Entertainment alle pijlers

Netflix deel 8 [Spoilers zijn NIET toegestaan!]

16-01-2022 23:11 3014 berichten
Deel 8 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

En de link naar deel 7: entertainment/netflix-deel-7/list_messages/471619
Van Snowpiercer seizoen 3 krijgen we een keer per week een aflevering. Ik ga ze maar opsparen.
Alle reacties Link kopieren
Gizmoreturns schreef:
22-01-2022 20:22
Heerlijke film The royal treatment

Simpel maar vermakelijk, feelgood film
Leuk ja :)
Alle reacties Link kopieren
maasje schreef:
22-01-2022 21:58
Hoi, ik lees hier vaak mee zonder te reageren. En heb al veel goede dingen voorbij zien komen.
Misschien kunnen jullie mij adviseren over het volgende?

Ik kijk nu ‘the legacy’. Maar ben nu in afl 3 en merk dat ik niet blijf kijken. Terwijl ik de sfeer wel prettig vind. Is het de moeite waard om door te kijken of wordt het hem dan niet meer? Kan ook te maken hebben met dat ik net een wat ongedurig weekje heb (onrustig, snel afgeleid etc).


Niemand iets over bovenstaande tekst? :-)
maasje schreef:
23-01-2022 23:34
Niemand iets over bovenstaande tekst? :-)
Tja, uitzetten als het niet bloeit lijkt me
Alle reacties Link kopieren
Koffieverkeerd schreef:
23-01-2022 14:31
Van Snowpiercer seizoen 3 krijgen we een keer per week een aflevering. Ik ga ze maar opsparen.
Dat heb ik bij het vorige seizoen ook zo gedaan. Niets aan om steeds een week te moeten wachten, terwijl dat vroeger toch heel normaal was. We zijn verwend geworden.
Alle reacties Link kopieren
Koffieverkeerd schreef:
23-01-2022 14:31
Van Snowpiercer seizoen 3 krijgen we een keer per week een aflevering. Ik ga ze maar opsparen.
Ik zat er afgelopen winter iedere dinsdagochtend klaar voor! Ga ik nu weer doen!
KamilleT schreef:
24-01-2022 12:33
Dat heb ik bij het vorige seizoen ook zo gedaan. Niets aan om steeds een week te moeten wachten, terwijl dat vroeger toch heel normaal was. We zijn verwend geworden.
Inderdaad. Gaat allemaal niet snel genoeg en dan is er nog ontzettend veel aanbod.
Elizabethie schreef:
24-01-2022 13:22
Ik zat er afgelopen winter iedere dinsdagochtend klaar voor! Ga ik nu weer doen!
Ik heb onlangs pas voor het eerst gekeken, dus kon bingewatchen. Misschien dat ik de eerste wel kijk. Of toch allemaal :-D
Als je van een psychologische thriller houdt is The woman in the window een hele goeie. Met Amy Adams en een kleine rol van Julianne Moore.
Ik ken Amy alleen van dit soort zware rollen en dat doet ze goed.
Alle reacties Link kopieren
Gizmoreturns schreef:
24-01-2022 08:28
Tja, uitzetten als het niet bloeit lijkt me
Vriendelijk ben je zeg… sociaal ook.
Halston gekeken met Ewan McGregor. Zeer de moeite waard. Je kunt de serie in 1 avond uit kijken.
maasje schreef:
24-01-2022 22:01
Vriendelijk ben je zeg… sociaal ook.
Enige logische antwoord toch?
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
24-01-2022 22:08
Enige logische antwoord toch?
Het is gewoon niet vriendelijk. Beetje onaardig. Niet heel erg, maar duidelijk dat dit niet bedoelt was om mij verder te helpen. Vind het gewoon een flauw antwoord waar ik niks aan heb. Lijkt me duidelijk wat ik bedoelde met mijn vraag….
maasje schreef:
24-01-2022 22:19
Het is gewoon niet vriendelijk. Beetje onaardig. Niet heel erg, maar duidelijk dat dit niet bedoelt was om mij verder te helpen. Vind het gewoon een flauw antwoord waar ik niks aan heb. Lijkt me duidelijk wat ik bedoelde met mijn vraag….
Ik vind het een suffe vraag: ik vind er niets aan maar moet ik van jullie doorkijken? Je kan toch zelf wel inschatten of het je pakt of niet?
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
24-01-2022 22:23
Ik vind het een suffe vraag: ik vind er niets aan maar moet ik van jullie doorkijken? Je kan toch zelf wel inschatten of het je pakt of niet?
Nee dus, anders stelde ik de vraag niet. Je hebt series waarbij het de moeite waard bleek om door te zetten. Terwijl het in het begin wat traag was. In mijn omgeving hebben mensen deze serie niet gezien. Ik ben benieuwd naar iemand die hem uitgekeken heeft en wat die ervan zegt…
Alle reacties Link kopieren
Ik had Sweet Magnolias nog niet gezien. Dat is leuk!
Wij hebben "Spoorloos" gekeken. Ik vond het verhaal niet sterk. Het is dat het maar 5 afleveringen heeft anders was ik ermee gestopt.

En een nieuw seizoen van Prison Break.
Is dat niet al genoeg uitgemolken?
Ik vind de eerste 2 seizoenen geweldig. Daarna was het alleen maar herhaling.
maasje schreef:
24-01-2022 22:19
Het is gewoon niet vriendelijk. Beetje onaardig. Niet heel erg, maar duidelijk dat dit niet bedoelt was om mij verder te helpen. Vind het gewoon een flauw antwoord waar ik niks aan heb. Lijkt me duidelijk wat ik bedoelde met mijn vraag….
Wat een aanstellerij zeg
Ik lees weer mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu comedians in cars getting coffee. Er zitten leuke mensen tussen om naar te kijken...vermakelijk dus
Alle reacties Link kopieren
De film: 7 Koğuştaki Mucize/Miracle in cell no7. Wat heb ik daar hard om moeten huilen.
Alle reacties Link kopieren
maasje schreef:
24-01-2022 22:01
Vriendelijk ben je zeg… sociaal ook.
Lijkt mij nochtans een logische reactie. Vandaar dat ik eerder niet op je vraag inging. Ik heb ook vaak dat iets me niet boeit en dan stop ik. Niemand hier kan weten of jij het later nog beter gaat vinden toch? Soms vind ik iets het bekijken niet waard terwijl anderen er lyrisch over zijn.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
24-01-2022 22:23
Ik vind het een suffe vraag: ik vind er niets aan maar moet ik van jullie doorkijken? Je kan toch zelf wel inschatten of het je pakt of niet?
Ben het niet helemaal eens met je. Zo begon ik ooit Breaking Bad te kijken en vond er geen klap aan maar iemand zei tegen mij, je moet echt even door die eerste paar afleveringen heen, dan wordt ie pas echt goed! En dat klopte, na 5/6 afleveringen was ik hooked en heb ik die hele serie gebinged. Soms is even doorzetten dus echt wel de moeite waard.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Hendrikje106 schreef:
25-01-2022 10:48
Ben het niet helemaal eens met je. Zo begon ik ooit Breaking Bad te kijken en vond er geen klap aan maar iemand zei tegen mij, je moet echt even door die eerste paar afleveringen heen, dan wordt ie pas echt goed! En dat klopte, na 5/6 afleveringen was ik hooked en heb ik die hele serie gebinged. Soms is even doorzetten dus echt wel de moeite waard.
Precies. Er wordt zo vaak gezegd' even doorzetten wordt beter' oid.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Voor mij inmiddels ook een interessant topic :-) Ik keek vorige week voor het eerst Netflix en inmiddels kan ik thuis ook kijken :-) Hahaha ik ga jullie tips dus goed doornemen. Ik he wel een vraag: ik zag een film met 4K HDR kwaliteit maar ik vond het niet echt super mooi op mijn scherm. Ligt dat ergens aan? Ik heb de duurste variant abonnement, ik keek eerst met de basic, nu met die duurdere voor beter beeld maar ik zie het niet ahum....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven