Entertainment alle pijlers

Ontvoerd Rtl 4

16-12-2012 20:14 886 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk mee naar dit moeilijke en actuele onderwerp
Maar hoe traumatisch is dit voor dat dochtertje? Ziet ze een emotionele moeder na 3 jaar en daarna gaat moeders weer naar Nederland! Verschrikkelijk voor zo'n meisje, toch?
quote:loisnvt schreef op 20 januari 2013 @ 21:18:

Maar hoe traumatisch is dit voor dat dochtertje? Ziet ze een emotionele moeder na 3 jaar en daarna gaat moeders weer naar Nederland! Verschrikkelijk voor zo'n meisje, toch?Ja maar ja.... ze moet toch haar moeder kennen?
Stressed is just desserts spelled backwards
Nah, niemand die me ff komt halen! Zit ik helemaal alleen te kijken
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Hoi dames!

Ik heb even niet alles teruggelezen, maar ik zie deze vrouw als een labiele vrouw die haar eigen interpretatie aan de dingen geeft.

Ik snap ook niet dat ze geen geld zegt te hebben, maar wel een eigen paard heeft. Ik bedoel, die beesten kosten toch ook een hoop geld.

En wat jullie zeiden over dat bellen. Ik vermoed dat er wel degelijk contact is, maar dat zij niet meewerkt, omdat ze het kind niet naar Nederland terug kan halen. Ik vermoed dat ze John heeft ingeschakeld met de hoop om haar kind weer naar Nederland te halen.

Ik zet ook mijn vraagtekens bij haar verhaal dat haar man had gezegd dat zij met het kind in Nederland mocht blijven. Ik vermoed dat het in werkelijk heel anders is gegaan. Zij was immers in die tijd geestelijk niet helemaal gezond.
Dat zei ik net ook al, dan ziet ze haar moeder opeens, voor hoelang? Een uurtje? En dan gaat moeders weer naar huis voor kweeniehoelang....toch triest!! In en in sneu voor dat kleine grietje...

Er zijn vast een hoop dingen die moeder achterhoudt, en ze zal hem vast van alles aangedaan hebben, maar hij moet toch ook zn eigen gevoelens opzij zetten voor dat kleine meisje!

Vraag me af in hoeverre er contact is met elkaar?
quote:Lucifer1983 schreef op 20 januari 2013 @ 21:22:

Hoi dames!

Ik heb even niet alles teruggelezen, maar ik zie deze vrouw als een labiele vrouw die haar eigen interpretatie aan de dingen geeft.

Ik snap ook niet dat ze geen geld zegt te hebben, maar wel een eigen paard heeft. Ik bedoel, die beesten kosten toch ook een hoop geld.

En wat jullie zeiden over dat bellen. Ik vermoed dat er wel degelijk contact is, maar dat zij niet meewerkt, omdat ze het kind niet naar Nederland terug kan halen. Ik vermoed dat ze John heeft ingeschakeld met de hoop om haar kind weer naar Nederland te halen.

Ik zet ook mijn vraagtekens bij haar verhaal dat haar man had gezegd dat zij met het kind in Nederland mocht blijven. Ik vermoed dat het in werkelijk heel anders is gegaan. Zij was immers in die tijd geestelijk niet helemaal gezond.Ja
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:missworld schreef op 20 januari 2013 @ 21:22:

Dat zei ik net ook al, dan ziet ze haar moeder opeens, voor hoelang? Een uurtje? En dan gaat moeders weer naar huis voor kweeniehoelang....toch triest!! In en in sneu voor dat kleine grietje...

Ja eens. Maar het is wel aan de moeder om het contact soepel te laten verlopen. Gewoon lief en leuk doen met het kind, geen drama's maken, dat kan naderhand wel weer.
Ik vind het maar een vreemde situatie, ik geloof eerder vader dan moeder.
Idd, Lucifer, dat is eigenlijk wat hier ook al zo'n beetje uitgesproken is. Sneu voor alle partijen sowieso.
Krak.
ach dat kindje...
quote:newimprovedkitty schreef op 20 januari 2013 @ 21:25:

ach dat kindje...Ja, gos
Acherm, t meisje toch.
krak?
dan hebben ze elkaar bijna 3 jaar niet gezien en dan herinnert Zoe haar moeder nog? dat kan toch bijna niet? Dan moet er toch contact geweest zijn.
Ik vind het zielig voor het kindje, die heeft er niet om gevraagd.
Oh oke, en nu kan het ineens wel? Nu is het geld er wel?
Vind het maar een vreemd verhaal van haar eigenlijk. Wel fijn dat ze haar mama weer kon zien
bizar dit! daar had zij John toch helemaal niet voor nodig?
Wat een hartverscheurend drama voor het kind, of ze nu in Canada is of naar Nederland zou gaan ze mist altijd een ouder langdurig. Ik vond vader overigens heel redelijk nu, beide partijen zullen flink gekwetst zijn door elkaar in het verleden, je kunt niet 1 persoon de schuld geven maar het kind moet toch het belangrijkste zijn.
quote:Lucifer1983 schreef op 20 januari 2013 @ 21:27:

Ik vind het zielig voor het kindje, die heeft er niet om gevraagd.Zoals altijd.
quote:newimprovedkitty schreef op 20 januari 2013 @ 21:29:

bizar dit! daar had zij John toch helemaal niet voor nodig?

Ik heb het gevoel dat ze hoopte dat John meer kon bereiken ofzo.

Denk dat ze dit zelf ook nog wel had kunnen regelen.
Mijn hart zei krak.
Ws heeft ze de eerstvolgende ticket gekregen vt programma...??? Tis ook wel weer n pokke end weg zeg!

Denk dat die vader idd redelijker is geweest dan die moeder, en heeft hij gelukkig wel ingezien dat Zoe haar moeder heeeel erg miste! En dat er iig 2x pw gebeld word met elkaar, zodat dat grietje iig weet dat haar moeder er wel is.

Maar idd zeg....zoveel was er niet voor nodig om hem over de streep te krijgen, en dan laat je dit 3 jr sudderen...

Maja ze was natuurlijk ook niet stabiel he...en denk dat die vader er echt ff helemaal klaar mee was!
Ah star...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven