K2 zoekt K3
dinsdag 29 september 2009 om 12:36
Ze zijn wel een keertje omringt door een hoop kleine kindertjes geweest om handtekeningen uit te delen en toen moesten ze heel even na afloop melden wat ze hier van vonden.
Alleen de al afgevallen Anneke gaf toen heel duidelijk aan dat ze kleine kinderen heel leuk vonden. Vooral Noa liet toen duidelijk weten dat ze daar totaal niet mee bezig was, die zou nog voor vuilnisbakken optreden als ze daarmee beroemd kon worden .
Alleen de al afgevallen Anneke gaf toen heel duidelijk aan dat ze kleine kinderen heel leuk vonden. Vooral Noa liet toen duidelijk weten dat ze daar totaal niet mee bezig was, die zou nog voor vuilnisbakken optreden als ze daarmee beroemd kon worden .
dinsdag 29 september 2009 om 23:26
Ik ben erg blij te horen dat de televoting niet zo zwaar meetelt. Die Belgen gaan echt op de Belg stemmen. Dat kunnen ze niet helpen, is sterker dan hunzelf (en deze Belg kan het weten!)
Ik vind Noa (of Tamara?) de zwakste kandidaat en ben haar gezeur over dat ze " haar Belgen" mist ondertussen behoorlijk zat.
Oh, en ik ben een beetje langzaam omdat ik nu pas de uitzending van zondag via de site zit te kijken. Ik moest het even kwijt, wat een zeur, die Noa/Tamara!
Ik vind Noa (of Tamara?) de zwakste kandidaat en ben haar gezeur over dat ze " haar Belgen" mist ondertussen behoorlijk zat.
Oh, en ik ben een beetje langzaam omdat ik nu pas de uitzending van zondag via de site zit te kijken. Ik moest het even kwijt, wat een zeur, die Noa/Tamara!
donderdag 1 oktober 2009 om 17:59
Ik vrees het ergste:
Vlaanderen verkiest Noa als nieuwe K3
Zaterdag vindt de finale van K2 zoekt K3 plaats. De Belgische fans hebben alvast een voorkeur voor Noa - wellicht niet toevallig, want de Vlaamse finaliste - als opvolgster van Kathleen.
In onze poll leidt Noa afgetekend met bijna 60 procent. Op de tweede plaats staat Josje met bijna 30% van de stemmen, Madelon bengelt onderaan.
Zaterdag telt de stem van de kijker voor 25% om één finaliste weg te stemmen. Karen en Kristel kiezen dan zelf tussen de twee overblijvers wie hun nieuwe K3-vriendin wordt.
Bron:www.nieuwsblad.be
Op www.jommekeskrant.be kun je een poll invullen.
Vlaanderen verkiest Noa als nieuwe K3
Zaterdag vindt de finale van K2 zoekt K3 plaats. De Belgische fans hebben alvast een voorkeur voor Noa - wellicht niet toevallig, want de Vlaamse finaliste - als opvolgster van Kathleen.
In onze poll leidt Noa afgetekend met bijna 60 procent. Op de tweede plaats staat Josje met bijna 30% van de stemmen, Madelon bengelt onderaan.
Zaterdag telt de stem van de kijker voor 25% om één finaliste weg te stemmen. Karen en Kristel kiezen dan zelf tussen de twee overblijvers wie hun nieuwe K3-vriendin wordt.
Bron:www.nieuwsblad.be
Op www.jommekeskrant.be kun je een poll invullen.
zaterdag 3 oktober 2009 om 14:30
Ik denk dat iets in de uitstraling van Noa wel aanspreekt bij kinderen, al kan ik niet benoemen wat. Misschien omdat bij haar van die kinderkleuren, felle kleuren wel goed passen. Vraag me alleen af of kinderen haar nog steeds zo leuk vinden als ze inderdaad niet zoveel met kinderen blijkt te hebben. Maar misschien zijn kinderen wel net katten
zaterdag 3 oktober 2009 om 15:12
zaterdag 3 oktober 2009 om 15:49
Ik zag gisteren ergens een programma waarin Antonie Kamerling zn mening gaf over de 3 meiden. (hij gaf ze vorige week toch acteer les) Hij vond Josje te goed voor K3. Hij vond haar beter passen in iets grootsers dan K3. Als actrice ofzo. Madelon vond hij erg leuk en enthousiast. En Noa vond hij slecht acteren, en nog echt een amateur!!!!
Moest meteen denken aan alle afleveringen waarin Noa aan het opscheppen was over wat ze wel niet allemaal al bereikt had!!!!
Moest meteen denken aan alle afleveringen waarin Noa aan het opscheppen was over wat ze wel niet allemaal al bereikt had!!!!
zaterdag 3 oktober 2009 om 16:13
quote:wohman schreef op 03 oktober 2009 @ 15:49:
Ik zag gisteren ergens een programma waarin Antonie Kamerling zn mening gaf over de 3 meiden. (hij gaf ze vorige week toch acteer les) Hij vond Josje te goed voor K3. Hij vond haar beter passen in iets grootsers dan K3. Als actrice ofzo. Madelon vond hij erg leuk en enthousiast. En Noa vond hij slecht acteren, en nog echt een amateur!!!!
Vind ik eigenlijk ook. Maar ik ben fan van Josje sinds vorige aflevering
Daarvoor was het Madelon, ik denk ook dat zij het gaat worden.
Vind ik eigenlijk ook. Maar ik ben fan van Josje sinds vorige aflevering
Daarvoor was het Madelon, ik denk ook dat zij het gaat worden.