Entertainment alle pijlers

K2 zoekt K3

11-09-2021 18:13 766 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanaf vanavond op VTM (go) en vanaf 24 september op SBS6.
Wie gaat er ook kijken?
flashy wijzigde dit bericht op 11-09-2021 18:26
Reden: datum aangepast
14.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Aangezien ik VTM niet kan ontvangen volgende week dus. Moeten we dan een nieuw topic openen vanwege spoilergevaar?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom is dat niet tegelijk?

Ik ga denk ik wel kijken, maar ik werd niet heel enthousiast van jury en presentatoren. Daar had ik wat leukers voor verwacht/op gehoopt.

Dan ga ik wel via VTM kijken
In Nederland begint het pas over 2 weken (24 sept), niet volgende week. Vanaf dan ga ik kijken! Vond K3 zoekt K3 6 jaar geleden ook heel leuk om te kijken
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het ook raar dat het niet tegelijk is. Ik denk ook dat ik via VTM ga kijken. Ofwel vandaag ofwel ergens deze week.
Alle reacties Link kopieren Quote
Muurbloempje115 schreef:
11-09-2021 18:19
In Nederland begint het pas over 2 weken (24 sept), niet volgende week. Vanaf dan ga ik kijken! Vond K3 zoekt K3 6 jaar geleden ook heel leuk om te kijken
Over twee weken pas? Jeetje dat slaat helemaal nergens op.
Wat leuk! Ik ga ook kijken.. als ik VTM kan ontvangen dan :proud: iemand een idee hoe?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank voor de tip. Ik ga kijken. Zit nu toevallig k3 te kijken. Dochter is er gek op.
Ik nu ook :$ :P . Wordt het deze keer een man? Dat zou ik wel heel leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Flashy schreef:
11-09-2021 18:19
Ik vind het ook raar dat het niet tegelijk is. Ik denk ook dat ik via VTM ga kijken. Ofwel vandaag ofwel ergens deze week.
Maar het zal dan toch haast ook wel ergens gelijk getrokken gaan worden? Er zullen vast liveshows komen (stemmen, geld verdienen)

Wat vinden jullie ervan dat er ook mannelijke deelnemers meedoen dan?
Ik zag een filmpje vandaag waarbij ze Gert Verhulst interviewden, er zijn momenteel nog 12 kandidaten over. Waaronder ook jongens.
Liv8 schreef:
11-09-2021 18:22
Maar het zal dan toch haast ook wel ergens gelijk getrokken gaan worden? Er zullen vast liveshows komen (stemmen, geld verdienen)

Wat vinden jullie ervan dat er ook mannelijke deelnemers meedoen dan?
Een hele goede ontwikkeling. Echt van deze tijd dat inclusieve, en terecht. Het maakt niet uit of je man, vrouw, zij, het, wit of zwart bent.

Al hoop ik dat Studio100 zich aan hun eigen voornemens houdt. De vorige keer bleven er ook heel toevallig eerst alleen maar blonde meisjes (oa Josje) over en later de drie huidige leden met hun haarkleuren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Liv8 schreef:
11-09-2021 18:22
Maar het zal dan toch haast ook wel ergens gelijk getrokken gaan worden? Er zullen vast liveshows komen (stemmen, geld verdienen)

Wat vinden jullie ervan dat er ook mannelijke deelnemers meedoen dan?
Lijkt mij ook dat het gelijk getrokken gaat worden.

Ik moet wennen aan het idee van een jongen haha.

Enne VTM go app doet wonderen 😉
Alle reacties Link kopieren Quote
Saivash schreef:
11-09-2021 18:21
Dank voor de tip. Ik ga kijken. Zit nu toevallig k3 te kijken. Dochter is er gek op.
Ik nu ook :$ :P . Wordt het deze keer een man? Dat zou ik wel heel leuk vinden.
Ik denk dat ik dat even voor me moet zien. Want het lijkt mij in mijn hoofd helemaal niets..

Moet ik trouwens nog een fictief kind bedenken, of is gewoon oké dat ik dit met 35 jaar uit mezelf ga kijken :biggrin:
Flashy schreef:
11-09-2021 18:24
Lijkt mij ook dat het gelijk getrokken gaat worden.

Ik moet wennen aan het idee van een jongen haha.

Enne VTM go app doet wonderen 😉
Ik heb de app gedownload en kan programma’s terugkijken. Kun je ook live tv daarmee kijken?
Liv8 schreef:
11-09-2021 18:25
Ik denk dat ik dat even voor me moet zien. Want het lijkt mij in mijn hoofd helemaal niets..

Moet ik trouwens nog een fictief kind bedenken, of is gewoon oké dat ik dit met 35 jaar uit mezelf ga kijken :biggrin:
Hier 34 en ook geen kinderen ;-D
Live kijken gaat niet vanuit Nederland :-(
Alle reacties Link kopieren Quote
Terug kijken sowieso.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kees— schreef:
11-09-2021 18:31
Live kijken gaat niet vanuit Nederland :-(
VTM lukt bij mij (online) wel, vtm 2 en 3 niet meer
Liv8 schreef:
11-09-2021 18:33
VTM lukt bij mij (online) wel, vtm 2 en 3 niet meer
Je bedoelt via de computer? Op welke vtm komt het vanavond? En hoe laat? :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had al gezien dat Emma Wagemans (youtube) mee doet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kees— schreef:
11-09-2021 18:37
Je bedoelt via de computer? Op welke vtm komt het vanavond? En hoe laat? :)
Ja op de computer inderdaad. Op VTM, dus dat zou goed moeten komen. De aftelklok zegt: nog 1 uur en 47 minuten ;-D
liv8 wijzigde dit bericht op 11-09-2021 18:50
16.32% gewijzigd
Ik vertrouw er wel op dat ze een goede keuze maken! Ik vond Hanne Marthe & Klaasje ook een heel leuk K3. Hanne en Marthe blijven nu over, beide volgens mij bescheiden, rustige meisjes maar lief en met humor. Ze hebben iemand nodig die ook rustig en bescheiden is, niet iemand die teveel aandacht naar zich toe gaat trekken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat denk ik ook en dat hebben ze ook tegen Ingeborg gezegd zag ik in een gesprekje op Facebook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga zeker kijken! Vind zulke programma's altijd om te smullen.

Heb de app van VTM al klaar staan. :$
Ik ben ook wel benieuwd naar de rol van Klaasje in het programma (en of ze uberhaupt wel een rol heeft) Weet iemand dat?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven