Entertainment alle pijlers

Jan Smit en Yolanthe uit elkaar

19-05-2009 14:08 1839 berichten
Jan en Yolanthe uit elkaar

19/5/2009

Ons bekendste Nederlandse sterrenkoppel is uit elkaar. Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft blijkbaar meer oog voor de voetballer Wesley Snijder, dan voor haar eigen Jan Smit. Het management wil het niet bevestigen, maar ook zeker niet ontkennen.

Omstanders beweren dat de twee uit elkaar zijn gegroeid door hun beider hectisch leven. Dit zal dan ook naar alle waarschijnlijkheid de reden zijn van hun breuk.

Yolanthe zou al langer haar relatie met Jan op het spel zetten. In de woonplaats van het stel, Volendam, gaat al een tijdje de roddel dat hun relatie aan een zijden draadje hangt. Hoe dan ook is zij het hele weekend gespot met Wesley Sneijder. De actrice en de voetballer gingen eerst zaterdag samen los in Hilversum en vervolgens op zondag tot vroeg in de ochtend in Amsterdam. Yolanthe schaamt zich klaarblijkelijk nergens voor, anders was ze wel op zoek gegaan naar wat minder openbare plekjes. Nu kon iedereen haar gewoon zien met Wesley, die de plek van Jan lijkt ingenomen te hebben.

Jaap Buijs, de manager van Jan was totnogtoe niet te bereiken voor commentaar

Bron: Ziggo.nl en RTL Boulevard

Ik weet niet of het hier thuishoort, maar....

Ik had het al voorspeld. Het leek me een leuk stel maar ik vond haar te knap voor hem .Uiterlijk doet er misschien wel niet toe maar als je jong bent en mooi dan heb je ze voor het uitkiezen
Oh Toffifee, ik het op het forum weleens gezegd dat ik Yolanthe C. heel ONmooi vond, maar toen scheen ik jaloers te zijn.
Reken maar dat de meeste mannen gaan watertanden bij Yolanthe...

Ik gun ook iedere BN-er een fijne relatie maar dit was gewoon niet de match.

Ik vind Winston Gerstanowitz en Renate Verbaan bijvoorbeeld een heel leuk stel, en lijken ook vrij serieus

Wesley Sneijder is idd nog niet zo lang geleden gescheiden. Hij scheen het aan te leggen met Spaanse dames.

Yolanthe heeft wel wat Spaans natuurlijk...;-)

Maar ja denk ook niet dat dit een lang leven beschoren is.

Maar voetballers houden van mooie vrouwen aan hun zij
Alle reacties Link kopieren
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 19 mei 2009 @ 14:16:

[...]

Zoo eens, haar haargrens klopt niet waardoor ze een beetje lullig gezicht krijgtEindelijk iemand die dat ook ziet.. Ik zeg wel eens 'haar haargrens is raar' maar dan verklaren mensen me voor gek!
quote:fleurtje schreef op 19 mei 2009 @ 14:18:

Persoonlijk vond ik het apart dat Jan Smit voor een jas koos.leg eens uit wat je hier mee bedoelt???? Ik heb het gevoel dat Y. dit niet als een compliment moet opvatten? :-)
Bedankt voor deze waardevolle informatie. Mijn dag is weer goed.

*Gaat keihard zitten broeden op een liefdesbrief naar Jan*
Een 'jas' is een niet-volendammer.
Ik zou dat dus wel als een compliment opvatten
quote:toffifee schreef op 19 mei 2009 @ 14:21:

[...]

leg eens uit wat je hier mee bedoelt???? Ik heb het gevoel dat Y. dit niet als een compliment moet opvatten? :-)Een jas is iemand die niet in Volendam geboren is.
quote:fleurtje schreef op 19 mei 2009 @ 14:20:

Oh Toffifee, ik het op het forum weleens gezegd dat ik Yolanthe C. heel ONmooi vond, maar toen scheen ik jaloers te zijn.Wat een ontzettend jaloerse opmerking zeg! Ik kan écht niemand opnoemen die mooier is dan Y.
Te laat dus
quote:fleurtje schreef op 19 mei 2009 @ 14:18:

Persoonlijk vond ik het apart dat Jan Smit voor een jas koos.

Ben ik gek als ik niet weet wat en 'jas' is...?

Enlighten me please!
En al woon je dertig jaar in Volendam, je zult nooit een bodywarmer worden
quote:Xander68 schreef op 19 mei 2009 @ 14:11:

Ik ben diep geschokt!

Ja om haar smaak ja.

Of de zijne. Het is maar hoe je het bekijkt.
Ah. Oké.

Ik dacht dat het net zoiets zou betekenen als een afgelikte boterham ofzo....hoe ik daar nu weer bij kom.
Als je voor een jas geboren bent.....haha
Ik wacht wel even op RTL Boulevard (als ik het niet vergeet).

Meestal als men overal te koop gaat lopen met zijn fan-tas-tische relatie wil men zichzelf en anderen kennelijk daarvan overtuigen en is het einde juist nabij.
quote:toffifee schreef op 19 mei 2009 @ 14:23:

[...]

Wat een ontzettend jaloerse opmerking zeg! Ik kan écht niemand opnoemen die mooier is dan Y.Ik vind Y ook niet mooi en ben ook niet jaloers. Wat een nonsens.
Oh Star, ik weet nou zeker dat ik naar dat Park Marinara ga, dat begrijp je wel.
quote:Vleermuis28 schreef op 19 mei 2009 @ 14:14:

Ik denk dat Jan altijd zichzelf is gebleven. Gewoon leuke stoere volendamse vent die lol maakt met zijn vrienden.

Yolanthe is te kak te arrogant en in mijn ogen niet zichzelf, ze komt bij mij altijd erg nep over. Zo gemaakt..

En dat heb ik bij Jan absoluut niet.Yolanthe kak? Ik vind het juist een onwijze ordinaire griet.
quote:fleurtje schreef op 19 mei 2009 @ 14:25:

Oh Star, ik weet nou zeker dat ik naar dat Park Marinara ga, dat begrijp je wel. Ik zit net op de site van Roompot te kijken.
Ik vind Yolanthe een hele mooie vrouw en kan me wel voorstellen dat er veel mannen gaan watertanden bij haar.

Zoiets als een rare haargrens en daarom iemand niet mooi vinden dat vind ik een beetje mierenneukerij eigenlijk.....
quote:fleurtje schreef op 19 mei 2009 @ 14:20:

Oh Toffifee, ik het op het forum weleens gezegd dat ik Yolanthe C. heel ONmooi vond, maar toen scheen ik jaloers te zijn.Ach, ze heeft geen onaardig smoelwerk. Ik heb haar ooit eens gezien toen ze meedeed aan Dancing with the Stars en toen was ze nogal verbolgen over het feit dat ze niet zo hoog eindigde. Tsjaa, draaien met d'r kont was blijkbaar niet voldoende. Ik vond haar in ieder geval erg arrogant.
Hahaha nee natuurlijk is dit geen wereldnieuws maar toch showbizznieuws.

Als je eerst voortdurend samen in de publiciteit komt moet je ook niet zaniken dat het breed wordt uitgemeten in de pers.

So be it.

Toen mijn relatie over ging na zoveel jaar was het geen wereldnieuws maar ging het ook als een lopend vuurtje rond.

Zo gaat dat nu eenmaal. En als je dan BN-er bent is dat vele malen erger.
Bij kak stel ik me ook iets anders voor. Maar ik denk dat Vleermuis haar kent. Van de hockeyclub ofzo.
Kwestie van smaak, natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven