OMG....HNTM
maandag 28 september 2015 om 23:28
quote:Vikhui schreef op 28 september 2015 @ 20:48:
[...]
Mijn moeder vroeg zich vorige week af of daar wat aan gedaan kan worden. Kan dat eigenlijk?
Ja hoor. Daar zijn logopedisten en KNO-artsen voor.
Het kan te maken hebben met hormonen (bijv. teveel aan testosteron) , maar kan ook aan het grootte van het strottenhoofd / stembandplooien liggen of een psychogene stoornis. Zou ik zo niet kunnen zeggen.
Ik denk dat Sterre tevreden is met haar stem. Is ook prima natuurlijk. Ze valt wel op in elk geval.
[...]
Mijn moeder vroeg zich vorige week af of daar wat aan gedaan kan worden. Kan dat eigenlijk?
Ja hoor. Daar zijn logopedisten en KNO-artsen voor.
Het kan te maken hebben met hormonen (bijv. teveel aan testosteron) , maar kan ook aan het grootte van het strottenhoofd / stembandplooien liggen of een psychogene stoornis. Zou ik zo niet kunnen zeggen.
Ik denk dat Sterre tevreden is met haar stem. Is ook prima natuurlijk. Ze valt wel op in elk geval.
dinsdag 29 september 2015 om 00:34
Sterre komt wat labiel over... Een paar afleveringen terug al dat gehuil om haar kamergenootje die nu had gekozen om met een andere deelneemster op een andere kamer te gaan en nu in het voorstukje van volgende week zie ik haar ook weer moeilijken. Of het lijkt zo...door die stem... Ben zeker geen Amy-fan maar had toch liever Sterre zien gaan vandaag.
Ben ook loiza-fan! Wat een heerlijke spontane meid! Niet altijd de beste foto's maar ze straalt en dat maakt haar zo mooi en leuk! Verder ook fan van jackie.
Ben ook loiza-fan! Wat een heerlijke spontane meid! Niet altijd de beste foto's maar ze straalt en dat maakt haar zo mooi en leuk! Verder ook fan van jackie.