Spotting na koperspiraal- wie herkent dit chaosje?
maandag 18 augustus 2025 om 16:09
Heey dames,
Ik heb mijn koperspiraal op 2 juni laten verwijderen, en sinds augustus heb ik best veel tussentijdse spotting. Vooral bij inspanning merk ik druppeltjes of soms kleine klontjes bij het afvegen. Krampen zijn inmiddels weg, maar mijn baarmoeder voelt nog gevoelig. Laatste dagen roze, rood of bruin bij afvegen of druppels ondergoed soms.
De eerste twee cycli na de verwijdering waren redelijk normaal, dus dit voelt nieuw en een beetje verwarrend voor mij.
Wie herkent dit? Hoe lang duurde het bij jullie voordat alles weer normaal aanvoelde? Alle ervaringen zijn welkom!
Ik heb mijn koperspiraal op 2 juni laten verwijderen, en sinds augustus heb ik best veel tussentijdse spotting. Vooral bij inspanning merk ik druppeltjes of soms kleine klontjes bij het afvegen. Krampen zijn inmiddels weg, maar mijn baarmoeder voelt nog gevoelig. Laatste dagen roze, rood of bruin bij afvegen of druppels ondergoed soms.
De eerste twee cycli na de verwijdering waren redelijk normaal, dus dit voelt nieuw en een beetje verwarrend voor mij.
Wie herkent dit? Hoe lang duurde het bij jullie voordat alles weer normaal aanvoelde? Alle ervaringen zijn welkom!
maandag 18 augustus 2025 om 22:46
Echt waar. Is toch echt verschrikkelijk?!! Heb al 10 dagen last van lichte krampen en spotting na mijn normale menstruatie van 5 dagen. Vorige cyclussen had ik dit weer niet alleen wel 2 dagen voor menstruatie spotting.
Dit is nu mijn 3e cycli. Is het bij jou overgegaan allemaal en weer je oude cyclus terug gekregen
dinsdag 19 augustus 2025 om 07:21
Vakantievrouw schreef: ↑19-08-2025 00:48Even de huisarts bellen om dit te bespreken? Zelf geen last gehad na verwijdering koperspiraal. Had gehoopt van mijn heftig menstruaties af te zijn maar helaas.
Ja die zei dat ik het moet afwachten. Maarja hoelang is de vraag
dinsdag 19 augustus 2025 om 13:53
Oke dames heel raar! Had dus 3 augustus mijn menstruatie. 2 dagen daarna dus spotting tot sinds gisteren en vandaag zet het door naar rood en doorlopend. Dus mijn derde cyclus na koperspiraal is maar 17 dagen geweest
snap hier helemaal niks meer van. Twijfel om de huisarts weer te bellen of dat het gewoon normaal is omdat mijn lichaam zn ritme weer zoekt pff

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in