Entertainment alle pijlers

Oh jee met wie prikt Dré vanavond een vorkje mee ?

15-05-2022 20:59 3173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Bij mama Rachel aan de andijviestamppot met gehaktbal of bij Mo aan de hello fresh . Keuzes keuzes voor onze André.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet zo goed of die Monique nou wel zo eerlijk is. Op die foto's in VS omarmd en kust ze hem innig. (waarbij ze bewust hun verblijfplaats heeft gelekt) Lijkt mij niet iets dat je doet met iemand waar je gewoon vriendschappelijk mee om gaat.
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
21-09-2022 10:22
Ik weet niet zo goed of die Monique nou wel zo eerlijk is. Op die foto's in VS omarmd en kust ze hem innig. (waarbij ze bewust hun verblijfplaats heeft gelekt) Lijkt mij niet iets dat je doet met iemand waar je gewoon vriendschappelijk mee om gaat.
Het een sluit het ander niet uit misschien zijn ze daar definitief tot de conclusie gekomen dat het niet werkt . En over dat lekken dat zei Yvonne is verder nergens bevestigd .
Maar ik hoop echt dat ze nooit meer bij elkaar komen .
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
20-09-2022 23:51
Niet dat het zoveel met A2 te maken heeft, maar waren er hier niet een aantal mensen die ervaring hebben met de kleding van de chica's? Ik zag best wat leuke items, maar twijfel over de kwaliteit.
Kwaliteit naadje hoor ik vaak van klanten die het terug sturen . Echt marktspul en slecht afgewerkt.
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
21-09-2022 10:22
Ik weet niet zo goed of die Monique nou wel zo eerlijk is. Op die foto's in VS omarmd en kust ze hem innig. (waarbij ze bewust hun verblijfplaats heeft gelekt) Lijkt mij niet iets dat je doet met iemand waar je gewoon vriendschappelijk mee om gaat.
Ik denk dat zij nog wel wilde maar hij niet meer. Ik denk dat het beter zo is. Ik ben wel nieuwsgierig of ze nog zoveel volgers overhoudt nu het bekend is dat ze niet meer bij elkaar komen.
Alle reacties Link kopieren
Nu op instagram heeft Monique het over haar haar. Ze heeft alleen zo’n vreemde huid boven haar neus / tussen haar wenkbrauwen. Is dat make-up?
Alle reacties Link kopieren
Claudia2010 schreef:
21-09-2022 16:39
Nu op instagram heeft Monique het over haar haar. Ze heeft alleen zo’n vreemde huid boven haar neus / tussen haar wenkbrauwen. Is dat make-up?
Ik hoop het.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is duidelijk make up....
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
21-09-2022 11:48
Ik denk dat zij nog wel wilde maar hij niet meer. Ik denk dat het beter zo is. Ik ben wel nieuwsgierig of ze nog zoveel volgers overhoudt nu het bekend is dat ze niet meer bij elkaar komen.
Wat ben jij toch geobsedeerd met die volgers van haar. Kan het je echt iets schelen?
...
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
21-09-2022 11:06
Kwaliteit naadje hoor ik vaak van klanten die het terug sturen . Echt marktspul en slecht afgewerkt.
Dan vragen ze nogal wat voor marktkwaliteit.
Wel jammer, zag best wat leuke dingen in de webshop.
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
21-09-2022 22:17
Dan vragen ze nogal wat voor marktkwaliteit.
Wel jammer, zag best wat leuke dingen in de webshop.
Het is prima kwaliteit. Ik weet natuurlijk niet waar Yildizlar al die mensen tegenkomt die hun pakketjes terugsturen, maar ik deel die ervaring niet.
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
21-09-2022 22:27
Het is prima kwaliteit. Ik weet natuurlijk niet waar Yildizlar al die mensen tegenkomt die hun pakketjes terugsturen, maar ik deel die ervaring niet.
Oké! Misschien probeer ik het wel gewoon.
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
21-09-2022 22:27
Het is prima kwaliteit. Ik weet natuurlijk niet waar Yildizlar al die mensen tegenkomt die hun pakketjes terugsturen, maar ik deel die ervaring niet.
Bij mij in het post.nl punt.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
21-09-2022 22:36
Bij mij in het post.nl punt.
Daar komen met grote regelmaat retouren voor de Chica's voorbij ja?

Volgens mij heb jij gewoon een pesthekel aan Sarah van Soelen iedereen die ermee te maken heeft - mag natuurlijk, maar iemands brood stelen is niet chique. De kleding is gewoon goed.
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
21-09-2022 18:27
Wat ben jij toch geobsedeerd met die volgers van haar. Kan het je echt iets schelen?
Klopt, krijg hier inmiddels hulp voor. Komt goed :)
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
21-09-2022 22:29
Oké! Misschien probeer ik het wel gewoon.
Je kan het toch gewoon proberen, ik vind er ook leuke dingen tussen staan maar ik zou zeker ook even checken op de markt. Zie ik regelmatig dezelfde dingen die ik overigens ook niet goedkoop vind hoor. Zou lekker gebruik maken van het gemak om online te bestellen. Is het niets kan je het altijd nog retourneren.
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
22-09-2022 01:36
Daar komen met grote regelmaat retouren voor de Chica's voorbij ja?

Volgens mij heb jij gewoon een pesthekel aan Sarah van Soelen iedereen die ermee te maken heeft - mag natuurlijk, maar iemands brood stelen is niet chique. De kleding is gewoon goed.
Iemands brood stelen wel ja
Haha nee hoor komt gewoon veel terug en ik heb geen pesthekel aan Sarah . Heb net zo vaak commentaar op Monique .
Maar ik hou er over op iedereen moet zelf bestellen wat hij wil .
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
22-09-2022 12:10
Iemands brood stelen wel ja
Haha nee hoor komt gewoon veel terug en ik heb geen pesthekel aan Sarah . Heb net zo vaak commentaar op Monique .
Maar ik hou er over op iedereen moet zelf bestellen wat hij wil .
Heel apart - als ik iets bij mijn Postnl punt breng vraagt nou nooit iemand waarom die kleding me niet beviel. Je kletst uit je nek.
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
22-09-2022 14:37
Heel apart - als ik iets bij mijn Postnl punt breng vraagt nou nooit iemand waarom die kleding me niet beviel. Je kletst uit je nek.
Nooit in een dorp gewerkt zeker . Maar goed jij ook een fijne dag hé.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
22-09-2022 15:03
Nooit in een dorp gewerkt zeker . Maar goed jij ook een fijne dag hé.

wat een onzin! Ik zou het ook zeer onprofessioneel vinden als ik iets retour dat de medewerker van post nl gaat vragen of
het niet beviel.
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
22-09-2022 15:07
wat een onzin! Ik zou het ook zeer onprofessioneel vinden als ik iets retour dat de medewerker van post nl gaat vragen of
het niet beviel.
Nee niet vragen uiteraard dat lijkt me logisch . Klanten vertellen gewoon uit zichzelf heel veel . Maar jullie geloven me niet prima dat mag .
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
22-09-2022 15:03
Nooit in een dorp gewerkt zeker . Maar goed jij ook een fijne dag hé.

Herkenbaar hoor. Zat mensen die zich bezwaard voelen iets te retourneren (hoi mam!), en zich verontschuldigen bij degene die het pakketje in ontvangst neemt. Raar maar waar. Een van mijn koeriers kreeg een heel verhaal over een verkeerde kleur buttplug te horen. Nou was dat wel heel uitzonderlijk :-D
apppie schreef:
22-09-2022 14:37
Heel apart - als ik iets bij mijn Postnl punt breng vraagt nou nooit iemand waarom die kleding me niet beviel. Je kletst uit je nek.
Ze zegt toch dat het opvalt dat kleding van Chicas wordt geretourneerd toch niet waarom?
Alle reacties Link kopieren
wolkje75 schreef:
22-09-2022 18:44
Ze zegt toch dat het opvalt dat kleding van Chicas wordt geretourneerd toch niet waarom?
Dit dus, begrijp ook niet waarom er aan haar getwijfeld wordt.
Wat een verschrikkelijk lelijke jas die groene op Monique haar insta. Lijkt wel een slaapzak.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou sowieso bij Chica's even d'r foto eraf plukken om te checken op de Aliexpress app. Of het niet via daar te koop staat. Dat heb ik bij Chica's een periode gecheckt. En een groot deel van de kleding kwam daar vandaan. En het dan voor het zoveeldubbele verkopen. Daar zou ik voor passen... qua kwaliteit wat je ervoor krijgt.
Give a man a fish and you feed him for a day; teach a man to fish and you feed him for a lifetime

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven