Entertainment
alle pijlers
Moderator
donderdag 5 juli 2007 om 00:40
Beste forummers,Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik deze pijler daar ook alleen voor en laat het niet verzanden in allerlei off topic berichten. Want het risico bestaat dan dat bepaalde verzoeken worden ondergesneeuwd. Wanneer je een berichtje plaatst hier, zal ik het zo snel mogelijk bekijken. Hou er echter rekening mee dat ik niet 24 uur per dag on line ben en dat het dus even kan duren. Mailen kun je ook naar vivaangel3@gmail.com .
woensdag 9 januari 2008 om 22:03
De spoiler is wederom verwijderd.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
donderdag 10 januari 2008 om 19:00
donderdag 10 januari 2008 om 22:06
Hoezo 'niets fouts'? Je hebt twee waarschuwingen gehad, ik heb duidelijk aangegeven dat het plaatsen van een spoiler of zo jij wilt een verpester onder het provoceren van medegebruikers valt. De gevolgen van een volgende overtreding zijn bekend.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
zaterdag 12 januari 2008 om 15:17
Open een topic waarom je zo'n sneaky forummer bent. Dat je hoe dan ook het kijkplezier van anderen wilt vergallen. Nee de mijne gelukkig niet want ik kijk het programma niet maar ik ben erg benieuwd naar je beweegredenen. Heel bewust loop je te bashen op dat topic, ondanks waarschuwingen. Ik zie er gewoon de lol niet van in.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.