Entertainment alle pijlers

Meerdijk; het gat waar alles kan

14-01-2017 08:20 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede tijden, slechte tijden

Linda trouwt met Anton, maar

Goede tijden, slechte tijden

Krikt met Bill, dat is toch raar?



Goede tijden, slechte tijden

Thijs is toch de pa van Ted

Goede tijden, slechte tijden

Rikki is gewoooooooon een slet



Waarom we kijken weten we eigenlijk nog steeds niet.

Misschien omdat het zo lekker is om te zeiken.

Zeik Kijk je mee?
You don't have to fit into the format
daenerys79 schreef:
08-02-2018 18:38
ik vraag me nu wel af waar Meerdijk dan wel ligt. er is een haven en een strand (aangezien Bing daar snachts heen gaat), maar het ligt wel 2 uur reizen van Rotterdam af. Utrecht is ook best ver weg aangezien we die arme studenten die daarheen zijn verhuisd nooit meer tegenkomen in Meerdijk. En dus ook niet in Limburg....
Zeeland wellicht.
En om precies te zijn, 10 á 20 minuten van Breskens. Dat ligt namelijk 1 uur en 40/50 minuten van Rotterdam af.
Of juist in Friesland, in de buurt van Harlingen.
In ieder geval niet aan de Noordzeekust ten noorden van Rotterdam, want Den Helder is slechts anderhalf uur van Rotterdam en Texel dan weer tweeënhalf uur.
Alle reacties Link kopieren
Waar het dan ook is, na de 84 miljoenste supermarktscene ben ik sterk geneigd een pakje brandende lucifers per ongeluk in het schap met tissues te laten belanden. En voor de zekerheid deze handeling te herhalen in het schap met spiritus en andere licht ontvlambare producten.
...
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
08-02-2018 21:02
Waar het dan ook is, na de 84 miljoenste supermarktscene ben ik sterk geneigd een pakje brandende lucifers per ongeluk in het schap met tissues te laten belanden. En voor de zekerheid deze handeling te herhalen in het schap met spiritus en andere licht ontvlambare producten.
:D
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Dus een opleiding Communicatie houdt in dat je standaardzinnetjes uit je hoofd moet leren? Okeeee :-?
Ik vind hier dingen van.
Vanaf volgende week maandag een nieuwe leader.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
12-02-2018 20:20
Dus een opleiding Communicatie houdt in dat je standaardzinnetjes uit je hoofd moet leren? Okeeee :-?
ik denk dat ze de huisregels van de Rozenboom uit haar hoofd aan het leren is. want ze had het ook over strenge afspraken die gemaakt zijn met leveranciers.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Aaahhh, die Linda, wat een muts. ik was ook even bang dat ze die brief niet zou geven aan Sam..
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
12-02-2018 20:25
Vanaf volgende week maandag een nieuwe leader.
Bedankt voor de waarschuwing. Kan ik alvast mijn oordoppen in doen.
...
Calamitycat schreef:
12-02-2018 20:35
Bedankt voor de waarschuwing. Kan ik alvast mijn oordoppen in doen.
Ik bedoelde alleen dat er een aantal foto's zijn veranderd :proud:
Laten we hopen dat Laan ver ver verrrrrrr weg is gelopen
AbsolutelyFabulous schreef:
13-02-2018 20:19
Laten we hopen dat Laan ver ver verrrrrrr weg is gelopen
JA! Doei pokkejong. :bye:
Nu wordt Limburg alweer genoemd!
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
13-02-2018 09:52
Ik bedoelde alleen dat er een aantal foto's zijn veranderd :proud:
Ow :rofl:
*legt oordoppen weg en pakt blinddoek*
...
Alle reacties Link kopieren
AbsolutelyFabulous schreef:
13-02-2018 20:19
Laten we hopen dat Laan ver ver verrrrrrr weg is gelopen
:yes: De laan uit met die irritante kutpuber.
...
Rik en Sjors pakken het ook verkeerd aan, ze moeten gewoon op de bank gaan neuken, dan komt Lana vanzelf binnenlopen.
Alle reacties Link kopieren
Die funderingsproblemen van Toko verhelpen duurt al net zo lang als gaslek-of-wat-was-het in de vorige woonruimte van Kuu. Hopelijk duurt dat allemaal niet zo lang als het asbest verwijderen uit de vorige woning van Anita, die zij van Janine had overgekocht waarna ze tijdelijk die bovenwoning betrok tot Dennis klaar zou zijn met de verbouwing. Ik wist niet dat tijdelijke bewoning zo lang kon duren.
Ik vind hier dingen van.
He jammer, zit ze gewoon bij die voorbeeldvluchteling
Ik denk dat Lana beter af is op een superstreng internaat. En Sjors moet eens een cursus zelfredzaamheid gaan volgen.
Sabeltandcavia schreef:
13-02-2018 20:29
Die funderingsproblemen van Toko verhelpen duurt al net zo lang als gaslek-of-wat-was-het in de vorige woonruimte van Kuu. Hopelijk duurt dat allemaal niet zo lang als het asbest verwijderen uit de vorige woning van Anita, die zij van Janine had overgekocht waarna ze tijdelijk die bovenwoning betrok tot Dennis klaar zou zijn met de verbouwing. Ik wist niet dat tijdelijke bewoning zo lang kon duren.
Ze zullen het wel rekken tot de zomer. Cliffhanger: de boel stort uiteindelijk in en iemand overleeft het niet.
Alle reacties Link kopieren
hebben jullie de spoiler op televaag al gezien... :flirting:
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
15-02-2018 00:58
hebben jullie de spoiler op televaag al gezien... :flirting:
Nee.
Ja!!! Ik heb hem ook gelezen!! Zo leuk! :yes:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven