Entertainment alle pijlers

MAFS Zonder Spoilers

08-04-2025 20:08 1286 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt er mee?
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Waarom wil je aan een relatie werken waar sinds dag 2 al zoveel onveiligheid is bij kennelijk allebei? En waarom vind je dat als relatietherapeut een goed idee?
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
Lucy schreef:
06-05-2025 22:03
Waarom wil je aan een relatie werken waar sinds dag 2 al zoveel onveiligheid is bij kennelijk allebei? En waarom vind je dat als relatietherapeut een goed idee?
Voor het format.
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
06-05-2025 22:06
Voor het format.
Ja, dat snap ik. Maar je kunt er mensen ook mee beschadigen op deze manier. Omdat je ze volledig over hun eigen grenzen heen jaagt. En dat lijkt er nu te gebeuren. Door een fucking therapeut.
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
pampalate schreef:
06-05-2025 21:07
Ik heb Björn nog geen enkele keer zonder koortslip gezien
Ja echt he, ik zit daar ook altijd naar te kijken, dat plekje bij zn lip. Maar het is natuurlijk in korte tijd opgenomen dus 'hopelijk' is het geen blijvend plekje.

Ik snap ook echt niet dat je hier aan mee wil doen. Je moet toch een bepaalde aantrekkingskracht hebben en met hoeveel mensen heb je dat nu eigenlijk? Ik zou dat bij geen enkele man van MAFS hebben. Zijn allemaal aardig en prima mannen, maar qua aantrekkingskracht, nee. Dus dan gaat 't hem niet worden toch?
Ff aan het terugkijken van gisteren, maar dat vind ik dan weer gezeur van Marcella, dat ze geen thee op bed krijgt. Ik geef hem gelijk, gewoon uit bed gaan, aankleden/douchen en daarna lekker beneden ontbijten. Niks mis mee. Goed, misschien is zij dat anders gewend, maar niks vreemds aan wat mij betreft zoals hij dat doet.
Is dat wel een koortslip van Björn?
Ziet er bij mij meer uit als een verbranding.
Niet van de zon maar van wat anders.
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Het is volgens mij juist een soort huidverkleuring bij Bjorn die er permanent zit. Misschien heeft het wel iets meer kleur als het buiten koud is oid.
MargjeM schreef:
07-05-2025 10:09
Het is volgens mij juist een soort huidverkleuring bij Bjorn die er permanent zit. Misschien heeft het wel iets meer kleur als het buiten koud is oid.
Dan heb ik niks gezegd als dat het geval is :cencored:
Ik denk ook dat het een soort aardbeienvlek/ooievaarsbeet is
Tulpje22 schreef:
07-05-2025 09:26
Ff aan het terugkijken van gisteren, maar dat vind ik dan weer gezeur van Marcella, dat ze geen thee op bed krijgt. Ik geef hem gelijk, gewoon uit bed gaan, aankleden/douchen en daarna lekker beneden ontbijten. Niks mis mee. Goed, misschien is zij dat anders gewend, maar niks vreemds aan wat mij betreft zoals hij dat doet.
Ze zeurt om veel meer dingen. Ze vindt het niet fijn om dichtbij hem te zijn, maar als hij haar geen knuffel geeft is het ook niet goed. En hij heeft een bord voor zijn kop.

Olof en Femke kunnen beter de stekker er helemaal uittrekken. Dat wordt nooit wat.
In a field of roses, she is a wildflower
Zonneoog schreef:
07-05-2025 09:37
Is dat wel een koortslip van Björn?
Ziet er bij mij meer uit als een verbranding.
Niet van de zon maar van wat anders.
Ik dacht meer aan een wijnvlek.
Is Eveline een nagel verloren?
Olof en Femke vind ik gewoon echt naar om naar. te kijken. Daar zit zoveel vergif in die relatie, en dat al binnen 2 weken. Hoe kan iemand nog denken dat dit het proberen waard is, als je al zó snel om elke scheet slaande ruzies krijgt?

Jammer ook dat die experts maar blijven duwen en trekken aan stellen waarvan je gewoon ziet dat het er niet in zit. Bram en Eva ook.....Eva voelt het gewoon niet en krijgt zelfs paniek van het hele gebeuren. Maar die experts blijven maar praten en vragen waarom dan....en als je nou zus eens probeert??? En als je niet eens meteen dit doet, maar wel dat???
alsof je aantrekkingskracht kunt afdwingen.....
:hello: Kom me bijstaan bij het aankijken van deze ellende :hello:
Ik vind hier dingen van.
:bye:
Ik moet bij Gio en Hinke heel erg denken aan dat nummer van Meghan Trainor: credit
Yas, is je tv weer stuk?
Ik vind hier dingen van.
Lucy schreef:
07-05-2025 20:42
Ik moet bij Gio en Hinke heel erg denken aan dat nummer van Meghan Trainor: credit
Leg eens uit.
CC, kijk je mee vanavond?
Ik vind hier dingen van.
Ken je het nummer?

Gaat erover dat Meghan een relatie heeft gehad met een man die een sulletje was, maar waar zij een man van de wereld van heeft gemaakt. En dat ze hem tegenkomt met zijn nieuwe relatie. En dat zij de credits wil krijgen dat het nu een catch is.

Dat gevoel kreeg ik bij binnenkomst ook: werkt aan zichzelf, nieuwe kleding, leert omgangsvormen. Maar ze blijven echt niet bij elkaar.
Wat, Dennis? Niet 'oprecht'?
Ik vind hier dingen van.
Lucy schreef:
07-05-2025 20:54
Ken je het nummer?

Gaat erover dat Meghan een relatie heeft gehad met een man die een sulletje was, maar waar zij een man van de wereld van heeft gemaakt. En dat ze hem tegenkomt met zijn nieuwe relatie. En dat zij de credits wil krijgen dat het nu een catch is.

Dat gevoel kreeg ik bij binnenkomst ook: werkt aan zichzelf, nieuwe kleding, leert omgangsvormen. Maar ze blijven echt niet bij elkaar.
Nee ken het nummer niet maar kan zo voor hen gemaakt zijn. Zie ze ook niet bij eljaar blijven inderdaad
Lucy schreef:
07-05-2025 20:54
Ken je het nummer?

Hinke heeft geen echtgenoot maar een project.
Ik vind hier dingen van.
In afwachting van de drama die nog gaat komen, is het misschien leuk om even de tussenstand te vermelden. De teller voor het aantal avonturen staat op dit moment op 38.
Ik vind hier dingen van.
Mama Hinke met haar dreft tip

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven