Entertainment alle pijlers

My kitchen rules

28-01-2026 20:03 194 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
My kitchen rules is weer beginnen met Manu Feidel en Colin Fassnidge.
Wie kijkt er ook ?
Er zitten weer wat types tussen vooral de twee Italiaanse koppels dat gaat knetteren .
Volgens mij is de jury hem ook zat, Weet niet meer wat 1 van de 2 voor n opmerking maakte tegen hem, maar t was volgens mij niet echt positief bedoeld.

De ongenode gasten zijn vol zelfvertrouwen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Het leukste moment van de uitzending: De Vleesmeester die er fijntjes op gewezen werd door de jury , Colin geloof ik, maar ik vergeet al snel wie iets gezegd heeft, wel wat er gezegd is, dat hij van hem maar 3 punten gekregen had voor zijn vlees. Ik snap echt niet dat die vrouw bij hem blijft. Het vlees was goed, dus de rest (die zij had gemaakt) deed er niet toe
Ja klopt dat zei Collin met een mooi vilein lachje er bij , ook stom van die Michael net doen of je niet meer wist welk punt je gekregen had . En zij deed nog mee ook .
De nieuwe stellen vind ik ook niet leuk alleen degene die moesten koken leken mij sympathiek.
Maar die ene gast deed steeds het woord voor zijn vriend met twee restaurants en drie bars . Maar hij kookte niet zelf terwijl de vriendin van Michael wel zelf koekjes bakte dat was een groot verschil volgens hem .
En een van die nieuwe vrouwen zei toch dat ze voor miljonairs gekookt had ? Dus ook genoeg ervaring …
Ja, die moesten koken leken mij ook het leukst. Een beetje gesteggel aan tafel mag van mij, maar af en toe (vaak) lijkt t oorlog. En zouden die mensen gescreend worden voor ze aangenomen worden? Lijkt me voor het programma niet goed als iemand wint die al jaren ineen bedrijfskeuken heeft gestaan. En het lijkt me ook niet slim om dat op tv te vertellen
.
Colin is die vleesmeester ook helemaal zat, afgelopen week vrijdag had hij ook al zo'n opmerking tegen hem
daar gaat veel strategisch gestemd worden door de oude garde.
Maar deze eerste 2 hebben al een mooie score
Manu gaat zijn geduld verliezen
Moet nog gisteren en vandaag terug kijken dus ben nog niet bij , erg benieuwd weer
O het is echt oud tegen nieuw, en elkaar beschuldigen van strategisch stemmen
ik vond wel dat er lage punten gegeven werden, voor- en hoofdgerecht waren super
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
03-04-2026 09:59
ik vond wel dat er lage punten gegeven werden, voor- en hoofdgerecht waren super
Ja het gemiddelde van de jury en van de tafelgenoten scheelde 2 punten. Meestal komt het aardig overeen, maar dit was een groot verschil. Strategisch gestemd, Vraag me stiekem af of Pete en Manu hier al rekening mee hadden gehouden want hun punt voor het dessert was nog redelijk hoog, vergeleken met de kritiek die ze hadden.
Hoop dat die meiden goede punten halen, die gaan zover ik het zie niet mee in die strategische spelletjes, en hebben gewoon plezier aan het meedoen
Die Michael en vriendin ben ik nu echt beu wegwezen die meatmaster .
Yildizlar2 schreef:
03-04-2026 19:43
Die Michael en vriendin ben ik nu echt beu wegwezen die meatmaster .
Nu pas? ;-))
Hij zegt de idiootste dingen en reageert dan of hem het grootste onrecht is aangedaan. En hij blijft doordrammen. Zelfs zijn vriendin ei op een gegeven ogenblijk dat hij te ver was gegaan. En ik snap nog steeds niet dat ze met hem wil trouwen.
Ik kan me intussen niet aan de indruk onttrekken dat die vriendin van de meatmaster verder was gekomen als ze hem thuis had gelaten.
En hij gaat zielig doen dat het wel een druk geeft als je meatmaster bent. Volledig aan het feit voorbijgaand dat hij de enige is die gelooft dat hij die titel waard is (nou ja vriendin is de tweede, maar die is volledig geïndoctrineerd
Wel lage punten terwijl de jury best goede cijfers gaf zo triest weer . Maar hij was weer rete-irritant .
En idd hij mag zijn vriendin wel meer credits geven zij heeft het menu gered .
Yildizlar2 schreef:
07-04-2026 18:57
Wel lage punten terwijl de jury best goede cijfers gaf zo triest weer . Maar hij was weer rete-irritant .
En idd hij mag zijn vriendin wel meer credits geven zij heeft het menu gered .
ja de jury zat gemiddeld op bijna 8, de tafelgenoten op een 5. Dus scheelt veel. Vaak ligt het aardig gelijk, maar nu lijkt iedereen strategisch bezig te zijn. Deze dames gaan nu vast hogere punten krijgen van de ongenode gasten terwijl de anderen lager zullen zitten (gok ik zomaar)
Dat denk ik ook wordt zo minder leuk om naar te kijken .
Yildizlar2 schreef:
07-04-2026 19:05
Dat denk ik ook wordt zo minder leuk om naar te kijken .
ja, n puntje omhoog of omlaag afronden als je dat beter uitkomt, oke, maar dit is niet reëel meer
Nee erg jammer zo
Pppf als je 12 mensen te eten krijgt zoek je toch van tevoren uit of je genoeg materiaal hebt om alles op tafel te krijgen. Kromme pannen verwacht je niet bij hobbykoks
Voorspelbaar dat Marc en Tan een goed cijfer gaven , hoofdgerecht was echt niet goed
Volgens mij hebben er wel wat psychologiestudenten voor de tv gezeten met de opdracht: zie wat er gebeurt als je enkele koppels met elkaar laat strijden, en wat als je ze daarna tegen een volgende groep laat strijden ( niet dat dat nog nooit onderzocht is, maar die studenten moeten ook hun scriptie kunnen maken
die meatmaster heeft nog steeds niet in de gaten dat ze meer succes hebben met de desserts dan met de hoofdgerechten. Zij wel, maar zij heeft geen stem
nlies schreef:
09-04-2026 18:33
die meatmaster heeft nog steeds niet in de gaten dat ze meer succes hebben met de desserts dan met de hoofdgerechten. Zij wel, maar zij heeft geen stem
Ja dat is toch ongelofelijk hè haar desserts redden hun steeds uit de shit .
Yildizlar2 schreef:
09-04-2026 18:43
Ja dat is toch ongelofelijk hè haar desserts redden hun steeds uit de shit .
ja en dan die manier waarop hij over die meiden praat. Blij dat het mijn familie niet is , die "master" dus. Ik zou me rotschamen
En het “grapje” is al heel lang niet leuk meer of liever gezegd nooit leuk geweest .

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven