Entertainment alle pijlers

Moois in het theater

09-03-2024 11:54 81 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga heel graag en regelmatig naar het theater, probeer ook graag over de breedte: van dans tot cabaret en van toneel tot muziek. En kom vaak bij dingen die ik nog niet ken.

Wat heb jij onlangs in het theater gezien dat je echt mooi of leuk vond of wat je raakte?

Het lijkt me leuk om via elkaar op nieuwe sporen te komen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Minneke schreef:
07-07-2024 10:26
Werkgerelateerd ben ik komend seizoen op zoek naar een voorstelling die iets met duurzaamheid of klimaat van doen heeft. Mag alles zijn: toneel, cabaret, dans, wat dan ook. Zijn jullie iets tegengekomen in de programma's?
heb je google al losgelaten op "theater en natuur en milieu" Kom er wel n hoop kinder- jeugd theater tegen daarover.Maar er is vast wel meer, maar dan kun je zelf zien waar de locatie is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
nlies schreef:
07-07-2024 11:25
heb je google al losgelaten op "theater en natuur en milieu" Kom er wel n hoop kinder- jeugd theater tegen daarover.Maar er is vast wel meer, maar dan kun je zelf zien waar de locatie is
Zeker, dat is uiteraard de eerste stap. Ben nog niks geschikts tegengekomen, vandaar de vraag. Misschien loopt iemand hier in de loop van het seizoen ergens tegenaan, het hoeft niet per se expliciet te zijn, mag ook wat meer verweven zijn.

Zoek wel voor volwassenen trouwens.
Alle reacties Link kopieren Quote
Minneke schreef:
07-07-2024 13:03
Zeker, dat is uiteraard de eerste stap. Ben nog niks geschikts tegengekomen, vandaar de vraag. Misschien loopt iemand hier in de loop van het seizoen ergens tegenaan, het hoeft niet per se expliciet te zijn, mag ook wat meer verweven zijn.

Zoek wel voor volwassenen trouwens.
het stond me bij dat ik ergens iets had gelezen, maar kon het niet meer terugvinden Maar wie weet vind ik het nog. daarom had ik ook al zitten googlen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank voor het meedenken!:)
Alle reacties Link kopieren Quote
Heavy Strings show van Anneke van Giersbergen

https://www.annekevangiersbergen.com/
Alle reacties Link kopieren Quote
Minneke schreef:
07-07-2024 13:03
Zeker, dat is uiteraard de eerste stap. Ben nog niks geschikts tegengekomen, vandaar de vraag. Misschien loopt iemand hier in de loop van het seizoen ergens tegenaan, het hoeft niet per se expliciet te zijn, mag ook wat meer verweven zijn.

Zoek wel voor volwassenen trouwens.
Bij Brothers van de Ashton Brothers is een van de (nogal impliciete) thema's het milieu. Daarnaast is het zoals alle shows van de Ashton Brothers een leuk spektakel.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven