Ons leven met 19 kinderen

vrijdag 20 juli 2018 om 21:19
Ziet niet vrijwel iedereen er zo uit na een bevallingBolletje88 schreef: ↑20-07-2018 20:44Desondanks was de bevalling toch pittig aan haar gezicht te zien.

woensdag 25 juli 2018 om 15:21
Ja zoiets ja. Nu staat Josiah nog op het record van 6 weken, maar ik denk dat John-David het heeft verbroken...
woensdag 25 juli 2018 om 15:53
Ik vind het dochtertje van Jinger voor de verandering eens een leuke naam hebben! (Felicity)
Leuk voor John-David en Abby, zij zijn natuurlijk ook al wat ouder dan de rest. Ik denk ook dat ze dit jaar nog zullen trouwen.
Nu natuurlijk Jana nog... Ik gun het haar zo om eens wat meer haar eigen leven te kunnen leiden. Ze moet al bijna 30 zijn en ze zit nog steeds totaal onder de plak bij die griezel Jim Bob.
Leuk voor John-David en Abby, zij zijn natuurlijk ook al wat ouder dan de rest. Ik denk ook dat ze dit jaar nog zullen trouwen.
Nu natuurlijk Jana nog... Ik gun het haar zo om eens wat meer haar eigen leven te kunnen leiden. Ze moet al bijna 30 zijn en ze zit nog steeds totaal onder de plak bij die griezel Jim Bob.
woensdag 25 juli 2018 om 15:59
Misschien vindt Jana het wel lekker. Ze heeft haar eigen tuin waar ze veel in werkt, de jongere kinderen hebben weinig zorg meer nodig.Collision schreef: ↑25-07-2018 15:53Ik vind het dochtertje van Jinger voor de verandering eens een leuke naam hebben! (Felicity)
Als ze trouwt moet ze weer van voor af aan beginnen met kinderen opvoeden.

woensdag 25 juli 2018 om 16:02
AnAppleADay schreef: ↑25-07-2018 15:58Het is een maandje na de courtship announcement.
Maar ik denk dat ze tegenwoordig, ivm de mislukte courtship van Josiah, het pas aankondigen als ze al zeker zijn dat de verloving er snel aan komt.
Josiah zei in de webisode van hun huwelijk dat ze maar 6 weken een courtship hadden.
Ze hebben elkaar leren kennen op de bruiloft van Joe en Kendra. Zie de webisode waar ze zeggen dat Cindy (de weddingplanner) ze wilde koppelen, en dat het haar gelukt was.

woensdag 25 juli 2018 om 19:05
Vlotte verloving maar dat had ik verwacht.
Ik zat op hun website te kijken, op 3 juli hebben ze felicitatie filmpjes gepost. Mijn hemel, JB zijn hoofd/buik is aardig in omvang toegenomen....
http://www.duggarfamily.com/news
Ik zat op hun website te kijken, op 3 juli hebben ze felicitatie filmpjes gepost. Mijn hemel, JB zijn hoofd/buik is aardig in omvang toegenomen....
http://www.duggarfamily.com/news
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."

woensdag 25 juli 2018 om 21:36
Nieuwe foto's van felicity... lekkere bolle wangen. En Jinger ziet er ook zo gelukkig uit
https://www.usmagazine.com/celebrity-ne ... s-at-home/
woensdag 25 juli 2018 om 23:06
Wat zien ze er goed uit!
Het valt me daar altijd op wanneer iemand gaat samenwonen (na het trouwen dan
) verhuizen of een baby krijgt het daar heel normaal is om elkaars huizen volledig in te richten. Nu hebben Jana en Jessa de babykamer gedaan.
Dat heb ik hier eigenlijk nog nooit gehoord, misschien een keer bij een vrijgezelle man die het niet boeit door zijn moeder of zus ofzo...
Het valt me daar altijd op wanneer iemand gaat samenwonen (na het trouwen dan

Dat heb ik hier eigenlijk nog nooit gehoord, misschien een keer bij een vrijgezelle man die het niet boeit door zijn moeder of zus ofzo...

donderdag 26 juli 2018 om 09:33
Ik zie niet echt verschil tussen een stylist inhuren of je zus het laten doen.
Jana is duidelijk degene in de familie met het meeste feeling voor inrichting en ze is er goed in. Jinger heeft er blijkbaar niet veel mee.
Hoe fijn is het dan dat je iemand kent die dat voor je kan doen en jou ook nog eens door en door kent.
Jana is duidelijk degene in de familie met het meeste feeling voor inrichting en ze is er goed in. Jinger heeft er blijkbaar niet veel mee.
Hoe fijn is het dan dat je iemand kent die dat voor je kan doen en jou ook nog eens door en door kent.

donderdag 26 juli 2018 om 15:46
Vind je? Persoonlijk vind ik haar hier een neplach hebben.. en .... (naam vergeten) ook. Ogen lachen niet mee..Emceetje schreef: ↑25-07-2018 21:36Nieuwe foto's van felicity... lekkere bolle wangen. En Jinger ziet er ook zo gelukkig uit
Wat niet wilt zeggen dat ze niet gelukkig zijn, maar ik heb gelukkerige fotos van ze gezien
donderdag 26 juli 2018 om 19:40
Dat is zeker fijn, ze lijken er ook altijd heel blij mee (behalve Jeremy toen hij van Jessa zijn boeken niet meer neer mocht zettenAnAppleADay schreef: ↑26-07-2018 09:33Ik zie niet echt verschil tussen een stylist inhuren of je zus het laten doen.

Ik ken het gewoon helemaal niet, wel helpen klussen bij het verhuizen maar ik denk dat als ik mijn zus vertel waar haar bank komt te staan ik eruit wordt gezet

donderdag 26 juli 2018 om 21:14
Ze zijn vast gewoon erg moe...Logisch! Niks achter zoeken verder.
Niet iedereen ziet eruit als Kate Middleton na de bevalling

vrijdag 27 juli 2018 om 08:52
Ik vind het wel meevallen. Ze is al ruim 24, geen hele rare leeftijd om een kind te krijgen, zeker in Amerika. En toch 5 jaar ouder dan haar zusje en schoonzusje die al eerder dit jaar een kind hebben gekregen.

vrijdag 27 juli 2018 om 10:29
Zeker waar ja, alleen vond ik haar er gewoon erg jong uitzien op deze foto's, maar je hebt gelijk!AnAppleADay schreef: ↑27-07-2018 08:52Ik vind het wel meevallen. Ze is al ruim 24, geen hele rare leeftijd om een kind te krijgen, zeker in Amerika. En toch 5 jaar ouder dan haar zusje en schoonzusje die al eerder dit jaar een kind hebben gekregen.