Masterchef USA
donderdag 18 februari 2016 om 18:51
quote:himalaya schreef op 18 februari 2016 @ 18:41:
En wat jammer dat Matt en George niet meer de jury bij MC NZ zijn.
Maar goed dat ik op vakantie ben en het niet kan volgen.
He wat jammer van die jury, daar verheug ik mij altijd zo op.
(alvast een fijne vakantie!)
En wat jammer dat Matt en George niet meer de jury bij MC NZ zijn.
Maar goed dat ik op vakantie ben en het niet kan volgen.
He wat jammer van die jury, daar verheug ik mij altijd zo op.
(alvast een fijne vakantie!)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 18 februari 2016 om 18:53
donderdag 18 februari 2016 om 19:07
quote:nlies schreef op 18 februari 2016 @ 19:05:
Ik weet niet of het aan de montage van de uitzending ligt, maar tot nu toe is er nog weinig verschil tussen die 2Van mij mag de finale wel in 2 delen hoor, dan waren we maandag met een nieuwe serie begonnen. Ik zie net niets.
Ik weet niet of het aan de montage van de uitzending ligt, maar tot nu toe is er nog weinig verschil tussen die 2Van mij mag de finale wel in 2 delen hoor, dan waren we maandag met een nieuwe serie begonnen. Ik zie net niets.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 18 februari 2016 om 19:10
quote:Pretzel66 schreef op 18 februari 2016 @ 19:07:
Ben benieuwd of weer de ene het voorgerecht wint en de ander het hoofdgerecht , nooit een keer dat iemand alletwee de eerste gangen wint .
Denk dat het hoofdgerecht van Derrick wel moet winnen. Maar ja, zijn voorgerecht vond Gordon zo lekker. De rest kiest andersom, voorgerecht van Claudia en hoofd van Derrick.
Dus hangt het idd af van het toetje.
Ben benieuwd of weer de ene het voorgerecht wint en de ander het hoofdgerecht , nooit een keer dat iemand alletwee de eerste gangen wint .
Denk dat het hoofdgerecht van Derrick wel moet winnen. Maar ja, zijn voorgerecht vond Gordon zo lekker. De rest kiest andersom, voorgerecht van Claudia en hoofd van Derrick.
Dus hangt het idd af van het toetje.