Entertainment alle pijlers

Instagramfamilies, deel 3

26-02-2025 12:27 365 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier praten we over de verschillende families op instagram, sommigen zijn bekend van tv-programma’s.

Bashen is niet toegestaan, kritische kanttekeningen wel.

Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.

Enkele accounts om te volgen:
- come.on.lets.do.this (hier: COLDT)
- Janneke.dbm
- demammavan en depappavan
- pleeggezin_van_jan_steen
- de kliek van Lies
- ballerinafarm
- de Kraantjes
- Eline.vanderwoude
- thezhoufamily
- deviervankim

Mocht je om een of andere (vage) reden geblokt zijn, dan kun je de families hier evengoed bekijken www.storynavigation.com
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Door AM aandacht te geven, op welke manier ook, werk je er sws aan mee.
Deze vrouw is overduidelijk ziek, dat is al triest genoeg.
Schaartje76 schreef:
13-04-2025 15:47
Toch kan je er ook voor kiezen om er gewoon niks over te zeggen. Ik vind heel veel reacties hier sowieso nogal hypocriet.
Sommige mensen hier zeggen dat AM haar kinderen niet de hele dag moet filmen, dat dat schadelijk voor ze is, niet fijn voor later, niet fijn als ze haat comments lezen over zichzelf etc. Maar dan zelf wel kwetsende en nare dingen over die kinderen schrijven. Dan werk je zelf toch mee aan dat waar je AM van beschuldigt?!
nogal ja, reageerders hier zijn de ergsten zelfs. De kinderen kunnen dit lezen en hier wordt het gezin het hardst afgebrand. Al jarenlang. Triestig
Leuk, Jet haar eerste rijles! Eens met alles wat er over die manege wordt geschreven, maar ze zat er mooi op.
RonJja schreef:
16-04-2025 00:33
nogal ja, reageerders hier zijn de ergsten zelfs. De kinderen kunnen dit lezen en hier wordt het gezin het hardst afgebrand. Al jarenlang. Triestig
Ik denk niet dat iemand onder de 30 op een forum leest, laat staan dit forum. Maar inderdaad, de reageerders hier bevestigen precies hun eigen punt.
Wat leuk, een bijtketting voor een van de kinderen ….
Sneu dat het nodig is.
Ik vraag me af of Liesbeth van dekliekvanlies echt zo enorm naïef is
als het om Young Living gaat ? Lijkt er wel op. Heel naar om te zien. Lijkt me een lief mens.
Ja dat vroeg ik me ook af. Zo bevoorrecht en gezegend dat ze dankzij haar 450 gezinnen nu op Bali zit!
Als ze (Liesbeth en Young living) echt zo begaan zijn met de mensen en die olie zo super goed is voor je, dan ga je niet op vakantie op kosten van de kopers. Het geld wat dat kost bespaar je en je maakt de olie gewoon goedkoper zodat nog meer mensen er baat van hebben. Zou Liesbeth dat nu zelf niet inzien. Als ik zie wat die olie en dat drankje kosten begrijp ik ook niet dat mensen dat ervoor over hebben. ook het verhaaltje dat ze verteld dat ze het niet over hooikoorts mag hebben maar dat ze pollen moet zeggen als ze zegt dat het daar goed voor is. Dan moeten mensen toch begrijpen dat het allemaal kwakzalverij is.
Er is gewoon onderzoek naar gedaan en aangetoond dat het echt enorme bullshit is. Daarnaast is YL een zeer dubieus bedrijf gebleken.

Ze noemt zichzelf kritisch, maar weet dan blijkbaar toch niet hoe je betrouwbare research doet. Jammer. Nogmaals, het lijkt me echt een lief mens. Verdrietig dat ze zo misbruikt wordt.

Ik begrijp trouwens ook echt niet dat mensen hier in trappen.
Koffieleut123 schreef:
24-04-2025 11:35
Ja dat vroeg ik me ook af. Zo bevoorrecht en gezegend dat ze dankzij haar 450 gezinnen nu op Bali zit!
Dag geleuter over zegeningen en de schepping is wel echt tenenkrommend. Wanneer je oprecht begaan bent met je naaste reis je niet naar Bali en doe je niet mee aan piramide verkoop.

Natuurlijk moet je eten, maar zoek dan gewoon een baan.😵‍💫

En ja, de schepping is prachtig. Waarom vlieg je dan vervolgens met een heel team de wereld rond? Vliegen is nu niet bepaald goed voor die geweldige schepping.

Jammer!
En ze zit in het land Bali. 🙄
Geeekess schreef:
24-04-2025 13:36
Er is gewoon onderzoek naar gedaan en aangetoond dat het echt enorme bullshit is. Daarnaast is YL een zeer dubieus bedrijf gebleken.

Ze noemt zichzelf kritisch, maar weet dan blijkbaar toch niet hoe je betrouwbare research doet. Jammer. Nogmaals, het lijkt me echt een lief mens. Verdrietig dat ze zo misbruikt wordt.

Ik begrijp trouwens ook echt niet dat mensen hier in trappen.

Het is een groot Multi Level Marketing bedrijf waar veel mensen geld aan verdienen. Met name de top.

Als je ‘snoepreisjes kunt uitdelen naar Amerika, Zuid-Afrika en Bali (waar Lies de afgelopen 1,5 jaar al is geweest) aan je best verkopende mensen, dan weet je dat zo’n flesje olie vele malen over de kop gaat.
Ik weet van diverse vrouwen met een zelfde achtergrond als de kliek van Lies die dit soort dingen aan de man brengen.
Young Living ,Lifeplus , Happy Juice , Juice Plus .
Kun je makkelijk vanuit huis doen en combineren met een gezin.
En inderdaad leuke snoepreisjes maken
Die oprichter van YL was al niet zo’n frisse mormoon en dan inderdaad dat MLM verhaal…ik had Liesbeth niet zo ingeschat eigenlijk.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven