Entertainment alle pijlers

Oogappels

24-01-2019 21:27 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft het gezien? Ik ga het volgen!

Merel: onaangenaam mens, veroordeelt stiefzoon omdat hij anders is, terwijl hij heel lief en attent is.
De vader die door Jeroen Spitzberg gespeeld wordt, ben effe naam kwijt, is een slappe zak tegen zoon. Daar kun je geen kinderen mee opvoeden.

Iemand nog wat?
MarindaH schreef:
29-03-2019 08:06
Inderdaad, ik zag helemaal niet overal een happy end.

Nee ik ook niet hoor. Er valt nog ruim voldoende op voort te borduren.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam hier vooral om te zien of ik de enige was die de keurige Dina nogal irritant vond. Nee dus. Wat volgens mij vooral het probleem is, is haar over-dui-de-lij-ke keu-ri-ge uit-spraak. Alsof ze haar Arabische accent wil verbergen terwijl ze dat amper heeft (wat ik me vooral van Dunya en Desi goed kan herinneren). En waarom zou dat erg zijn. En dan idd Max met mega mocro accent ;-). De speech op school klonk alsof ze een preek in de kerk stond te geven. En qua koppel ook erg onwaarschijnlijk met de toch al iets belegener Jeroen S. Verder fantastische serie waarin Merel echt de topper is, ook goede rol van Erik die ik in Overspel ook al zo goed vond.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik vond Dina ook wel wat te braaf en te prekerig, maar ik vond haar man dan weer te veel het andere uiterste, dus ergens ook wel begrijpelijk dat zij zo over de top correct moest zijn aangezien hij gewoon maar deed waar hij zin in had. Ik vond Erik echt het fijnste personage in de serie. De rol van Merel was inderdaad goed gespeeld.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Volgende week donderdag begint het 2e seizoen!
Oh cool! Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ahhhh leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Subnautica schreef:
18-02-2020 21:38
Volgende week donderdag begint het 2e seizoen!
Dat word weer volgen :)
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk!
Ik vond het ook een leuke serie.
Alle reacties Link kopieren
Thx voor de tip!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Maryam Hassouni vervangen in Oogappels

18 Februari om 13:51 geplaatst
Serie nieuws




Niet schrikken als Jeroen Spitzenberger in het tweede seizoen van Oogappels ineens is getrouwd met een ander. De rol van Maryam Hassouni wordt inderdaad gespeeld door een andere actrice.

Normaal gesproken zijn die persoonswisselingen voorbehouden aan soaps, maar soms grijpen serieuze series ook naar deze maatregel. In dit geval is de reden eenvoudig; Maryam had al wat anders te doen tijdens de opnamen van het tweede seizoen van Oogappels. Jammer maar waar.
Sam Ghilane
Docente Dina wordt vanaf nu gespeeld door de nog onbekende Sam Ghilane. Ervaring met het spelen van een lerares heeft Sam al, ze was juf Pauline in Mees Kees in de wolken.
Het tweede seizoen van Oogappels start op donderdag 27 februari om 20.25 uur op NPO 1.

(Tvgids.nl)
Alle reacties Link kopieren
O prima, ik vond Maryam niet sterk in deze serie.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het 2de seizoen gaat beginnen! Bedankt voor de tip :-D
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Op donderdag dus, bedankt voor de tip. Dit wil ik zeker weer gaan volgen. Was heel leuke onderhoudende serie.
Subnautica schreef:
19-02-2020 07:53
Maryam Hassouni vervangen in Oogappels

18 Februari om 13:51 geplaatst
Serie nieuws




Niet schrikken als Jeroen Spitzenberger in het tweede seizoen van Oogappels ineens is getrouwd met een ander. De rol van Maryam Hassouni wordt inderdaad gespeeld door een andere actrice.

Normaal gesproken zijn die persoonswisselingen voorbehouden aan soaps, maar soms grijpen serieuze series ook naar deze maatregel. In dit geval is de reden eenvoudig; Maryam had al wat anders te doen tijdens de opnamen van het tweede seizoen van Oogappels. Jammer maar waar.
Sam Ghilane
Docente Dina wordt vanaf nu gespeeld door de nog onbekende Sam Ghilane. Ervaring met het spelen van een lerares heeft Sam al, ze was juf Pauline in Mees Kees in de wolken.
Het tweede seizoen van Oogappels start op donderdag 27 februari om 20.25 uur op NPO 1.

(Tvgids.nl)

Dank voor de tip. Ik ga het zeker weer volgen! De vervanging lijkt me heel goed!
Alle reacties Link kopieren
Vanavond weer, yes! Het is trouwens een uurtje later, niet om 20.35 uur, maar om 21.30 uur, in verband met een corona-special van de NOS. Vanaf volgende week wel om 20.35 uur.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
27-02-2020 15:24
Vanavond weer, yes! Het is trouwens een uurtje later, niet om 20.35 uur, maar om 21.30 uur, in verband 5met een corona-special van de NOS. Vanaf volgende week wel om 20.35 uur.
Ik heb het geprogrammeerd, gaat dat dan vanzelf goed? Kan nl niet terugkijken in België...
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
O leuk zeg, fijn om te weten!
Alle reacties Link kopieren
Oke, dus om het minder te laten opvallen dat er een nieuwe actrice meespeelt, heeft iedereen een kleurspoeling gehad?

En de zoon (Max?) is ook een ander. Veel braver tiep.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik vond dat zwarte haar van Pip erg lelijk. Maar Max is nog steeds dezelfde acteur.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
27-02-2020 22:37
Ik vond dat zwarte haar van Pip erg lelijk. Maar Max is nog steeds dezelfde acteur.
Oh ik vind dit beter als die vreselijk pony die ze eerst had.

Maar verder wel weer leuk om te kijken. Wat is er met Lieke aan de hand, iemand een idee?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Met Lieke ging het in het eerste seizoen al niet goed toch? Die relatie met die veel oudere rij-instructeur, dat gedoe met haar opleiding, dat ze naar het conservatorium moest maar van Merel per se geneeskunde moest gaan studeren. Plus de hele sfeer thuis. Ik denk dat ze gewoon depressief is, niet naar haar cursus gaat (welke cursus eigenlijk, dat herinner ik me niet meer), een beetje doellos rondzwerft. Ze is in elk geval wel gewoon in Parijs. Of denk je dat er nog meer aan de hand is?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
28-02-2020 13:41
Oh ik vind dit beter als die vreselijk pony die ze eerst had.

Maar verder wel weer leuk om te kijken. Wat is er met Lieke aan de hand, iemand een idee?
Misschien liefdesverdriet van die oudere rij-instructeur?
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
28-02-2020 13:44
Met Lieke ging het in het eerste seizoen al niet goed toch? Die relatie met die veel oudere rij-instructeur, dat gedoe met haar opleiding, dat ze naar het conservatorium moest maar van Merel per se geneeskunde moest gaan studeren. Plus de hele sfeer thuis. Ik denk dat ze gewoon depressief is, niet naar haar cursus gaat (welke cursus eigenlijk, dat herinner ik me niet meer), een beetje doellos rondzwerft. Ze is in elk geval wel gewoon in Parijs. Of denk je dat er nog meer aan de hand is?
Ze deed een taalcursus toch?
Ik vond die nieuwe vrouw nog irritanter dan de vorige.
Verder wel genoten, blijft een mooie serie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven