MasterChef Australië 2025 - GEEN SPOILERS
zondag 17 augustus 2025 om 13:02
Ik kijk nooit op TV maar het gemis van Jock vind ik echt heel groot. Er zullen dit seizoen 4 juryleden zijn en dat is gewoon te veel (vind ik).
zondag 17 augustus 2025 om 13:15
Ik mis Jock ook heel erg en dat was voor mij vorig jaar echt voelbaar. Tevens mis ik Mel ook. Gelukkig is Andy er nog, want dat vind ik een erg fijn jury lidvivapimpelmees schreef: ↑17-08-2025 13:02Ik kijk nooit op TV maar het gemis van Jock vind ik echt heel groot. Er zullen dit seizoen 4 juryleden zijn en dat is gewoon te veel (vind ik).
Er waren vorig seizoen ook al 4 juryleden en dat was prima te doen hoor.
Het was wel wennen, maar het zijn leuke jury leden.
zondag 17 augustus 2025 om 14:22
Meningen mogen verschillen toch? Ik zei al dat ik het teveel vind. Zeker als er nog een gastjurylid bij komt.leeg_zakje schreef: ↑17-08-2025 13:15Ik mis Jock ook heel erg en dat was voor mij vorig jaar echt voelbaar. Tevens mis ik Mel ook. Gelukkig is Andy er nog, want dat vind ik een erg fijn jury lid
zondag 17 augustus 2025 om 15:06
Tuurlijk mogen meningen verschillen. Ik geef ook nergens aan, dat jij geen mening mag hebben.vivapimpelmees schreef: ↑17-08-2025 14:22Meningen mogen verschillen toch? Ik zei al dat ik het teveel vind. Zeker als er nog een gastjurylid bij komt.
Uit je bericht maakte ik op, dat je afgelopen seizoen, niet had gezien en vanuit daar beschreef ik hoe ik 4 jury leden ervaren heb.
Als jij 4 jury leden teveel vind, helemaal prima. Ik kijk daar anders tegenaan. Ze hebben allemaal hun eigen expertise en dat voegt in ieder geval voor mij, wat toe aan het programma.
zondag 17 augustus 2025 om 16:24
Mag ik je een tip geven.leeg_zakje schreef: ↑17-08-2025 13:15Ik mis Jock ook heel erg en dat was voor mij vorig jaar echt voelbaar. Tevens mis ik Mel ook. Gelukkig is Andy er nog, want dat vind ik een erg fijn jury lid
Als je een leuk, gezellig en goedlopend topic wilt zou ik mijn toon aanpassen. Zowel je berichten in het vorige topic, je OP als deze reactie nodigen niet echt uit om mee te schrijven...
Kan dat je een minder goede dag hebt maar dan zou ik even uitloggen.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zondag 17 augustus 2025 om 18:56
Ik heb hier gewoon netjes mijn mening gegeven, zoals anderen dat ook doen.Kia•Ora schreef: ↑17-08-2025 16:24Mag ik je een tip geven.
Als je een leuk, gezellig en goedlopend topic wilt zou ik mijn toon aanpassen. Zowel je berichten in het vorige topic, je OP als deze reactie nodigen niet echt uit om mee te schrijven...
Kan dat je een minder goede dag hebt maar dan zou ik even uitloggen.
Ik heb hier ook geen zin en en trek mij dan ook verder terug uit dit topic. Veel plezier ermee
zondag 17 augustus 2025 om 19:37
entertainment/masterchef-australi-2025/ ... #p35956210
Heb een nieuw topic aangemaakt misschien wel fijn .
Heb een nieuw topic aangemaakt misschien wel fijn .
zondag 17 augustus 2025 om 21:08
Joh ik geef je gewoon een tip neem het toch niet zo zwaar.leeg_zakje schreef: ↑17-08-2025 18:56Ik heb hier gewoon netjes mijn mening gegeven, zoals anderen dat ook doen.
Ik heb hier ook geen zin en en trek mij dan ook verder terug uit dit topic. Veel plezier ermee
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in