Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Jee, wat ziet hij er goed uit!
Cum non tum age
quote:noa schreef op 21 april 2013 @ 21:40:

[...]

Shit, ik val door de (poezen)mand.
Volgens mij is zijn vrouw ook afgevallen.
Cum non tum age
Echt superknap! Echt zo goed gedaan!
ojeeeeee
oh oh ik ben bang voor een terugval!
121 kilo afgevallen
Echt knap! 121!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
ja, die hebben we nog niet gezien deze serie
wat een verschil... super!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Volgens mij wel iets aangekomen, maar hij blijft doorvechten. Heel knap, respect voor deze man
tot volgende week
jammer dat hij een paar maanden later weer is aangekomen (ook slecht voor zn huid). Maar het is zeker een knappe prestatie dat hij zoveel in 1 jaar is afgevallen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven