Entertainment alle pijlers

Koningsdag 2025

26-04-2025 12:20 91 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag nog geen topic?
Solomio schreef:
26-04-2025 17:25
Hebben we het uiterlijk van de koning al besproken?
Die vind ik er ook goed uitzien. Ik vind hem altijd grappig en spontaan.
dolfje schreef:
26-04-2025 12:30
Heel mooi zien ze er weer uit. Mooi dat blauwe.

Bennie Jolink heeft zijn beste tijd wel gehad, hij verstond totaal niet wat die interviewster hem vroeg en het zingen had ook wel minder volume.
Ga jij daar dan nog even lekker op vol volume staan te høken als je bijna tachtig bent. Echt wat een gezeik dit.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Maxima terug naar de jaren 50 met duidelijke invloed van 'The New Look' van Dior. Alexia kon zo terug naar de sixties, leuk!
Amalia echt die palen😳 ik zou echt mijn beide enkels breken😂 Amalia heeft altijd zo'n tevreden snoetje. Alexia leek nogal afwezig.
De koning echt een mooi pak. Dat is vaak nogal anders geweest. Marilene zag er ook erg leuk uit.

Wat betreft het zingen: het ging ook nogal verkeerd met slechte microfoons, bij Snelle en de vrouw van de Quiz.
Maar mensen gaan voorbij
Joppie schreef:
26-04-2025 19:21

Wat betreft het zingen: het ging ook nogal verkeerd met slechte microfoons, bij Snelle en de vrouw van de Quiz.
Jaja... Mijn man (geluidstech) riep meteen dat de techniek weer de schuld zou krijgen. Hij zag wat er fout ging en dat lag bij de artiesten die niet in sync waren en hun instart misten waarna ze de muziek bij moesten halen en gewoon niet leverden en daardoor ook hun duo-artiest opscheepten met hetzelfde probleem.
OlleGrieze schreef:
26-04-2025 19:25
Jaja... Mijn man (geluidstech) riep meteen dat de techniek weer de schuld zou krijgen. Hij zag wat er fout ging en dat lag bij de artiesten die niet in sync waren en hun instart misten waarna ze de muziek bij moesten halen en gewoon niet leverden en daardoor ook hun duo-artiest opscheepten met hetzelfde probleem.
Maar bij Snelle was het soms gewoon niet te verstaan en later bij het optreden van Suzanne en Freek was Snelle wel goed te verstaan en daardoor dacht ik dus echt dat het aan de microfoon lag en de vrouw van de quiz kreeg ook toch een andere microfoon?
Maar mensen gaan voorbij
OlleGrieze schreef:
26-04-2025 19:25
Doet me denken aan een dansgroep die gewend was aan een opname van een cd en totaal in de war raakte toen er een keer een live orkest bij was. Maar dat zijn van amateurs. Van professionele zangers zou je verwachten dat ze nota bene hun eigen nummer tijdig en in sync kunnen brengen. Misschien toch een maatje te groot voor ze, zo'n orkest. Ik vond het ook wonderlijk dat ze sámen ook niet in sync waren. Je zou denken dat je je juist sneller herpakt met z'n tweeën. Maar misschien werkt mijn muzikaal brein anders, haha.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Jongens, de hele charme van zo'n koningsdag is toch de kneuterigheid? Beetje raar om juist in Doet (de bakermat van de kneuterigheid) een vlekkeloos festival te verwachten hoor.
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
26-04-2025 19:31
Jongens, de hele charme van zo'n koningsdag is toch de kneuterigheid? Beetje raar om juist in Doet (de bakermat van de kneuterigheid) een vlekkeloos festival te verwachten hoor.
Daar heeft Doetinchem toch niets mee te maken? Het waren de artiesten die de mist in gingen, niet de organisatoren in Doet.
Als ik de foto's zie heeft er wel duidelijk iemand de memo "het kan ons niet schelen wat je aantrekt, maar zorg dat het blauwe kleding is" en "allemaal dezelfde kleur matcht beter voor de foto's" gemist.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
26-04-2025 19:45
Als ik de foto's zie heeft er wel duidelijk iemand de memo "het kan ons niet schelen wat je aantrekt, maar zorg dat het blauwe kleding is" en "allemaal dezelfde kleur matcht beter voor de foto's" gemist.
Wat een idiote opmerking.
Joppie schreef:
Maxima terug naar de jaren 50 met duidelijke invloed van 'The New Look' van Dior. Alexia kon zo terug naar de sixties, leuk!
Amalia echt die palen😳 ik zou echt mijn beide enkels breken😂 Amalia heeft altijd zo'n tevreden snoetje. Alexia leek nogal afwezig.
De koning echt een mooi pak. Dat is vaak nogal anders geweest. Marilene zag er ook erg leuk uit.

Volgens mij is het meer dat haar neutrale gezicht wat ongeïnteresseerder oogt en niet dat ze per se ongeïnteresseerd is. In het begin toen ze net de bus uitstapten, nam ze echt de tijd voor die kinderen met die bloemen en bij het eten was ze gezellig aan het kletsen. Bij de quiz was ze wat minder prominent aanwezig, maar de rest is wel erg fanatiek. Als je dan zelf wat minder competitief bent, valt dat misschien wat meer op. Ik vond de quiz trouwens wel erg leuk, de presentatrice deed het erg goed.

Ik vond het interview ook zo leuk. Amalia is getraind met haar gepaste antwoorden. Ik snap het, ze is tenslotte onze toekomstige koningin, maar ik vind het soms ook wel jammer. Als ik dan Alexia hoor, vind ik dat veel spontaner (en leuker).
Dat blauwe en zwarte was mooi ingetogen en geheel passend bij deze dag.

Volgend jaar zullen ze vast weer wat meer uitpakken qua kleur.

Laurentien zie je niet vaak in blauw volgens mij.

Het beige van o.a. Marilene lijkt me ook bewust gekozen want zij kiest vaal voor kleur.
Ach ja, het hoeft allemaal niet perfect, hartstikke leuk met die jongvolwassen dochters. Ik heb lekker gekeken met mijn hoogbejaarde moeder, die vond het prachtig zo met die dames. Maar bij Suzan en Freek zei ze, ben er wel klaar mee, genoeg rood (paus) en oranje voor een heel mensenleven gezien vandaag. En uit ging de tv :-)
OlleGrieze schreef:
26-04-2025 19:49
Wat een idiote opmerking.
Zeker te veel oranjebittertjes genuttigd.
(Herman Finkers)
Misssunshine schreef:
26-04-2025 16:59
Ik ben nu pas aan het terugkijken maar jeetje wat zien Maxima en Amalia er mooi uit 😍 wat een knappe stijlvolle vrouwen.
Op het eerste gezicht vond ik die jurk van Maxima wel leuk. 2de gezicht: wat raar/ niet mooi die zakken op de borsten,
Maar ik vond de boeketjes wel heel leuk
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Joppie schreef:

Snoetje... Het is een vrouw van 21, geen kleuter.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven