Entertainment alle pijlers

Mommyvloggers deel 10

23-05-2025 20:44 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben alweer 9 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.

Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily
DBM = De.blije.mama
Judith = Juuds_singlemom_life

We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ...
lila01 wijzigde dit bericht op 23-05-2025 21:15
82.47% gewijzigd
Michielderouter schreef:
01-06-2025 21:08
Het gaat om pim (man van onsgezinvanhierendaar) en Curlymom

Zij schijnen met elkaar vreemd te gaan. Ik schrok er echt van. Helemaal na wat het gezin allemaal heeft mee gemaakt!
Curlymom was tot een paar maanden geleden in iedere post te zien met mumplusmore… maar die liefde is ineens sterk bekoeld.. Curlymom is nu ineens onderdeel van de Hollandse momtok samen met o.a. Sophie ousri
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Overigens zag ik laatst een post van MB en ik schrok er van hoe dun zij is…
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
biol schreef:
10-06-2025 20:50
Overigens zag ik laatst een post van MB en ik schrok er van hoe dun zij is…
Ze heeft laatst verteld dat het komt door stress en dat ze eraan werkt.
lila01 schreef:
10-06-2025 20:51
Ze heeft laatst verteld dat het komt door stress en dat ze eraan werkt.
Ahh oke, dat heb ik niet gezien. Wat sneu.. en ik kan me voorstellen dat ze er zelf ook niet blij van wordt..
biol schreef:
10-06-2025 20:49
Curlymom was tot een paar maanden geleden in iedere post te zien met mumplusmore… maar die liefde is ineens sterk bekoeld.. Curlymom is nu ineens onderdeel van de Hollandse momtok samen met o.a. Sophie ousri
De man/partner van Curlymom (Kimberley) is overleden. Hij was nog zo jong, erg verdrietig en heftig.
Beautyblender schreef:
11-06-2025 17:11
De man/partner van Curlymom (Kimberley) is overleden. Hij was nog zo jong, erg verdrietig en heftig.
Ik lees het net inderdaad. Wat vreselijk verdrietig. Veel te jong... 💔
Wat is het trouwens rustig hier? Dat ben ik niet gewend 😆 (al een aantal weken trouwens)
Beautyblender schreef:
Waar lees je dit?
Craziestcatlady schreef:
11-06-2025 20:22
Waar lees je dit?
Op Reality FBI, maar zag het ook op haar eigen instagram voorbij komen.
Beautyblender schreef:
11-06-2025 20:41
Op Reality FBI, maar zag het ook op haar eigen instagram voorbij komen.
Ja zie nundat haar zwager ? het gedeeld heeft en haar getagd heeft. Eerder zag ik nog niets in haar stories. Maar heftig zo jong
Beautyblender schreef:
Daar was pas nog een hele rel mee toch dat zij een relatie zou hebben met Pim Smeets . En haar man had wat stories geplaatst . Het klonk of hij bij haar weg ging .
Edit zie het hierboven staan , ja dus .
Ja, hij heeft eerder gedeeld met reality fb dat hij wilde scheiden. Vreselijk! Arme kinderen.
Faye bone was toch ook al gescheiden? Waarom houdt ze dan nog haar getrouwde naam aan op Instagram?
MB die vorige week nog deelde dat haar knie nu helemaal kapot was na een potje voetballen (wat ze toch thuis ook altijd al deed?), pootje omhoog rust moest houden in een brace, loopt alweer op naaldhakken.
Eigenwijs? Koppig? Dom? Of valt het allemaal toch wel mee. Tegenstrijdig is het sowieso.
Lisje90 schreef:
11-06-2025 23:52
MB die vorige week nog deelde dat haar knie nu helemaal kapot was na een potje voetballen (wat ze toch thuis ook altijd al deed?), pootje omhoog rust moest houden in een brace, loopt alweer op naaldhakken.
Eigenwijs? Koppig? Dom? Of valt het allemaal toch wel mee. Tegenstrijdig is het sowieso.
Ja dit was na haar verschrikkelijke skiongeluk ook. De knie was onherstelbaar beschadigd, er moest een zware operatie volgen maar een second opinion later stond ze alweer te hossen op hoge hakken geloof ik.
Ik begrijp steeds minder van MB. Genoeg problemen als ik haar mag geloven en nog steeds is ze zo ontzettend geobsedeerd door uiterlijk vertoon. Wat wil ze bewijzen? En voor wie?

Door paniekstoornis niet de deur uit durven, maar op Insta alleen maar continu buiten de deur. Dan weer met die en dan weer met die. Het is allemaal zo tegenstrijdig. Alsof ze extreme FOMO heeft. Ga toch gewoon eens lekker zitten en iets gezelligs thuis doen, denk ik dan. Zonder overal foto' s van te hoeven maken, zoals van buurman A, buurman B, bonusoma die, vriendin C. Ik word al moe als ik ernaar kijk.

Het is haar leven en ze is vast een leuke vrouw, maar man, wat een vermoeiend leven op deze manier.
Ik keek al niet meer, omdat ik niet begreep dat ze niet wat voorzichtiger is met het delen van beelden van haar kinderen, maar soms lees ik hier iets en dan kijk ik even weer.
En de avondvierdaagse lopen op hoge hakken.. je geloofd er toch werkelijk niks meer van?
Helemaal eens wat betreft MB. Ze deelt continue foto's van haar outfits, maar als er dan iets gezegd wordt over haar gewicht gaat ze zeggen hoe moeilijk het is om niks meer te passen. Dat snap ik opzich, maar waarom dan steeds die spiegelfoto's?
Ik denk dat ze wil uitstralen hoe happy ze is maar dat dat in de praktijk wel wat minder is. Vooral sneu voor haarzelf eigenlijk...
En allemaal gefeliciteerd met Liam! 🥳🎂
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
lila01 schreef:
12-06-2025 12:03
Ik begrijp steeds minder van MB. Genoeg problemen als ik haar mag geloven en nog steeds is ze zo ontzettend geobsedeerd door uiterlijk vertoon. Wat wil ze bewijzen? En voor wie?

Door paniekstoornis niet de deur uit durven, maar op Insta alleen maar continu buiten de deur. Dan weer met die en dan weer met die. Het is allemaal zo tegenstrijdig. Alsof ze extreme FOMO heeft. Ga toch gewoon eens lekker zitten en iets gezelligs thuis doen, denk ik dan. Zonder overal foto' s van te hoeven maken, zoals van buurman A, buurman B, bonusoma die, vriendin C. Ik word al moe als ik ernaar kijk.

Het is haar leven en ze is vast een leuke vrouw, maar man, wat een vermoeiend leven op deze manier.
Ik keek al niet meer, omdat ik niet begreep dat ze niet wat voorzichtiger is met het delen van beelden van haar kinderen, maar soms lees ik hier iets en dan kijk ik even weer.
En dan de naam van de basisschool verbergen op de avondvierdaagse shirts maar het schoollogo wel zichtbaar houden, waardoor het icm de alom bekende woonplaats binnen 1 minuut te vinden is.
Yildizlar2 schreef:
11-06-2025 20:49
Daar was pas nog een hele rel mee toch dat zij een relatie zou hebben met Pim Smeets . En haar man had wat stories geplaatst . Het klonk of hij bij haar weg ging .
Edit zie het hierboven staan , ja dus .
Ik vind dit een heel vaag verhaal. Eerst dat vreemd gaan en nu ineens overleden. Als zulke situaties gebeuren geeft dat maar weer aan dat je hele leven delen echt in de knoop kan komen met je privé leven.
AnAppleADay schreef:
14-06-2025 08:01
Ik vind dit een heel vaag verhaal. Eerst dat vreemd gaan en nu ineens overleden. Als zulke situaties gebeuren geeft dat maar weer aan dat je hele leven delen echt in de knoop kan komen met je privé leven.
Het is idd heel bijzonder.. Curlymom woont in mijn dorp (zelfs in de wijk) en ik heb dus veel mensen in mijn omgeving die hun persoonlijk kennen. Er wordt heel mysterieus over zijn overlijden gedaan. Niemand weet nu echt wat er gebeurd is..
AnAppleADay schreef:
14-06-2025 07:59
En dan de naam van de basisschool verbergen op de avondvierdaagse shirts maar het schoollogo wel zichtbaar houden, waardoor het icm de alom bekende woonplaats binnen 1 minuut te vinden is.
Dit idd. En dan gisteren in stories het gewoon laten staan. Al vraag ik me af of het een sponsor is of de naam van de school. Maar dat ga ik ook niet opzoeken.

Ik volg MB al sinds zwangerschap van B, en het is eigenlijk bizar hoeveel ik over/van haar weet als je er over nadenkt.

Overigens zag ik daar haar bff (Marieke) is bevallen van een Olivier, maar haar andere bff (Lotte) heeft ook een Olivier.
Leuke naam, dus ik snap het helemaal alleen ik dacht dat ze in dezelfde vriendengroep zaten.
MissJackson schreef:
14-06-2025 09:04
Dit idd. En dan gisteren in stories het gewoon laten staan. Al vraag ik me af of het een sponsor is of de naam van de school. Maar dat ga ik ook niet opzoeken.

Ik volg MB al sinds zwangerschap van B, en het is eigenlijk bizar hoeveel ik over/van haar weet als je er over nadenkt.

Overigens zag ik daar haar bff (Marieke) is bevallen van een Olivier, maar haar andere bff (Lotte) heeft ook een Olivier.
Leuke naam, dus ik snap het helemaal alleen ik dacht dat ze in dezelfde vriendengroep zaten.
En zelf hebben ze een Olivia. En noemen ze iedereen collectief ‘Ollie’. 😂 zal wel een veelvoorkomende naam zijn in Brabant? Ik ken niemand in mijn omgeving die zo heet.
Olivia en Olivier staan allebei al een paar jaar hoog op de populariteitslijst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven