Entertainment alle pijlers

Netflix deel 8 [Spoilers zijn NIET toegestaan!]

16-01-2022 23:11 3014 berichten
Deel 8 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

En de link naar deel 7: entertainment/netflix-deel-7/list_messages/471619
Alle reacties Link kopieren
dikkerdjedap schreef:
25-01-2022 11:57
Voor mij inmiddels ook een interessant topic :-) Ik keek vorige week voor het eerst Netflix en inmiddels kan ik thuis ook kijken :-) Hahaha ik ga jullie tips dus goed doornemen. Ik he wel een vraag: ik zag een film met 4K HDR kwaliteit maar ik vond het niet echt super mooi op mijn scherm. Ligt dat ergens aan? Ik heb de duurste variant abonnement, ik keek eerst met de basic, nu met die duurdere voor beter beeld maar ik zie het niet ahum....
Heb je wel een 4K HDR tv dan?

Ik niet hoor trouwens, ik vind gewoon beeld goed genoeg
.
Alle reacties Link kopieren
@impala: yep ook dat en de sprong van SD (basic abonnement) naar de duurdere zou je toch moeten zien? Misschien wel bij een andere film als er geen reden voor is verder. We gaan het zien (letterlijk haha)
After Life. Ricky Gervais. Wat moet je nog zeggen hè, over die man. Hij is zó goed. Kan je laten lachen en huilen tegelijk.

En als je dan de bloopers kijkt op Youtube waarin ze voortdurend in een scheur liggen dan snap je niet hoe ze het doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg jullie kijktips weer. Heb zelf even geen kijktip paraat (heb nog geen nieuw films of series bekeken op Netflix). Heeft iemand de nieuwe film van Alyssa Milano al gezien?
Hendrikje106 schreef:
25-01-2022 10:48
Ben het niet helemaal eens met je. Zo begon ik ooit Breaking Bad te kijken en vond er geen klap aan maar iemand zei tegen mij, je moet echt even door die eerste paar afleveringen heen, dan wordt ie pas echt goed! En dat klopte, na 5/6 afleveringen was ik hooked en heb ik die hele serie gebinged. Soms is even doorzetten dus echt wel de moeite waard.
Kan. Ik vond breaking bad niet leuk. Ook niet na 5 afleveringen. Maar ik kan voor mezelf wel aardig goed inschatten wat ‘m wel wordt en wat niet.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
25-01-2022 16:32
Kan. Ik vond breaking bad niet leuk. Ook niet na 5 afleveringen. Maar ik kan voor mezelf wel aardig goed inschatten wat ‘m wel wordt en wat niet.
Ook dat kan.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de serie Manifest aan het kijken.
Ik vind het een goede spannende serie.
Een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
25-01-2022 16:32
Kan. Ik vond breaking bad niet leuk. Ook niet na 5 afleveringen. Maar ik kan voor mezelf wel aardig goed inschatten wat ‘m wel wordt en wat niet.
Ik vond er ook geen bal aan, net als Prison break, La casa de papel had ik ook wel gezien na 2 seizoenen.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
25-01-2022 15:06
After Life. Ricky Gervais. Wat moet je nog zeggen hè, over die man. Hij is zó goed. Kan je laten lachen en huilen tegelijk.

En als je dan de bloopers kijkt op Youtube waarin ze voortdurend in een scheur liggen dan snap je niet hoe ze het doen.
Ik hoor echt alleen maar goede verhalen over deze serie. Toch maar eens gaan kijken
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
25-01-2022 18:12
Ik hoor echt alleen maar goede verhalen over deze serie. Toch maar eens gaan kijken
Doen!
Daarna heb ik Derek gekeken. Ook geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
25-01-2022 18:12
Ik hoor echt alleen maar goede verhalen over deze serie. Toch maar eens gaan kijken
Hij is echt heel goed! Eerste paar afleveringen heb ik manlief er doorheen moeten slepen, hij wilde afhaken ivm de somberheid, maar het was het doorzetten meer dan waard.
Moiren schreef:
25-01-2022 16:32
Kan. Ik vond breaking bad niet leuk. Ook niet na 5 afleveringen. Maar ik kan voor mezelf wel aardig goed inschatten wat ‘m wel wordt en wat niet.
Echt niet dat ik een paar aflevering door ga worstelen omdat het daarna misschien wel beter wordt. Na 2 afleveringen stop ik ermee.
Alle reacties Link kopieren
Elizabethie schreef:
25-01-2022 18:30
Doen!
Daarna heb ik Derek gekeken. Ook geweldig!
Oh die ga ik ook proberen! Kende hem niet, maar ook met Ricky Gervais zie ik, leuk.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan1 schreef:
25-01-2022 18:33
Echt niet dat ik een paar aflevering door ga worstelen omdat het daarna misschien wel beter wordt. Na 2 afleveringen stop ik ermee.
Met nog 5 seizoenen voor de boeg heb ik dat er bij Breaking Bad echt wel voor over gehad. Ik vond het sfeertje en de manier van filmen al vanaf het begin wel goed alleen de verhaallijn ging voor mij in het begin nergens naartoe. Ik vond het te traag lopen dus toen iemand tegen mij zei eenzelfde ervaring gehad te hebben maar dat het dus na een aantal afleveringen echt beter ging lopen, heb ik doorgezet en daar was ik dus achteraf heel blij om.

Maar dat zal voor iedereen anders zijn.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van Breaking Bad vier afleveringen gezien en daarna met mijn vriend nog een poging gewaagd vanaf aflevering 1. Ik vond het gewoon geen fijne serie, geen leuke karakters en veel te veel narigheid.
Alle reacties Link kopieren
Stromboli schreef:
25-01-2022 18:32
Hij is echt heel goed! Eerste paar afleveringen heb ik manlief er doorheen moeten slepen, hij wilde afhaken ivm de somberheid, maar het was het doorzetten meer dan waard.
Oh goed dat ik dat weet :)

Breaking Bad vond ik trouwens fantastisch.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn vanavond begonnen aan Archive 81. Djeez, niet normaal zo spannend…. Denk dat ik er vannacht over ga dromen 🙈
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Hendrikje106 schreef:
25-01-2022 22:20
Wij zijn vanavond begonnen aan Archive 81. Djeez, niet normaal zo spannend…. Denk dat ik er vannacht over ga dromen 🙈
Wij hebben al het plot bedacht, nu nog 6 afleveringen adem inhouden tot we het bevestigd krijgen :hihi:
Alias Grace. Indrukwekkende miniserie. Speelt zich af in de 19e eeuw in Canada.
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
17-01-2022 00:20
Zojuist Archive 81 uitgekeken, in 2 dagen erdoorheen gefietst.
Goede, spannende serie, beetje creepy, hij gaat echt onder je huid zitten, althans bij mij.
Ik vind het een aanrader.
Is het echt horror, met veel bloed enzo of meer de suggestie van horror?
fladder schreef:
25-01-2022 23:56
Is het echt horror, met veel bloed enzo of meer de suggestie van horror?
Suggestie
Alle reacties Link kopieren
Van de week The Puppet Master gekeken. Wát een raar verhaal! Bizar hoe zoiets ontstaat en jaren lang door kan gaan.
Alle reacties Link kopieren
Jenn11 schreef:
26-01-2022 16:25
Van de week The Puppet Master gekeken. Wát een raar verhaal! Bizar hoe zoiets ontstaat en jaren lang door kan gaan.
Documentaire?
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Kolini schreef:
25-01-2022 15:23
Ik volg jullie kijktips weer. Heb zelf even geen kijktip paraat (heb nog geen nieuw films of series bekeken op Netflix). Heeft iemand de nieuwe film van Alyssa Milano al gezien?
Ja ik. Slechte film. Heel voorspelbaar.
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
25-01-2022 18:12
Ik hoor echt alleen maar goede verhalen over deze serie. Toch maar eens gaan kijken
Ik ben ook benieuwd naar deze serie. Hij gaat op mijn lijst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven