Kell on earth
woensdag 20 juli 2011 om 10:52
Kelly Cutrone, oprichtster van marketing-, branding- en pr-bureau People’s Revolution, geeft een kijkje achter de schermen van de dynamische en hectische wereld van de fashion-pr.
Cutrone heeft de naam afstandelijk en intimiderend te zijn en, afgaand op haar directheid en geloofwaardigheid in de modewereld, is het eenvoudig te begrijpen waarom. In ‘Kell on Earth’ nemen we een kijkje in het alles behalve normale leven van Kelly. Deze alleenstaande moeder verdeelt haar tijd tussen het runnen van haar succesvolle pr-bureau en Fashion Weeks in New York en Londen, en is één van de opmerkelijkste vrouwen van New York.
Kijk elke donderdag om 22:55 uur op TLC
wie kijkt ook!
In the Hills en the city op mtv zat zij ook. Whitney werkte toen voor haar.
Ik blijf het echt een rare branche vinden die modewereld. Zij doen alsof de wereld vergaat als je geen goede zitplaats hebt bij een modeshow. En haar assitentes en dan met name Stephanie zijn te dom voor woorden..
Cutrone heeft de naam afstandelijk en intimiderend te zijn en, afgaand op haar directheid en geloofwaardigheid in de modewereld, is het eenvoudig te begrijpen waarom. In ‘Kell on Earth’ nemen we een kijkje in het alles behalve normale leven van Kelly. Deze alleenstaande moeder verdeelt haar tijd tussen het runnen van haar succesvolle pr-bureau en Fashion Weeks in New York en Londen, en is één van de opmerkelijkste vrouwen van New York.
Kijk elke donderdag om 22:55 uur op TLC
wie kijkt ook!
In the Hills en the city op mtv zat zij ook. Whitney werkte toen voor haar.
Ik blijf het echt een rare branche vinden die modewereld. Zij doen alsof de wereld vergaat als je geen goede zitplaats hebt bij een modeshow. En haar assitentes en dan met name Stephanie zijn te dom voor woorden..
woensdag 20 juli 2011 om 11:04
Ik vind haar opgebouwde imperium bewonderenswaardig, maar het wereldje eentje van schijn en schijn en nog meer schijn. Maar er valt veel geld te verdienen in de wereld. Dat doet ze goed, alhoewel ik haar gebitch af en toe nergens op vind slaan. Heb wat eerdere afleveringen gezien in de USA. het verveelt snel, zoals alle reality tv.
woensdag 20 juli 2011 om 13:11
Wil het ook volgen, maar heb de eerste aflevering in NL bij TLC alweer gemist. Vanavond dit linkje maar even kijken.
http://www.youtube.com/user/pantomime16 ... 9wk8l97icU
Heb gemengde gevoelens over haar, tussen leuk en soms afgrijselijk.... Heb ook haar boek trouwens. Ze spreekt zichzelf wel vaak tegen vind ik.
http://www.youtube.com/user/pantomime16 ... 9wk8l97icU
Heb gemengde gevoelens over haar, tussen leuk en soms afgrijselijk.... Heb ook haar boek trouwens. Ze spreekt zichzelf wel vaak tegen vind ik.