Entertainment alle pijlers

Ja ik geef toe, ik ben verslaafd aan doctor Who

22-11-2013 10:30 762 berichten
Alle reacties Link kopieren
...en ben ik de enige?



Het zal wel....



Dus weet verder echt niemand wat voor speciale dag 23 november is en hoe ik baal als een stekker dat ik moet werken!!! En de eerste mogelijkheid om het terug te kijken is pas op woensdag en al die tijd moet ik dan internet vermijden ( spoilers! )





Aaarghh..





Niemand?





Echt niet?





The day of the doctor?

Doctor

Totaal aantal stemmen: 58

Who? (28%)
Jaaaaa, eindelijk!! (72%)
Nu 'the day of the doctor' aan het kijken gevolgd door 'the time of the doctor' en daarna de nieuwe aflevering!



Hoezee!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa Doctor Who! Ik kan niet wachten



Ik ben heel erg benieuwd naar Peter Capaldi, maar volgens mij wordt het wel een goede, als ik naar de promotiefilmpjes en foto's op facebook kijk.
Alle reacties Link kopieren
Nog een krappe anderhalf uur! Ik kan niet wachten!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren


Nu weet wat ik ben vergeten voor ik naar mijn werk vertrok (dat digitale opname ding vergeten te programmeren).
Rock and Roll, Sent Us Insane
Alle reacties Link kopieren
Nu net klaar met 'An adventure in time and space'. Leuk om even te zien!



Nu de tussenliggende tijd nog even overbruggen met 'the time of the doctor'.



nog 70 minuten...
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 augustus 2014 @ 16:26:

[...]



Huh?

Het is toch gewoon op BBC1 vanavond?

Ik zit er al klaar voor hoor

Oh echt? Gelukkig!

Ik dacht dat BBC 3 Doctor Who uitzond.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Cybermiep
Ik ben gister begonnen aan Doctor Who via Netflix, netjes bij het begin begonnen. En ik vind er niks aan! Wordt het leuker/beter na de eerste aflevering? Normaal ben ik gek op Britse series.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Thura
Rock and Roll, Sent Us Insane
Alle reacties Link kopieren
quote:Cybermiep schreef op 23 augustus 2014 @ 19:39:



Nu weet wat ik ben vergeten voor ik naar mijn werk vertrok (dat digitale opname ding vergeten te programmeren).

Couchtuner.eu



Kan je het morgen terugkijken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hoei, kom er net achter dat ik 'The Time of the Doctor' nog niet heb gezien. Snel Netflix aan gezet, kan straks gelijk door met de nieuwe.



Pieterpad: van de nieuwe series is de eerste niet de beste, dus het wordt beter. Maar het kan natuurlijk ook gewoon niet je ding zijn. De ruimtewezens blijven.
What a nuanced anxiety
Ik ga me er morgen nog eens aan wagen. Ik vond vooral die "blob" in de eerste aflevering heel bijzonder Hoor toch wel veel positieve geluiden over de serie en geef niet zomaar op.
Alle reacties Link kopieren
nog 12 minuten...
Alle reacties Link kopieren
Tromgeroffel! *ik ben helegaar senuw-achtig!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Nog 10 minuten



Ik mis 10 en 11
Alle reacties Link kopieren
Ik trash eerst even HGT mee, en daarna ga ik er eens goed voor zitten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:pieterpad schreef op 23 augustus 2014 @ 19:43:

Ik ben gister begonnen aan Doctor Who via Netflix, netjes bij het begin begonnen. En ik vind er niks aan! Wordt het leuker/beter na de eerste aflevering? Normaal ben ik gek op Britse series.Dan moet je ook niet met die van 50 jaar terug beginnen
Alle reacties Link kopieren
Ik kan mij trouwens voorstellen Pieterpad dat je nog niet wild enthousiast bent van de eerste afleveringen. (hoewel ik zelf nog steeds enorm kan genieten van dat 1e seizoen)



De daaropvolgende seizoenen worden wel beter. Maar je moet natuurlijk wel van (familie-) sf houden.



nog 9 minuten trouwens ...
Bovvered



https://www.youtube.com/watch?v=WxB1gB6K-2A
Ik zit voor de zekerheid vast turnen met Britse B-sterren te kijken. Bang dat ik anders te laat overschakel.



Blij dat ik de vorige 2 afleveringen nog heb gezien, had de reminder nodig!



Spannend!
Alle reacties Link kopieren
ziezo, de regeneratie van 11 naar 12 is voltooid. Nog net op tijd
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier iedereen!!!!
van 12 naar 13 thura!
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we! Hoera!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Nieuwe intro; stom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven