Entertainment alle pijlers

Netflix deel 9 en spoileren NIET toegestaan

14-10-2023 15:24 2259 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Deel 9 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

Link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-8-spoilers-z ... #p34986816
poesmetlaarzen wijzigde dit bericht op 17-10-2023 12:00
31.36% gewijzigd
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Purrmaid schreef:
01-06-2025 20:47
The Lifelist.

Lekkere romcom.
Oh leuk! Ik zit net klaar om deze te gaan kijken.

En daarna ga ik Dept Q kijken heb ik het vermoeden, met al deze positieve reacties :-D
loulou39 schreef:
06-06-2025 18:46

En daarna ga ik Dept Q kijken heb ik het vermoeden, met al deze positieve reacties :-D
Dept Q is goed hoor.
De Scandinavische thriller speelt in... Schotland.
-- tijdelijk mottoloos --
Deptq vol enthousiasme aangezet en snel weer af.

Jammer genoeg kwam ik er niet lekker in.
Wat is Ginny&Georgia dark geworden :|
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
loulou39 schreef:
06-06-2025 18:46

Dept Q is ook goed.

Beetje jammer dat we de films ook al gezien hebben. Wel anders maar dezelfde misdaad die onderzocht wordt. The Q serie van Jussie Adler Olsen heeft zoveel boeken en dan beginnen ze weer vooraan.
Dit zijn de 4 films:
Afbeelding

En Dept Q seizoen 1 gaat over het eerste boek: De vrouw in de kooi. Wel veel uitgebreider natuurlijk dan in een film van 2 uur.
TAFKAPML
Ik ga vandaag beginnen aan The Survivors, ben benieuwd.
Ik ben you aan het kijken. Jullie hebben hem vast allemaal al gezien :-D
Ik heb ooit 6 afleveringen gekeken en ben toen gestopt. Nu denk ik: waarom? Blijkbaar verwachtte ik toen wat anders.

Ik vind het nu heel interessant en kijk bijna elke avond. Net begonnen aan seizoen 2 nu.
SunShine35 schreef:
07-06-2025 10:43
Ik ben you aan het kijken. Jullie hebben hem vast allemaal al gezien :-D
Ik heb ooit 6 afleveringen gekeken en ben toen gestopt. Nu denk ik: waarom? Blijkbaar verwachtte ik toen wat anders.

Ik vind het nu heel interessant en kijk bijna elke avond. Net begonnen aan seizoen 2 nu.
Toen ik met You begon, kwam ik er eerst ook niet in. Ook afgezet. Na een hele tijd toch maar weer begonnen en de tweede keer zat ik er direct in en achter elkaar gekeken.

Gisteren begonnen met the survivors. Wel leuk maar ben niet laaiend enthousiast.
Aneso schreef:
07-06-2025 11:14
Toen ik met You begon, kwam ik er eerst ook niet in. Ook afgezet. Na een hele tijd toch maar weer begonnen en de tweede keer zat ik er direct in en achter elkaar gekeken.

Gisteren begonnen met the survivors. Wel leuk maar ben niet laaiend enthousiast.
Grappig. Misschien dat je het meer waardeert als je weet wat je kan verwachten. Ik vond het vorige keer te langzaam, maar eigenlijk gebeurt er heel snel heel veel.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven