Entertainment alle pijlers

Oogappels

24-01-2019 21:27 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft het gezien? Ik ga het volgen!

Merel: onaangenaam mens, veroordeelt stiefzoon omdat hij anders is, terwijl hij heel lief en attent is.
De vader die door Jeroen Spitzberg gespeeld wordt, ben effe naam kwijt, is een slappe zak tegen zoon. Daar kun je geen kinderen mee opvoeden.

Iemand nog wat?
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
22-03-2019 09:25
Huh? Dat waren Merel en de beveiliger. Werd niet alleen gezoend overigens.

Begreep nu dat Merel 45 jaar moet spelen. Als zij eruitziet als 45, ben ik 25 :proud:
Ik dacht ik hou het netjes :-))
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
22-03-2019 09:57
En je hebt de stalker IN merel haar huis, zeker ook gemist? ;-)

Dus word nog spannend volgende keer.
Nee die niet toevallig, maar hij heeft wel een bekende kop die ik niet thuis kon brengen. Iemand?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
22-03-2019 09:55
Nee, dochter die rijles heeft heeft een eetstoornis. Of is die aan het ontwikkelen. Ze eet niet, kotst eten uit, sport overdreven.

En Danny moet nog alles vertellen aan zijn ouders.

Merel is echt een k*'t vrouw. (haar rol)
Die had ik dan weer wel gemist, het is maar goed dat er ook nog een forum is :-). Volgende keer beter kijken en niet twee dingen tegelijk doen.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Als ik het voorstukje van volgende week zag wordt het nu duidelijk waarom Chris zijn slaapkamerdeur 's nachts op slot wil.....
Te herkenbaar deze serie.
Vanavond laatste aflevering, komt er een vervolg?
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
28-03-2019 10:27
Vanavond laatste aflevering, komt er een vervolg?
Ja er komt een seizoen 2
Ah, top!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een superleuke serie. En zo lekker herkenbaar dat pubergedoe. Goed om te horen dat er een tweede seizoen komt. Hopelijk duurt het niet weer 2 jaar voordat dat dan op tv komt, zoals vaak bij NL series.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad hele leuke en goede serie. Ik vrees dat het voor nu effe afgelopen is. Alles was namelijk een happy end en alle problemen ongeveer opgelost .

Hoewel Lieke inderdaad anorectische trekjes krijgt en mogelijk een terugval nu haar nieuwe vriend (terecht) een eind maakt aan hun relatie omdat de levensfases zo enorm van elkaar verschillen.

En Merel en haar huidige man uit elkaar dreigen te gaan door haar gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die Tim gedurende de hele serie zo'n kinderachtige, egocentrische vent, fijn dat hij in elk geval een beetje bijdraait helemaal aan het eind.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Maart volgend jaar zou het nieuwe seizoen moeten beginnen lees ik. Ik denk dat dit seizoen dit einde heeft gekregen voor het geval dat tweede seizoen er niet zou komen.
Klopt het dat vandaag de laatste aflevering was? En weet er al iemand of er bevestigd is dat er een tweede seizoen komt?
anoniem_384436 wijzigde dit bericht op 28-03-2019 22:19
Reden: verkeerde woord gebruikt.
2.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
exploreworld schreef:
28-03-2019 22:19
Klopt het dat vandaag de laatste aflevering was? En weet er al iemand of er bevestigd is dat er een tweede seizoen komt?

JIj ziet alle voorgaande berichten niet?
Such fun!1
Mooie goeie serie en alles naar 'n happy end verwerkt

(maar ik kan me dan weer ergeren aan een begin zomervakantie scene die duidelijk half oktober is opgenomen gezien de gele herfstblaadjes)
MarindaH schreef:
28-03-2019 22:31
JIj ziet alle voorgaande berichten niet?
Ik heb eerdere berichten (globaal) teruggelezen. Mijn excuses.

Groet,
Exploreworld
Ja ik kon die Merel qua leeftijd ook niet helemaal duiden. Dan zou ze ongeveer even oud zijn als ik en ik zie er minstens 20 jaar jonger uit. Ik zou bijna zeggen: mens doe wat aan die oogleden! :O
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
28-03-2019 22:32
Mooie goeie serie en alles naar 'n happy end verwerkt

(maar ik kan me dan weer ergeren aan een begin zomervakantie scene die duidelijk half oktober is opgenomen gezien de gele herfstblaadjes)
Haha, dat viel mij ook op.

Leuke serie. Ik had wel de indruk dat alle verhaallijnen heel snel naar een (happy) end gewerkt moesten worden, iets te gehaast naar mijn smaak. Maart 2020 duurt nog lang!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
28-03-2019 21:35
Inderdaad hele leuke en goede serie. Ik vrees dat het voor nu effe afgelopen is. Alles was namelijk een happy end en alle problemen ongeveer opgelost .

Hoewel Lieke inderdaad anorectische trekjes krijgt en mogelijk een terugval nu haar nieuwe vriend (terecht) een eind maakt aan hun relatie omdat de levensfases zo enorm van elkaar verschillen.

En Merel en haar huidige man uit elkaar dreigen te gaan door haar gedrag.
De eetstoornis van Lieke en de strijd om haar studiekeuze, de modellencarriere van Pip waar allerlei ‘gevaren’ op de loer liggen (dat ze ineens extreem gaat proberen af te vallen, of wordt lastig gevallen), de stalker van Merel die nog een stapje verder gaat, een/de nieuwe liefde van Fabie, Tim die ongelukkig wordt in zijn nieuwe baan en op een andere manier zijn vrijheid probeert te vinden, het huwelijk van Merel en
Erik, Chris die ook thuis rebelser gaat worden of gaat experimenteren in de liefde, een ongeplande zwangerschap van een van de moeders )(of dochters).... ik kan nog van alles bedenken!
Susan schreef:
28-03-2019 21:36
Ik vond die Tim gedurende de hele serie zo'n kinderachtige, egocentrische vent, fijn dat hij in elk geval een beetje bijdraait helemaal aan het eind.

Vond ik ook ja.
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
28-03-2019 23:45
Haha, dat viel mij ook op.

Leuke serie. Ik had wel de indruk dat alle verhaallijnen heel snel naar een (happy) end gewerkt moesten worden, iets te gehaast naar mijn smaak. Maart 2020 duurt nog lang!
Ja precies, dat had ik ook. Ik vond de hele serie best realistisch en ik hou van een happy end maar op de een of andere manier voelde dit best ongeloofwaardig.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ik vond het een heerlijke serie. Merel kwam op het laatst ook goed uit de verf. Liet eindelijk haar opgekropte gevoelens er uit nadat ze was geconfronteerd met haar stalker en ze de fotoboeken van vroeger had bekeken.
En die Chris,....wat een ontzettend lieve knul is dat.
Merel: "Chris wil je dat gesprek nog eens herhalen wat je met mijn moeder hebt gehad?".....Toen schoof hij op de bank nog iets dichter naar haar toe om Merel ervan te overtuigen dat haar moeder echt wel van haar had gehouden... :heart:
Isabellarose- schreef:
28-03-2019 23:20
Ja ik kon die Merel qua leeftijd ook niet helemaal duiden. Dan zou ze ongeveer even oud zijn als ik en ik zie er minstens 20 jaar jonger uit. Ik zou bijna zeggen: mens doe wat aan die oogleden! :O

Tuurlijk want iedereen die niet aan het ideaalbeeld voldoet moet er wat aan doen :bonk:
Alsjeblieft zeg.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het afgelopen is. Wij zaten gisteren te kijken en op het eind vroeg ik me af of het nu de laatste aflevering was. Ja dus. Fijn dat het volgend jaar weer terug komt.
Alle reacties Link kopieren
digijuf schreef:
29-03-2019 06:47
De eetstoornis van Lieke en de strijd om haar studiekeuze, de modellencarriere van Pip waar allerlei ‘gevaren’ op de loer liggen (dat ze ineens extreem gaat proberen af te vallen, of wordt lastig gevallen), de stalker van Merel die nog een stapje verder gaat, een/de nieuwe liefde van Fabie, Tim die ongelukkig wordt in zijn nieuwe baan en op een andere manier zijn vrijheid probeert te vinden, het huwelijk van Merel en
Erik, Chris die ook thuis rebelser gaat worden of gaat experimenteren in de liefde, een ongeplande zwangerschap van een van de moeders )(of dochters).... ik kan nog van alles bedenken!

Inderdaad, ik zag helemaal niet overal een happy end.
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven