden wat ze heeft meegemaakt.
Jet voelt zich niet veilig genoeg en draagt dan een trui of wat was dat laatst, de meisjes moeten mee doen aan die make up workshop puur allemaal omdat AM dat wil.
Niemand die zegt , hey doe effe normaal.

Dat zou natuurlijk met name die man van haar moeten zijn, de vader van de kinderen. Maar die vindt het blijkbaar ook allemaal prima.
En ook de cybersecurity-student heeft geen mening of geen invloed.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Luilakken in Delft met veel herrie makende motoren.
Maar moet je dan ook al zoveel lawaai maken op je oprit? Hard tegen elkaar praten, motoren al om en om starten. Schijt aan de buren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
18-05-2024 07:16
Luilakken in Delft met veel herrie makende motoren.
Maar moet je dan ook al zoveel lawaai maken op je oprit? Hard tegen elkaar praten, motoren al om en om starten. Schijt aan de buren.
Ja, denk niet dat de buurt daar blij mee is. Is gewoon a sociaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is sneu en slecht dat deze kinderen hele dagen gefilmd en via social media geëxposeerd en geëxploiteerd worden. Zoveel vreemden die vrijwel alles van hen weten. Maar ook klasgenoten, leerkrachten, buurtbewoners etc.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blauwbloemetje schreef:
17-05-2024 17:04
Weer wil Am meedoen met een TV programma. De hele familie moet weer komen opdraven om daarover te praten. Guus net doodmoe thuis volgens Am na een week stage kan ook nog hiervoor aantreden ipv lekker bij te komen. Ik begrijp niet dat ze dat allemaal maar goed en leuk vinden en gewoon meedoen. Of zou Sam dit keer niet meedoen omdat hij niet meer thuis woont. Maarten vind dit ook maar allemaal goed, ongelooflijk.
Bekendheid wil ze hebben zodat ze nog meer volgers krijgt, zodat ze nog meer geld kan verdienen ik denk dat als er kinderen zeggen dat ze het niet leuk vinden, ze worden omgekocht met iets wat ze graag willen hebben , en dan doen die kinderen ook mee
Alle reacties Link kopieren Quote
AM heeft het ook niet meer over LInda, ik dacht dat ze bevriend waren. Toen met de nominatie moest ze zo nodig gillend aanwezig zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens AM is luilak een officiële feestdag. Zal buurmeisje even zeggen dat ze 150% betaald krijgt, want ze heeft gewerkt op een *kuch* feestdag :sarcastic:

En luilak met die herriemakende en stinkende motoren is niet asociaal.
Waarvan akte.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb zo’n hekel aan luilakken. Waar ik ben opgegroeid was het altijd op de ochtend van koningsdag/Koninginnedag. Rare traditie die alleen leuk is als je een brommer of motor hebt. Een vriendin die in Delft woont met een baby kon het ook erg waarderen dat haar zoon nu om 05.00 werd gewekt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier in NH werd er vroeger ook aan luilak gedaan, de zaterdagochtend voor Pinksteren. Met blikjes achter je fiets en legitiem belletje trekken. :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieleut123 schreef:
19-05-2024 11:25
Ik heb zo’n hekel aan luilakken. Waar ik ben opgegroeid was het altijd op de ochtend van koningsdag/Koninginnedag. Rare traditie die alleen leuk is als je een brommer of motor hebt. Een vriendin die in Delft woont met een baby kon het ook erg waarderen dat haar zoon nu om 05.00 werd gewekt.
Hier ook op koningsdag! Vind er zelf ook niets aan en helemaal naar toe de kinderen nog klein waren en in de ochtend vroeg wakker werden.
Aan de andere kant weet je dat het gebeurd en hou je er rekening mee 👌
Hier is het wel echt iets voor pubers met brommers. Geen motoren en volwassenen worden ook beetje sneu gevonden als ze mee doen 😂
Alle reacties Link kopieren Quote
Die vriendin had er dus geen idee van, dan valt het wel rauw op je dak, ze hadden bijna de politie gebeld. Maar echt iets voor jongeren inderdaad, niet voor demamavan die zo nodig cool moet doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
19-05-2024 08:31
Volgens AM is luilak een officiële feestdag. Zal buurmeisje even zeggen dat ze 150% betaald krijgt, want ze heeft gewerkt op een *kuch* feestdag :sarcastic:

En luilak met die herriemakende en stinkende motoren is niet asociaal.
Waarvan akte.
Die vrouw leeft zo in haar eigen wereld. Ze heeft echt geen idee.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven