Entertainment alle pijlers

Nu aan het luisteren, deel 3

10-12-2016 16:52 3009 berichten
In dit topic kan je beschrijven welke muziek je op dit moment luistert. Een link plaatsen kan voor geïnteresseerden handig zijn maar is geen verplichting. Commentaar en discussies op voorgaande posts worden gewaardeerd maar ook dat is niet verplicht.

Link naar het vorig deel: klik



Veel luisterplezier!
Alle reacties Link kopieren
Skull schreef:
07-09-2017 22:16
Nu niet de reactie van die vent opsommen met alle kutopmerkingen van je ouders he, je weet wel beter.
Ja ik weet wel beter maar nu voel ik me gewoon ff k*t
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
07-09-2017 22:26
Ja ik weet wel beter maar nu voel ik me gewoon ff k*t
Snap ik, ik zou het ook niet tof vinden :smooch:
Alle reacties Link kopieren
Skull schreef:
07-09-2017 22:32
Snap ik, ik zou het ook niet tof vinden :smooch:
Altijd lekker die kusjes van jou :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
07-09-2017 20:57
KORPIKLAANI - A Man With A Plan (OFFICIAL VIDEO

https://www.youtube.com/watch?v=bc0sJvtKrRM

Speciaal voor NBK, hoop je hier weer snel te zien :bigkiss:
Ik heb hem weer geluisterd, blijft leuk :)
:smooch:
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
07-09-2017 21:57
Ik hoop ook niets ernstigs

Ik ben gestruikelt en de inhoud van het kopje koffie voor mijn baas kwam zo op zijn dure pak terecht. Ik heb een uitbrander gekregen maar het heeft verder gelukkig geen consequenties
Je baas is een sneuneus om daar boos over te worden!
Gaat 'ie toch lekker zelf zijn koffie halen!!

Moet ik opeens aan denken :)
Tijdje terug was ik bij de AH en zat op mijn hurken om in het onderste schap een lekker biertje uit te zoeken.
Vlak voor mij stond een mevrouw die een fles bier uit het bovenste schap uit haar handen liet vallen....
Fles explodeerde werkelijk vlak voor mij op de vloer en ik zat onder het bier en glassplinters.
Vol met kleine snijwondjes werd ik op de vleeswarenafdeling!! vol geplakt met pleisters terwijl die mevrouw nog helemaal ontredderd in het gangpad stond.
Vervolgens ben ik naar die mevrouw toe gegaan en heb haar verzekerd dat het echt niet erg was en er niks aan de hand was, zo kan het ook :)
Je baas had misschien zijn dure pak aan, ik had mijn favoriete Dropkick Murphys T-shirt aan, genoeg reden om boos te worden zou ik denken!

Kortom, je baas is een eikel!

Ik zie het wel helemaal voor me trouwens :)
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=Z0OKkpHvx-A
En nou is het afgelopen!
nbk schreef:
08-09-2017 05:29
Je baas is een sneuneus om daar boos over te worden!
Gaat 'ie toch lekker zelf zijn koffie halen!!

Moet ik opeens aan denken :)
Tijdje terug was ik bij de AH en zat op mijn hurken om in het onderste schap een lekker biertje uit te zoeken.
Vlak voor mij stond een mevrouw die een fles bier uit het bovenste schap uit haar handen liet vallen....
Fles explodeerde werkelijk vlak voor mij op de vloer en ik zat onder het bier en glassplinters.
Vol met kleine snijwondjes werd ik op de vleeswarenafdeling!! vol geplakt met pleisters terwijl die mevrouw nog helemaal ontredderd in het gangpad stond.
Vervolgens ben ik naar die mevrouw toe gegaan en heb haar verzekerd dat het echt niet erg was en er niks aan de hand was, zo kan het ook :)
Je baas had misschien zijn dure pak aan, ik had mijn favoriete Dropkick Murphys T-shirt aan, genoeg reden om boos te worden zou ik denken!

Kortom, je baas is een eikel!

Ik zie het wel helemaal voor me trouwens :)
Inderdaad!
Hopenlijk is hij zelf van zijn reactie geschrokken en ziet hij dat in.
Dit topic heeft +3000 reacties, ik heb een nieuw geopend. hier verder?i

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven