Entertainment alle pijlers

Instagram-families, deel 2

24-03-2024 15:50 1175 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier praten we over de verschillende families op instagram, sommigen zijn bekend van tv-programma’s.

Bashen is niet toegestaan, kritische kanttekeningen wel.

Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.

Enkele accounts om te volgen:
- come.on.lets.do.this (hier: COLDT)
- Janneke.dbm
- demammavan en depappavan
- pleeggezin_van_jan_steen
- de kliek van Lies
- ballerinafarm
- de Kraantjes
- Eline.vanderwoude
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Vind het ook zo bizar dat je luilak gaat vieren in een andere woonplaats over het algemeen zijn het gewoon de plaatselijke pubers die dat doen. Ik vond het al puber ook geweldig. Hier doen ze het niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Stacey86 schreef:
19-05-2024 16:39
Vind het ook zo bizar dat je luilak gaat vieren in een andere woonplaats over het algemeen zijn het gewoon de plaatselijke pubers die dat doen. Ik vond het al puber ook geweldig. Hier doen ze het niet.
Ze gaf aan. We gaan onze stadsgenoten wakker maken. Wat dus al niet klopt want ze woont in Den Haag en ze was in Delft.
Ik vind tradities waar andere mensen overlast van ondervinden niet zo leuk. Dus luilakken ook niet.
Gelukkig kon ze daarna wel uit slapen tot ver na de middag. Lekker luxe.
Ik zou zeggen. ’s’nachts een vent dan in de morgen ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Toedeledoki schreef:
19-05-2024 16:34
Die vrouw leeft zo in haar eigen wereld. Ze heeft echt geen idee.

Ze creëert haar eigen wereld… Tot op zekere hoogte weet ze het best wel, maar dit is natuurlijk erg lucratief.
En als ze meedoet aan ‘Een huis vol’, eet ik mijn schoen op! Ik denk dat vanaf haar eerste tv-programma haar doel is geweest om ‘beroemd’ te worden. Daar moet veel voor wijken…
Alle reacties Link kopieren Quote
Tecna schreef:
20-05-2024 07:44
Ze creëert haar eigen wereld… Tot op zekere hoogte weet ze het best wel, maar dit is natuurlijk erg lucratief.
En als ze meedoet aan ‘Een huis vol’, eet ik mijn schoen op! Ik denk dat vanaf haar eerste tv-programma haar doel is geweest om ‘beroemd’ te worden. Daar moet veel voor wijken…

Naast de hele dag je moeder met haar camera in haar knuisten, dan ook nog eens regelmatig een cameraploeg in je huis met nog 6 thuiswonende kinderen.. :sarcastic:

Nu maar hopen dat het niet dat/zo’n programma is, maar iets eenmaligs. Bij Kluun op de bank ofzo, interview van 50 minuten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Tecna schreef:
20-05-2024 07:44
Ze creëert haar eigen wereld… Tot op zekere hoogte weet ze het best wel, maar dit is natuurlijk erg lucratief.
En als ze meedoet aan ‘Een huis vol’, eet ik mijn schoen op! Ik denk dat vanaf haar eerste tv-programma haar doel is geweest om ‘beroemd’ te worden. Daar moet veel voor wijken…
Dit komt allemaal omdat ze haar doel niet kon bereiken toen ze zwanger raakte.
Haar leven wil ze nu laten zien wat ze kan, door alleen maar te willen presteren en meer te verdienen dan Maarten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Best sneu als dat je doel is...en je daarvoor je kinderen moet gebruiken door ze bijna 24/7 te exposen op social media.

Misschien liggen er dingen uit het verleden aan ten grondslag .
Al zou ik dan eerder juist mn kinderen uit de schijnwerpers willen houden ipv ze ten toon te stellen aan wildvreemden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Traveler schreef:
20-05-2024 12:16
Best sneu als dat je doel is...en je daarvoor je kinderen moet gebruiken door ze bijna 24/7 te exposen op social media.

Misschien liggen er dingen uit het verleden aan ten grondslag .
Al zou ik dan eerder juist mn kinderen uit de schijnwerpers willen houden ipv ze ten toon te stellen aan wildvreemden.
Ik zou mijn kinderen privacy gunnen en niet dat wildvreemden bijna alles van ze zien
Alle reacties Link kopieren Quote
miep schreef:
20-05-2024 11:35
Dit komt allemaal omdat ze haar doel niet kon bereiken toen ze zwanger raakte.
Haar leven wil ze nu laten zien wat ze kan, door alleen maar te willen presteren en meer te verdienen dan Maarten.
Dat je meer verdient betekent niet dat je ook iets kan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Toedeledoki schreef:
20-05-2024 16:30
Dat je meer verdient betekent niet dat je ook iets kan.
Maar ze krijgt toch dingen voor mekaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat Annemarie inmiddels veel te commercieel is om mee te mogen doen aan EHV. Maar als zij erg omhoog zitten verlagen ze hun standaard misschien.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
17-05-2024 07:51
De familie Feenstra was weer uit eten met mattie Mika, foto van Aperol als aperitief en wijn toen alles was afgeruimd. Het lijkt me sterk dat ze tussendoor water hebben gedronken. En daarna weer in de auto naar huis, vanuit centrum Amsterdam.

Ik zag dat ook! Een paar maanden geleden zocht ze samen met haar moeder en een glas in de hand politie controles in de buurt op. Vond ze zelf heel grappig. Onbegrijpelijk. Ze rijden ook vaak met hun kinderen los in de auto.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
17-05-2024 07:51
De familie Feenstra was weer uit eten met mattie Mika, foto van Aperol als aperitief en wijn toen alles was afgeruimd. Het lijkt me sterk dat ze tussendoor water hebben gedronken. En daarna weer in de auto naar huis, vanuit centrum Amsterdam.

Ik zag dat ook! Een paar maanden geleden zocht ze samen met haar moeder en een glas in de hand politie controles in de buurt op. Vond ze zelf heel grappig. Onbegrijpelijk. Ze rijden ook vaak met hun kinderen los in de auto.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieleut123 schreef:
20-05-2024 21:40
Ik denk dat Annemarie inmiddels veel te commercieel is om mee te mogen doen aan EHV. Maar als zij erg omhoog zitten verlagen ze hun standaard misschien.
Of ze doen weer mee aan waar doen ze het van
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom moeten slakken altijd opgepakt worden door AM en L. Láát die beesten gewoon. En AM vraagt of ze mee naar huis moeten. Zeker vergeten dat ze een halve doos slakkengif heeft gestrooid in de tuin?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
21-05-2024 09:12
Waarom moeten slakken altijd opgepakt worden door AM en L. Láát die beesten gewoon. En AM vraagt of ze mee naar huis moeten. Zeker vergeten dat ze een halve doos slakkengif heeft gestrooid in de tuin?
Ja dat rijmt dan echt niet, laat slakken waar ze zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
21-05-2024 09:12
Waarom moeten slakken altijd opgepakt worden door AM en L. Láát die beesten gewoon. En AM vraagt of ze mee naar huis moeten. Zeker vergeten dat ze een halve doos slakkengif heeft gestrooid in de tuin?
Is wel heel stoer hè, dat haar kinderen dat durven;) Ze eten ze zelfs! Er zal vast weer iets aankomen over slakken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lot is niet de enige die geobsedeerd is door het toilet en plassen. AM kan er zelf ook wat van 😉 Gelukkig is het bij Lot waarschijnlijk gewoon een fase.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fairytale schreef:
21-05-2024 11:58
Is wel heel stoer hè, dat haar kinderen dat durven;) Ze eten ze zelfs! Er zal vast weer iets aankomen over slakken.
Tuurlijk, pff doodeng zijn slakken.
Geloof me maar de kinderen eten niet alles.
Alle reacties Link kopieren Quote
En jahoor, de slak moet vanaf de (groene omgeving van) de PSZ mee naar huis, om daar direct in de Vinex-Wijk buiten gezet te worden.

Want tegen jejongste wondertje zeg je natuurlijk geen nee.. :sarcastic:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
De familie Feenstra is ook weer eens op (vlieg) vakantie. Het was ook alweer een week of 2 geleden.. :rofl:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hoop dat AM op tijd aankomt bij de wurksjop, het is erg druk op de weg vanwege o.a. het te verwachte slechte weer.

(En wat moet je met 4 wilde deoproducten in je tas als je onderweg gaat? Werkt het toch niet zo goed tegen angst/stresszweet als wordt beweerd?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
21-05-2024 18:27
Ik hoop dat AM op tijd aankomt bij de wurksjop, het is erg druk op de weg vanwege o.a. het te verwachte slechte weer.

(En wat moet je met 4 wilde deoproducten in je tas als je onderweg gaat? Werkt het toch niet zo goed tegen angst/stresszweet als wordt beweerd?
Ik zat zo straks in een heel harde bui, echt kon niks zien, ruitenwissers kregen het niet bijgebeend. Snelweg stond blank
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieleut123 schreef:
20-05-2024 21:40
Ik denk dat Annemarie inmiddels veel te commercieel is om mee te mogen doen aan EHV. Maar als zij erg omhoog zitten verlagen ze hun standaard misschien.
Hoe zie je dat voor je dan. Wie filmt dan wie :proud:
Ga ik over nadenken.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
21-05-2024 15:16
De familie Feenstra is ook weer eens op (vlieg) vakantie. Het was ook alweer een week of 2 geleden.. :rofl:
Voor de bruiloft van Bo, vermoed ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
21-05-2024 09:12
Waarom moeten slakken altijd opgepakt worden door AM en L. Láát die beesten gewoon. En AM vraagt of ze mee naar huis moeten. Zeker vergeten dat ze een halve doos slakkengif heeft gestrooid in de tuin?
Omdat je veel over AM kunt zeggen maar niet dat ze begaan is met flora en fauna .
Ook dat gezever over dat boek met die honden , zij had ook ooit een hond gehad , ja natuurlijk AM . Als je dieren en natuur zo belangrijk vindt dan heb je geen 20 motoren en scooters , olie vlekken op je oprit , houtstook gedoe , kilo’s vlees per week en laat je dieren gewoon met rust .

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven