MAFS Zonder Spoilers
donderdag 17 april 2025 om 21:39
Ja dat is tegenwoordig zo. Ik ging pas jurken shoppen met mijn zus en vrijwel alle jurken hebben dit. Dan kun je een dieper decolleté creëren denk ik? Doet mij denken aan die ijsdanspakjes die soms voor bijna de helft uit dit soort materiaal bestaan.Sabeltandcavia schreef: ↑17-04-2025 21:02Wat is dat toch met al die rare huidkleurige stukjes bij de boezem van die jurken?
donderdag 17 april 2025 om 21:48
Moest aan jou denken
Everything you see I owe to spaghetti!
donderdag 17 april 2025 om 21:50
Olof is boos omdat Femke naar buiten heeft gebracht dat Olof had gezegd dat als het niet werkte tussen hem en Femke dat hij een vriendin van haar dan wel wilde dat die hem zou bellen en dat hij Evelien van de experts heel leuk vind. Hij zou gezegd hebben dat als zij niet getrouwd zou zijn ze elkaar wel heel leuk zouden hebben gevonden. Dat heeft Femke gezegd en daar is Olof boos over. Hij vind dat niet sjiek en daar werd Femke weer boos over want als er 1 sjiek is dan is zij dat wel
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
donderdag 17 april 2025 om 21:55
Nou dat dusSabeltandcavia schreef: ↑17-04-2025 21:52Dus Olof zegt dat hij zijn opties openhoudt. En dat zegt hij tegen zijn kersverse vrouw. Op huwelijksreis. Toen werd ze boos en daarom is hij het slachtoffer.
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
donderdag 17 april 2025 om 21:59
https://www.narq.nl/artikelen/married-a ... red-flags/Sabeltandcavia schreef: ↑17-04-2025 21:52Dus Olof zegt dat hij zijn opties openhoudt. En dat zegt hij tegen zijn kersverse vrouw. Op huwelijksreis. Toen werd ze boos en daarom is hij het slachtoffer.
Intussen kun je er nog meer rode vlaggen aan toevoegen!
donderdag 17 april 2025 om 22:09
Scherp!Urbanmom schreef: ↑17-04-2025 21:59https://www.narq.nl/artikelen/married-a ... red-flags/
Intussen kun je er nog meer rode vlaggen aan toevoegen!
Ik vind hier dingen van.
donderdag 17 april 2025 om 22:13
Sabeltandcavia schreef: ↑17-04-2025 21:59Volgens mij heb ik dezelfde jurk nu al drie keer voorbij zien komen.En telkens een blonde dame erin met hetzelfde kapsel.

donderdag 17 april 2025 om 23:16
Ha gelukkig, ik ben niet de enige. En polonaise

vrijdag 18 april 2025 om 12:18
vrijdag 18 april 2025 om 12:25
Sabeltandcavia schreef: ↑17-04-2025 21:52Dus Olof zegt dat hij zijn opties openhoudt. En dat zegt hij tegen zijn kersverse vrouw. Op huwelijksreis. Toen werd ze boos en daarom is hij het slachtoffer.
Hij wil laten zien dat hij dé man is. Dat alle vrouwen voor hem in de rij staan. Allemaal grootspraak en interessantdoenerij.
Jammer dat hij er alleen maar sneu door overkomt.
TAFKAPML
vrijdag 18 april 2025 om 12:28
De combi met de sollicitatie-interviewtechniek van Hinke werkt al helemaal niet. Zij stelt ook wel vervelende vragen.
Hoe zie je dit, hoe zie ja dat?
Laat die jongen eerst even ontspannen. Hij wordt alleen maar nerveuzer.
TAFKAPML
vrijdag 18 april 2025 om 12:33
Denk dat Hinke ook geen idee wat ze met hem aan moet, omdat er geen spontane klik is. Dus krijg je totaal geforceerde gesprekken.
Ik denk dat hier een zucht van verlichting valt als de vakantie over is...
En Olof... "mijn reputatie". Die ben je toch echt zelf volledig om zeep aan het helpen.
Ik denk dat hier een zucht van verlichting valt als de vakantie over is...
En Olof... "mijn reputatie". Die ben je toch echt zelf volledig om zeep aan het helpen.
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
vrijdag 18 april 2025 om 13:31
Ik denk niet dat er iets mis is met zijn IQ.
Misschien een vorm van autisme. Zo komt het op mij over.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in