MAFS Zonder Spoilers
woensdag 7 mei 2025 om 22:02
Volgens mij wil ze hem vanaf het begin niet.Sabeltandcavia schreef: ↑07-05-2025 21:59Marcella wil dat Bjorn initiatief neemt maar zegt het niet. En daar wacht ze op .... en wacht ze op ... en wacht ze op.![]()
woensdag 7 mei 2025 om 22:05
Ze doet zelf ook net niks nee, maar wil het ook helemaal niet, dus dan lekker die bal terug kaatsen dat het aan hem ligt.Sabeltandcavia schreef: ↑07-05-2025 21:59Marcella wil dat Bjorn initiatief neemt maar zegt het niet. En daar wacht ze op .... en wacht ze op ... en wacht ze op.![]()
Heb wel te doen met hem.
woensdag 7 mei 2025 om 22:08
Olof heb ik helemaal niks mee, zou ook heel geïrriteerd raken als ik terecht gewezen zou worden voor paar uurtje hottub met anderen.
Dennis en Stefan gaat hem toch misschien niet worden met dit koppelsweekend. Dennis is wel aan het zeuren / klein kind gedrag met zijn ik ben hier met jou en niet voor anderen.
Dennis en Stefan gaat hem toch misschien niet worden met dit koppelsweekend. Dennis is wel aan het zeuren / klein kind gedrag met zijn ik ben hier met jou en niet voor anderen.
woensdag 7 mei 2025 om 22:19
Dennis en Olof doen precies hetzelfde. Emetioneel onvolwassen types en daar kom je geen stap verder mee. Als je nog weg kunt….. run!Winterkoud schreef: ↑07-05-2025 22:08Olof heb ik helemaal niks mee, zou ook heel geïrriteerd raken als ik terecht gewezen zou worden voor paar uurtje hottub met anderen.
woensdag 7 mei 2025 om 22:28
Ze wil dat hij initiatief neemt, maar ze moet niks van hem hebben. Snap die vrouw niet.Sabeltandcavia schreef: ↑07-05-2025 21:59Marcella wil dat Bjorn initiatief neemt maar zegt het niet. En daar wacht ze op .... en wacht ze op ... en wacht ze op.![]()
In a field of roses, she is a wildflower
woensdag 7 mei 2025 om 22:30
woensdag 7 mei 2025 om 22:43
Ja inderdaad, en nu Stefan ook contact zoekt met de andere en niet meer 100% beschikbaar voor Dennis, voelt Dennis zich buitengesloten. Maar erover praten, oei stel je voor.
Ze hadden beter Stefan en Gerben samen kunnen koppelen
woensdag 7 mei 2025 om 22:43
Precies en hij voelt het aan en weet daardoor niet meer hoe hij zich moet gedragen, loopt op eieren zo voelt het voor mij. Zou hij haar wel aanraken dan deinst ze terug.
Bah stop er dan mee, zo misselijk dat gedrag. En Eva doet nu net alsof Bram iets vreselijks heeft gedaan op die huwelijksreis, hij was alleen maar enthousiast en had geen idee dat zij niets van hem wilde.
Prinsessen gedrag.
donderdag 8 mei 2025 om 11:30
Dennis roept dat hij niet op kinderkamp is, maar daar zou hij qua emotionele ontwikkeling goed passen. Wat een verwend kind.
Marcella vindt Bjorn onaantrekkelijk en heeft geen enkele moeite voor hem gedaan, maar gaat wel huilen omdat hij in haar ogen niet genoeg moeite voor haar doet. Vermoeiend zo'n vrouw.
Dinges en Bram snap ik niet helemaal. Boeit ook niet, totaal oninteressant.
Femke en Olov...wat een toxisch gedoe. Je moet er maar zin in hebben met iemand die je nauwelijks kent. Maar ja, hij wil de nieuwe Gaston worden en zij wil vast graag in de Housewives van het zuiden of zoiets, dus daar moet je even voor doorbijten.
Peter en Mariska
Joey en Svea: geen idee.
Marcella vindt Bjorn onaantrekkelijk en heeft geen enkele moeite voor hem gedaan, maar gaat wel huilen omdat hij in haar ogen niet genoeg moeite voor haar doet. Vermoeiend zo'n vrouw.
Dinges en Bram snap ik niet helemaal. Boeit ook niet, totaal oninteressant.
Femke en Olov...wat een toxisch gedoe. Je moet er maar zin in hebben met iemand die je nauwelijks kent. Maar ja, hij wil de nieuwe Gaston worden en zij wil vast graag in de Housewives van het zuiden of zoiets, dus daar moet je even voor doorbijten.
Peter en Mariska

Joey en Svea: geen idee.
donderdag 8 mei 2025 om 15:43

Dinsdagavond en ook gisteravond niet kunnen kijken wegens werkverplichtingen/drukte en vanavond kijk ik dus ook niet omdat ik aankomend weekend pas de afleveringen van di en wo kan gaan zien. En mezelf dus ook verboden al bij te lezen hier

Volgende week ben ik weer volledig van de partij (of is het dan al afgelopen?

Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
donderdag 8 mei 2025 om 16:02
Ik miste je alCalamitycat schreef: ↑08-05-2025 15:43![]()
Dinsdagavond en ook gisteravond niet kunnen kijken wegens werkverplichtingen/drukte en vanavond kijk ik dus ook niet omdat ik aankomend weekend pas de afleveringen van di en wo kan gaan zien. En mezelf dus ook verboden al bij te lezen hier![]()
Volgende week ben ik weer volledig van de partij (of is het dan al afgelopen?)

Een MAFS-marathon en dan ook nog zonder ons. Jij durft!

Je bent net op tijd, want volgende week zijn de laatste drie afleveringen.
Ik vind hier dingen van.
donderdag 8 mei 2025 om 16:05
Ik lees net dit tenenkrommende artikeltje waarin Carlo doet alsof MAFS een integer programma is.
https://www.tvgids.nl/amusement/married-at-first-sight

https://www.tvgids.nl/amusement/married-at-first-sight
Ik vind hier dingen van.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in