Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 4

22-06-2022 08:52 3128 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
...of overleden in andere publieke functies.. Nieuw topic!

Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633

en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Such fun!1
vivapimpelmees schreef:
07-10-2025 21:09
Edward Reekers is overleden. Hij was de zanger van Kayak en vooral bekend door Ruthless queen. Hij werd slechts 68.
https://youtu.be/Yii6Xi8tkI4?si=sKnjSqdzeTdOx7NT
Prachtig lied.
Het is wat het is
vivapimpelmees schreef:
Edward Reekers is overleden. Hij was de zanger van Kayak en vooral bekend door Ruthless queen. Hij werd slechts 68.
Oh my ruthless queeeeeen :heart:
John Lodge, basgitarist en (mede) vocalist van The Moody Blues is vandaag op 82-jarige leeftijd overleden.
Hij zal voortleven in zijn muziek.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
vivapimpelmees schreef:
:redrose:

Mooie muziek hebben ze gemaakt.
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Drummer Thommy Price is overleden op 68 jarige leeftijd hij was de laatste 30 jaar de drummer van Joan jett.
Ook was hij de drummer op het voor mij iconische nummer Rebel Yell van Billy Idol.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Joost Nuissl, bijna 80 jaar.

Hij schreef vele mooie liedjes en sommige zong hij zelf met zijn kenmerkende, warme zangstem. Eentje er van is nationaal erfgoed geworden.

https://m.youtube.com/watch?v=8yB7vfK8u ... Eb8DMQiy5Q
Geen bijzonderheden
Ach Joost :heart:
Diane Keaton is op 79 jarige leeftijd overleden

https://www.tmz.com/2025/10/11/diane-keaton-dead/
:-o :-o :-o
Relax we're all crazy, it's not a competition
Stanley_cup schreef:
11-10-2025 21:01
Diane Keaton is op 79 jarige leeftijd overleden

https://www.tmz.com/2025/10/11/diane-keaton-dead/
Dat zag ik niet aankomen, had ook niet door dat ze al zo oud was. 79 is volgens mijn wel ongeveer de gemiddelde leeftijd waarop mensen sterven.
Ik zag het op sociale media voorbijkomen en dacht dat het nep was :|
Ik wist ook niet dat ze al zo oud was.
Jammer, weer een leuk mens minder.
xiongmao schreef:
11-10-2025 21:15
Dat zag ik niet aankomen, had ook niet door dat ze al zo oud was. 79 is volgens mijn wel ongeveer de gemiddelde leeftijd waarop mensen sterven.
81,9 jaar is gemiddeld. Mannen op 80,5 en vrouwen met 83,3 jaar.
Ik vind 79 wel vrij jong, pfff. Mijn vader is 76, moet er niet aan denken dat die over 2,5 jaar dood is…
Irregular_Choice schreef:
11-10-2025 23:32
Ik vind 79 wel vrij jong, pfff. Mijn vader is 76, moet er niet aan denken dat die over 2,5 jaar dood is…

Nou dat. Maar Diane Keaton kwam ook echt nog wel jong over.

En van Joost schrok ik ook. Er valt echt een generatie weg nu.
Merys schreef:
11-10-2025 23:38
Nou dat. Maar Diane Keaton kwam ook echt nog wel jong over.

En van Joost schrok ik ook. Er valt echt een generatie weg nu.
Diane Keaton had inderdaad altijd wat jeugdigs over zich. Misschien ook wel vanwege de manier van kleden. Altijd goed gekleed en hip, dat doet ook veel voor je.
11-10-2025 23:48
Diane Keaton had inderdaad altijd wat jeugdigs over zich. Misschien ook wel vanwege de manier van kleden. Altijd goed gekleed en hip, dat doet ook veel voor je.

Mijn moeder had dat ook. Die reden we doodziek het ziekenhuis in en nog waren ze verbaasd over haar geboortejaar.
Maar als ik het zo lees was het ook onverwacht.
Hoorde net in Met het Oog op Morgen dat ze meezong op dit nummer van Ashe: https://www.youtube.com/watch?v=fBqh2CiDPyM

Echt prachtig.
Such fun!1
Mijn vader is 76, moet er niet aan denken dat die over 2,5 jaar dood is…

Hier een ouder van 75. En sinds ik las van Diane Keaton ben ik aan het malen erover. Slaap slecht, heb veel pijn, ben wat labieler/emotioneler. En kan dus wat minder goed dingen scheiden op dit moment. Ik las het, en de schrik om mijn ouder schoot mijn lichaam in. Sindsdien lig ik wakker. Stom natuurlijk want zo wordt ouder ineens 105. Maar moet er inderdaad niet aan denken.
MarindaH schreef:
12-10-2025 00:35
Hoorde net in Met het Oog op Morgen dat ze meezong op dit nummer van Ashe: https://www.youtube.com/watch?v=fBqh2CiDPyM

Echt prachtig.
Heel mooi!
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Grasgevoerd schreef:
12-10-2025 00:40
Hier een ouder van 75. En sinds ik las van Diane Keaton ben ik aan het malen erover. Slaap slecht, heb veel pijn, ben wat labieler/emotioneler. En kan dus wat minder goed dingen scheiden op dit moment. Ik las het, en de schrik om mijn ouder schoot mijn lichaam in. Sindsdien lig ik wakker. Stom natuurlijk want zo wordt ouder ineens 105. Maar moet er inderdaad niet aan denken.
Ik heb daar inderdaad ook last van als ik dan iemand hoor die overleden is op zo’n leeftijd hoor. Tuurlijk gaan onze ouders ooit dood, maar je hoopt zo dat dat dan nog heel lang duurt. En ik zie mijn ouders ook niet als zulke “oude” mensen die de leeftijd al hebben om dood te gaan zeg maar.
NL, US lager.
Als je van iemand houdt, is het altijd te vroeg. Maar 79 is een niet geheel ongebruikelijke leeftijd om te overlijden, hoe droef ook. Was mijn vader het maar geworden, had ik hem nog meer dan veertig jaar langer bij me gehad.
Si abra la puerta hay lobos.
Dat is het niet (mosterd, ik weet het), ook al vind je van wel. Mijn ouder is ook rond die leeftijd en ik realiseer mij goed dat het zo voorbij kan zijn. Ik ben rond de 50 en vind dat geen gekke leeftijd om een ouder te verliezen.
Rabarbara schreef:
12-10-2025 09:37
Als je van iemand houdt, is het altijd te vroeg. Maar 79 is een niet geheel ongebruikelijke leeftijd om te overlijden, hoe droef ook. Was mijn vader het maar geworden, had ik hem nog meer dan veertig jaar langer bij me gehad.

:hug:
Renske schreef:
12-10-2025 11:05
Dat is het niet (mosterd, ik weet het), ook al vind je van wel. Mijn ouder is ook rond die leeftijd en ik realiseer mij goed dat het zo voorbij kan zijn. Ik ben rond de 50 en vind dat geen gekke leeftijd om een ouder te verliezen.
Ik ben een stukje jonger en moet er nog niet aan denken. Ook omdat mijn moeder bijvoorbeeld pas op haar 66e haar vader verloor. Zo oud ben ik echt nog lang niet, dus dit voelt voor mij echt heel jong.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven