Entertainment alle pijlers

Kasteel gekocht, wat nu?

12-11-2025 20:28 33 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt er mee?

(Ik ben trouwens Yasmijn, gedonder met inloggen)
Joppie schreef:
13-11-2025 07:55
Ja daar keek ik met veel plezier naar maar die schijnen achter de schermen dus echt helemaal niet zo sympathiek te zijn geweest.
Ik denk dat niemand dat nog is na zoveel seizoenen een camerateam bij je.
Maar het waren wel de leukste!
Zoveel kennis. Zoveel leuke projecten.
En ja, die zijn allemaal gedaan om publiek te binden, maar toch waren ze leuk om te kijken.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Och, wat een teleurstelling :| . Ze waren zo enthousiast en positief en zó schattig samen. Dan had Angel weer schijnbaar onhaalbare, creatieve plannen en kwam Dick met een waslijst van bezwaren. En in het volgende shot was hij dan toch weer braaf aan het maken wat zij had bedacht, want hij zag zijn vrouw nu eenmaal graag gelukkig. :-D
Ik hoop met heel mijn hart dat hun onaardigheid een gerucht is.

On topic: Ik ben halverwege afgehaakt om precies de redenen die CC opnoemt.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
13-11-2025 09:47
Och, wat een teleurstelling :| . Ze waren zo enthousiast en positief en zó schattig samen. Dan had Angel weer schijnbaar onhaalbare, creatieve plannen en kwam Dick met een waslijst van bezwaren. En in het volgende shot was hij dan toch weer braaf aan het maken wat zij had bedacht, want hij zag zijn vrouw nu eenmaal graag gelukkig. :-D

Ja ik hoop ook dat het niet waar is.
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
Die ene man doet me echt aan Martien denken met zn manier van doen...
Sabeltandcavia schreef:
13-11-2025 09:47

Ik las op hun Instagram dat ze in 2022 gestopt zijn en nu weer zijn begonnen met filmen voor serie 10. Op tv is serie 9.
Joppie schreef:
13-11-2025 07:55
Ja daar keek ik met veel plezier naar maar die schijnen achter de schermen dus echt helemaal niet zo sympathiek te zijn geweest.

Aaah nee!! Dit wil ik gewoon niet geloven. Altijd zo genoten van hun serie, van haar eindeloze ideeën en zijn eeuwige werk. En dan dat koken en eten met hun kinderen. Heerlijk!

Hoop dat de roddel niet waar is.
Harderwijk2021 schreef:
14-11-2025 21:59
Die ene man doet me echt aan Martien denken met zn manier van doen...
Mij ook.
Ben het nu even aan het terugkijken, maar vind het vrij oppervlakkig. Misschien wordt het nog interessanter.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven