MasterChef Holland 2014
dinsdag 18 februari 2014 om 02:42
Vanaf 24 februari is het dagelijks op tv. Vandaag een aflevering wat ons te wachten staat. Ik ga eens op herhaling nu kijken.
MasterChef Holland journaal 2
In 2014 keert de Nederlandse versie van MasterChef voor de derde maal terug bij Net5. Dit keer voor het eerst als dagelijkse variant! In deze talentenjacht voor amateurkoks draait alles om passie voor koken. In dit journaal word je alvast opgewarmd voor een nieuw seizoen.
Wie komt er trashen?
MasterChef Holland journaal 2
In 2014 keert de Nederlandse versie van MasterChef voor de derde maal terug bij Net5. Dit keer voor het eerst als dagelijkse variant! In deze talentenjacht voor amateurkoks draait alles om passie voor koken. In dit journaal word je alvast opgewarmd voor een nieuw seizoen.
Wie komt er trashen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 14 mei 2014 om 21:32
quote:Mylene_Valerie schreef op 14 mei 2014 @ 21:30:
[...]
Voor zover ik weet zijn ze dat verplicht (keukentaal, niet reageren dan weet de chef niet of hij gehoord is).
In dat geval zeggen ze "Oui".
Zijn ze gaan doen vanaf het moment dat ze in dat restaurant hebben gekookt (toen David de beste was volgens de eigenaar). Ben naam restaurant even kwijt.
[...]
Voor zover ik weet zijn ze dat verplicht (keukentaal, niet reageren dan weet de chef niet of hij gehoord is).
Zijn ze gaan doen vanaf het moment dat ze in dat restaurant hebben gekookt (toen David de beste was volgens de eigenaar). Ben naam restaurant even kwijt.
woensdag 14 mei 2014 om 21:33
quote:.Ratatouille schreef op 14 mei 2014 @ 21:32:
[...]
Zijn ze gaan doen vanaf het moment dat ze in dat restaurant hebben gekookt (toen David de beste was volgens de eigenaar). Ben naam restaurant even kwijt.In een restaurant zeg je 'bon'.
[...]
Zijn ze gaan doen vanaf het moment dat ze in dat restaurant hebben gekookt (toen David de beste was volgens de eigenaar). Ben naam restaurant even kwijt.In een restaurant zeg je 'bon'.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 14 mei 2014 om 21:36
Ik vind dat Bart wel echt enorm gegroeid is zeg. Knap wat hij nu steeds presteert, zowel qua smaken (afgaande op jury) als qua presentatie. Alleen echt suf dat hij niet zelf een mayo maakte.
Had paar weken geleden al mn geld durven inzetten op dat hij niet de finale zou halen. Gelukkig niet gedaan
Rosah of Bart, mij om t even. Zin in morgen.
Had paar weken geleden al mn geld durven inzetten op dat hij niet de finale zou halen. Gelukkig niet gedaan
Rosah of Bart, mij om t even. Zin in morgen.
woensdag 14 mei 2014 om 22:05
quote:.Ratatouille schreef op 14 mei 2014 @ 21:34:
[...]
Tja, ik heb ze toch de hele tijd "Oui" horen zeggen.
En af en toe "Oui chef", maar goed, maakt verder niet uit. Ja oui en bon. http://www.net5.nl/progra ... rken-in-een-sterrenkeuken
Ja en goed.
[...]
Tja, ik heb ze toch de hele tijd "Oui" horen zeggen.
En af en toe "Oui chef", maar goed, maakt verder niet uit. Ja oui en bon. http://www.net5.nl/progra ... rken-in-een-sterrenkeuken
Ja en goed.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 14 mei 2014 om 22:10
donderdag 15 mei 2014 om 00:31
Ja ik had het wel gedacht. Wel heel jammer. Zeker omdat hij zoveel groei heeft meegemaakt in dat programma. Het nagerecht van Rosah zag ik heel kort en welke 5 bereidingsmanieren ze met citroenen heeft bereid werd mij niet echt duidelijk.
Bart zijn bord vond ik echt mylenver het mooiste.
Jullie trouwens wel eens blind geproefd? Het lijkt zo makkelijk achter de buis.
Nou toch nog wel spannend morgen.
Bart zijn bord vond ik echt mylenver het mooiste.
Jullie trouwens wel eens blind geproefd? Het lijkt zo makkelijk achter de buis.
Nou toch nog wel spannend morgen.
donderdag 15 mei 2014 om 09:26
quote:Jennecke schreef op 15 mei 2014 @ 09:23:
Ja wel eens blind geproefd en ik vond het echt moeilijk! Zoals Rosah zei: je herkent de smaak, je kan het zelfs al vaak gegeten hebben maar toch kan je het niet thuisbrengen. Het is echt raar maar leuk om eens te doen.Ik heb het nog nooit gedaan maar je hebt het idee dat het zo makkelijk is. Maar te zien aan andere is het nog best moeilijk.
Ja wel eens blind geproefd en ik vond het echt moeilijk! Zoals Rosah zei: je herkent de smaak, je kan het zelfs al vaak gegeten hebben maar toch kan je het niet thuisbrengen. Het is echt raar maar leuk om eens te doen.Ik heb het nog nooit gedaan maar je hebt het idee dat het zo makkelijk is. Maar te zien aan andere is het nog best moeilijk.
donderdag 15 mei 2014 om 19:54
quote:Firene schreef op 15 mei 2014 @ 19:44:
Ik ben toch thuis vanavond, dus ik zit er straks klaar voor!
Ah gezellig. Normaal kijk ik meestal samen met een forumster hier op Skype maar die is er net niet vanavond dus wel jammer. Leuk dat ik niet de enige ben die vanavond kijkt.
Ben benieuwd maar niet meer zo als toen er nog kandidaten tussen zaten waarvan je dacht `als die het maar niet worden`.
Als buitenstaander en alleen kijkend via tv zou je denken dat Rosah de meeste kans heeft, alleen kijkend de afgelopen tijd.
Maar Bart heeft vind ik weer zich heel goed op de kaart gezet met zijn prestaties, eerlijk is eerlijk.
Ben heel benieuwd vanavond, lijkt mij heel spannend worden.
Ik ben toch thuis vanavond, dus ik zit er straks klaar voor!
Ah gezellig. Normaal kijk ik meestal samen met een forumster hier op Skype maar die is er net niet vanavond dus wel jammer. Leuk dat ik niet de enige ben die vanavond kijkt.
Ben benieuwd maar niet meer zo als toen er nog kandidaten tussen zaten waarvan je dacht `als die het maar niet worden`.
Als buitenstaander en alleen kijkend via tv zou je denken dat Rosah de meeste kans heeft, alleen kijkend de afgelopen tijd.
Maar Bart heeft vind ik weer zich heel goed op de kaart gezet met zijn prestaties, eerlijk is eerlijk.
Ben heel benieuwd vanavond, lijkt mij heel spannend worden.