Entertainment alle pijlers

K2 zoekt K3

21-08-2009 22:41 1703 berichten
Nou, aan mij dan de eer om een topic te openen over dit prachtige program

Na Popstars op vrijdag gewoon verder met K3 op zaterdag
Alle reacties Link kopieren
quote:Lys schreef op 29 augustus 2009 @ 20:39:

Dush liegt, want zij staat voor de tv mee te zingen.

Volgens mij heb je niet eens internet!Ik heb de laptop om mijn nek hangen en dans en zing elke keer voluit mee met alle liedjes. Wel jammer dat het telkens dezelfde zijn.
quote:Dushi74 schreef op 29 augustus 2009 @ 20:40:

[...]

Tuurlijk wel, en dan vind ik mijzelf zoooooooooo sielug (met nadruk op verkeerd geschreven dus) dat ik er wel weer om kan lachen. Ben ook maar mens dus niet perfect. Heb ook wel eens naar mijn hoofd geslingerd gekregen dat ik altijd zo opgewekt ben en positief. Dat moet wel nep zijn, die mensen komen er vanzelf wel achter hahaha.Ik val je niet aan hoor.
ik wist niet dat ik het kon: 1 x klikken en 2 x posten..
Ja, volgens mij hebben ze maar 4 of 5 nummers die iedere keer gezongen worden.
Known to cause insanity in laboratory mice
Hoe laat is dit begonnen?

Ik val hier binnen, was eigenlijk op zoek naar een topic over Louis Theroux, die bezoekt op dit moment extreem gespierde dames op het 3e net....maar ik geloof dat ik dit leuker vind!
quote:Lys schreef op 29 augustus 2009 @ 20:40:

Kijk je uit met je nekkie, Sjain?

Vinnut wel knap, één oog naar de tv en de andere op je pc gericht! Zijt gij scheel?
Heheheheh, wel redelijk voorspelbaar een aantal dingen. Ik vind dit soort programma's vaak de eerste rondes heel leuk en daarna haak ik een beetje af, jullie?
Derde jurylid is de Vlaamse Axana Ceulemans die begin jaren negentig bekend raakte met de dansformatie Def Dames Dope en al van in het prille begin alle choreografieën voor K3 bedenkt en aanleert.
Tijl Beckand doet Austin Powers op RTL 4, COOL! (sorry even tussendoor)
quote:Perel schreef op 29 augustus 2009 @ 20:42:

Ik val hier binnen, was eigenlijk op zoek naar een topic over Louis Theroux, die bezoekt op dit moment extreem gespierde dames op het 3e net....maar ik geloof dat ik dit leuker vind!Ja ik ben net ff geswicht!! Ivm reclame. Je weet niet wat je ziet!!!!!
quote:Lys schreef op 29 augustus 2009 @ 20:40:

Kijk je uit met je nekkie, Sjain?

Vinnut wel knap, één oog naar de tv en de andere op je pc gericht! Zijt gij scheel? Ik ben scheel ja. Wist je dat nog niet? Is in dit geval wel heel makkelijk hoor!
quote:justme80 schreef op 29 augustus 2009 @ 20:42:

Derde jurylid is de Vlaamse Axana Ceulemans die begin jaren negentig bekend raakte met de dansformatie Def Dames Dope en al van in het prille begin alle choreografieën voor K3 bedenkt en aanleert.Molto grazie!!
quote:Perel schreef op 29 augustus 2009 @ 20:42:

Ik val hier binnen, was eigenlijk op zoek naar een topic over Louis Theroux, die bezoekt op dit moment extreem gespierde dames met zeer gespierde kaken en baardgroei? op het 3e net....maar ik geloof dat ik dit leuker vind!
quote:Simooon schreef op 29 augustus 2009 @ 20:41:

[...]

Ik val je niet aan hoor.Als ik dat idee had dan had je een ander berichtje van mij gelezen hoor. Enkel kan niet altijd emoticons plaatsen bij mij berichtjes.
Even naar rtl4 gezapt. Wat is Stanley toch een lekkere man om te zien. Sow jammer dat hij op mannen valt.
Ik vind vaak ook alleen de voorrondes leuk, Sartan. Haak daarna meestal ook af. Alleen niet bij 'so you think you can dance', dat vind ik echt leuk
graag gedaan
Ja, en steroiden zijn NIET ongezond, ik herhaal absoluut NIET slecht voor je lichaam!
quote:Lys schreef op 29 augustus 2009 @ 20:45:

Ik vind vaak ook alleen de voorrondes leuk, Sartan. Haak daarna meestal ook af. Alleen niet bij 'so you think you can dance', dat vind ik echt leukWanneer begint dat dan weer?
quote:Lys schreef op 29 augustus 2009 @ 20:45:

Ik vind vaak ook alleen de voorrondes leuk, Sartan. Haak daarna meestal ook af. Alleen niet bij 'so you think you can dance', dat vind ik echt leukDie kijk ik ook trouwens. Te erg he mijn smaak voor tv programma's hahaha.
Perel jammer dat het weer afgelopen is die Theroux vind ik altijd wel leuk.
quote:Perel schreef op 29 augustus 2009 @ 20:46:

Ja, en steroiden zijn NIET ongezond, ik herhaal absoluut NIET slecht voor je lichaam!

AMEN!

Wordt je ook zou flauw van al die mythes en vooroordelen?
quote:justme80 schreef op 29 augustus 2009 @ 20:47:

[...]

Wanneer begint dat dan weer?MORGEN! jippie
Ah! Morgen weer met laptop in de aanslag dan maar
Carlo Boszhard lijkt Ivo Niehe wel met dat haar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven