Entertainment alle pijlers

K2 zoekt K3

21-08-2009 22:41 1703 berichten
Nou, aan mij dan de eer om een topic te openen over dit prachtige program

Na Popstars op vrijdag gewoon verder met K3 op zaterdag
Ze zijn wel een keertje omringt door een hoop kleine kindertjes geweest om handtekeningen uit te delen en toen moesten ze heel even na afloop melden wat ze hier van vonden.

Alleen de al afgevallen Anneke gaf toen heel duidelijk aan dat ze kleine kinderen heel leuk vonden. Vooral Noa liet toen duidelijk weten dat ze daar totaal niet mee bezig was, die zou nog voor vuilnisbakken optreden als ze daarmee beroemd kon worden .
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat er zaterdag een heleboel kleine kinderen met plakkerige handjes en kusjes op Tamara afstormen...en dat ze dan gillend wegrent!
quote:kiddootje schreef op 29 september 2009 @ 13:55:

Ik hoop dat er zaterdag een heleboel kleine kinderen met plakkerige handjes en kusjes op Tamara afstormen...en dat ze dan gillend wegrent!*droomt er al van*
Hahah ik ben voor josje :D

k Vind Noa een beetje een travo.. DIe veel te veel zeurt dat de rest Nederlands is
quote:steph schreef op 28 september 2009 @ 15:56:

[...]

Dat wilde ik er ook neerzetten, schijnbaar niet de enige die iets gemist heeft. Noa is haar "artiesten" naam.. moet je haar maar even googlen
Ik ben erg blij te horen dat de televoting niet zo zwaar meetelt. Die Belgen gaan echt op de Belg stemmen. Dat kunnen ze niet helpen, is sterker dan hunzelf (en deze Belg kan het weten!)

Ik vind Noa (of Tamara?) de zwakste kandidaat en ben haar gezeur over dat ze " haar Belgen" mist ondertussen behoorlijk zat.

Oh, en ik ben een beetje langzaam omdat ik nu pas de uitzending van zondag via de site zit te kijken. Ik moest het even kwijt, wat een zeur, die Noa/Tamara!
Ik denk eerder dat Tamara een streepje voor heeft op de Nederlanders...helaas...
quote:kiddootje schreef op 30 september 2009 @ 10:07:

Ik denk eerder dat Tamara een streepje voor heeft op de Nederlanders...helaas...

Waarom?

Marketing technisch is het voor studio 100 handiger als er een nederlandse in komt.
Kathleen heeft een boek geschreven: Mijn leven als K1

Vanaf 6 oktober te koop.
Ik vrees het ergste:

Vlaanderen verkiest Noa als nieuwe K3

Zaterdag vindt de finale van K2 zoekt K3 plaats. De Belgische fans hebben alvast een voorkeur voor Noa - wellicht niet toevallig, want de Vlaamse finaliste - als opvolgster van Kathleen.

In onze poll leidt Noa afgetekend met bijna 60 procent. Op de tweede plaats staat Josje met bijna 30% van de stemmen, Madelon bengelt onderaan.

Zaterdag telt de stem van de kijker voor 25% om één finaliste weg te stemmen. Karen en Kristel kiezen dan zelf tussen de twee overblijvers wie hun nieuwe K3-vriendin wordt.

Bron:www.nieuwsblad.be

Op www.jommekeskrant.be kun je een poll invullen.
Maar dat zijn alleen de Belgen...nederland stemt ook, en Nederland is net effe iets groter dan Vloanderen.
Nog even over dat gezeur van Noa over het missen van de Belgen: ze bekte Anneke alleen maar af en Kathleen gaf ze geen blik waardig.

Hoezo missen?
Ik stem voor Josje! Maar ook Madelon vind ik een hele leuk meid. Noa, ja sorry hoor, maar die hoort thuis in een bepaalt soort film, bedoelt voor 18+...
Ik ben voor Madelon en daarna voor Josje. Noa vind ik helemaal niks! Ik vertrouw haar niet.
Noa gelijk eruit, niet omdat ze Belgische is maar ik vind haar ook niets.

Ik ben er vanaf vanavond 22.00, eerst nog naar een feestje.
Josje heeft me positief verrast de laatste aflevering. Ik vind haar van die 3 nu ook echt de leukste.
Zo ik ben klaar voor een geweldige tv avond. Eerst de finale van K2/K3, en dan vannacht de Theo&Thea Marathon.

(En de recorder neemt tussendoor ook NL1 nog even op hahaha)

Happyfood ligt ook klaar.... ik heb er zin an!
Vanochtend waren de meiden even kort te zien op Ned 3. Ik denk laat ik dochterlief maar vragen wie er bij k3 moet. En wie denk je dat ze kiest, ja juist Noa dus.

Ik mag haar niet maar dochterlief dus wel.
ik heb er ook onwijs veel zin in en ben heel benieuwd wie het gaat worden! Ik kom lekker meekletsen vanavond... (als het mag)
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ik denk dat iets in de uitstraling van Noa wel aanspreekt bij kinderen, al kan ik niet benoemen wat. Misschien omdat bij haar van die kinderkleuren, felle kleuren wel goed passen. Vraag me alleen af of kinderen haar nog steeds zo leuk vinden als ze inderdaad niet zoveel met kinderen blijkt te hebben. Maar misschien zijn kinderen wel net katten
Noa ziet er lief uit, dat zien kinderen. Ze is alleen niet lief!
Nee idd, Noa er meteen uit!

net nog even de nieuwe clip bekeken op youtube en josje lijkt er wel leuk tussen.

1 Madelon, 2 Josje 3 Noa (EXIT!)
http://www.youtube.com/watch?v=jZQPohUh9ro
Ik zag gisteren ergens een programma waarin Antonie Kamerling zn mening gaf over de 3 meiden. (hij gaf ze vorige week toch acteer les) Hij vond Josje te goed voor K3. Hij vond haar beter passen in iets grootsers dan K3. Als actrice ofzo. Madelon vond hij erg leuk en enthousiast. En Noa vond hij slecht acteren, en nog echt een amateur!!!!

Moest meteen denken aan alle afleveringen waarin Noa aan het opscheppen was over wat ze wel niet allemaal al bereikt had!!!!
quote:wohman schreef op 03 oktober 2009 @ 15:49:

Ik zag gisteren ergens een programma waarin Antonie Kamerling zn mening gaf over de 3 meiden. (hij gaf ze vorige week toch acteer les) Hij vond Josje te goed voor K3. Hij vond haar beter passen in iets grootsers dan K3. Als actrice ofzo. Madelon vond hij erg leuk en enthousiast. En Noa vond hij slecht acteren, en nog echt een amateur!!!!

Moest meteen denken aan alle afleveringen waarin Noa aan het opscheppen was over wat ze wel niet allemaal al bereikt had!!!!

Vind ik eigenlijk ook. Maar ik ben fan van Josje sinds vorige aflevering

Daarvoor was het Madelon, ik denk ook dat zij het gaat worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven