Ons leven met 19 kinderen
donderdag 9 augustus 2018 om 18:41

donderdag 9 augustus 2018 om 19:11
Ze mag toch ook een broek aan van Jeremy. Jeremy is modern en niet zo als de rest van de familie. Hij wilt het beste voor Jinger en dus ook een ruggenprik als zij dat zou willen.Bolletje88 schreef: ↑09-08-2018 18:41Dat ze een verloskundige zou hebben en in het ziekenhuis wilde bevallen snap ik. Volgens mij is Jeremy heel modern en niet zo strikt. Maar dat ze een ruggeprik had en dit van hem mocht, vind ik wel een doorbraak en bijzonder.
Waarom omhelzen ze bij het bezoek de verloskundige?
vrijdag 10 augustus 2018 om 08:25
Hun cultuur is ook niet per se tegen hulp bij de bevalling he, er zijn er genoeg in hun omgeving die altijd in het ziekenhuis bevallen. Of een ruggenprik, of medicijnen om de zwangerschap door te komen.
Michelle is zelf 15 keer in het ziekenhuis bevallen.
Alleen de zussen van Jinger hebben toevallig gekozen om het anders te doen.
Michelle is zelf 15 keer in het ziekenhuis bevallen.
Alleen de zussen van Jinger hebben toevallig gekozen om het anders te doen.

vrijdag 10 augustus 2018 om 12:15
vrijdag 10 augustus 2018 om 14:53
Het zou voor haar toch ook niet leuk zijn als er altijd een tiener broertje of zusje mee moet.Emceetje schreef: ↑10-08-2018 12:15Ik lees geruchten (en ik hoop dat ze waar zijn) dat JD en Abby daten zonder chaperonne!
Dat zou natuurlijk heel logisch zijn, gezien het feit dat JD tegen de 30 loopt en dan wil je je tienerbroertje of zusje er echt niet bij hebben. Ik hoop dat ze lekker daten samen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

woensdag 29 augustus 2018 om 23:30

donderdag 1 november 2018 om 13:23
Ik ben het alweer een tijdje via internet aan het kijken. Laatste aflevering die ik zag was de gender reveal van Jinger en Jeremy. Ze hadden het heel leuk gedaan, met een zelfgemaakt parcour in hun tuin die de familie af moest leggen, de kinderen vonden het natuurlijk super. En Abbie werd aan het eind ook net aangekondigd in de serie. Ben benieuwd naar John en Abbie's trouwaflevering!

zondag 4 november 2018 om 11:02
Ohh heb je linkje met foto ofzo?
Ik hoop dat ze het ook nu weer snel uitzenden, ik kijk ook online. Echt geen geduld om te wachten tot NL TLC het eens uitzend...
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
zondag 4 november 2018 om 11:10
Ff gezocht, op Duggar blog stond een foto, maar die 'is unavailable for you'. Sjonge zeg wat een onzin. Lang leven de VPN, toen mocht ik hem wel zien. Lastig om goed te bekijken hoe de jurk er echt uit ziet (ik dacht ff dat hij strapless was met 'blote schouders' haha, maar dat was niet) omdat ze John omhelst. Hij lijkt me mooi. Brede schouder straps, tule wijde onderkant.
http://www.duggarfamilyblog.com/
http://www.duggarfamilyblog.com/
zondag 4 november 2018 om 11:40

zondag 4 november 2018 om 19:42
Ik vind dat nu niet echt blote schouders, haar jurk is best wel "modest" hoor.
zondag 4 november 2018 om 20:09
Hmm misschien een beetje, maar het kan je stijl ook gewoon zijn hè. Ik liep ook niet met mijn tieten in de aanbieding in mijn trouwjurk. Het is niet zo dat ze van nek tot enkel ingesnoerd was.

zondag 4 november 2018 om 21:15
Nee, maar bij blote schouders stel ik me wel iets anders voor. Jessa's schouders waren niet veel meer bedekt in haar jurk, en bij Jill denk ik ook niet.
Ik had zelf ook wel wat mouwtjes aan mijn trouwjurk, te bloot vind ik ook niet mooi, maar de jurk van Abby is toch gewoon volgens "Duggar-Standaards" lijkt me. Niks mis mee verder.
Ik had zelf ook wel wat mouwtjes aan mijn trouwjurk, te bloot vind ik ook niet mooi, maar de jurk van Abby is toch gewoon volgens "Duggar-Standaards" lijkt me. Niks mis mee verder.
maandag 5 november 2018 om 08:02
Jurk is gewoon modest maar ze zien er wel heel happy uit 
Ik denk ook dat ze gewoon stopt met werken zodra de eerste spruit in aantocht is.
Maar het feit dat ze wat meer opleiding heeft gehad vind ik positief voor de opleidingskansen van de kinderen.
Het nieuwe seizoen begint trouwens op 27-11 in Amerika.

Ik denk ook dat ze gewoon stopt met werken zodra de eerste spruit in aantocht is.
Maar het feit dat ze wat meer opleiding heeft gehad vind ik positief voor de opleidingskansen van de kinderen.
Het nieuwe seizoen begint trouwens op 27-11 in Amerika.

maandag 5 november 2018 om 08:11