Overleden in showbizzland - deel 4
woensdag 22 juni 2022 om 08:52
...of overleden in andere publieke functies.. Nieuw topic!
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Such fun!1
woensdag 17 september 2025 om 09:34
vivapimpelmees schreef: ↑17-09-2025 09:29Wij zijn destijds met onze kinderen naar deze film geweest.
Jaaaa, wij ook!
woensdag 17 september 2025 om 09:56
woensdag 17 september 2025 om 10:25
Er is toch helemaal nergens gezegd dat 'toen was geluk heel gewoon " niet meer uitgezonden kan worden omdat het nu niet meer zou kunnen? Je kunt ook je eigen ergernissen creëren.
Ik denk dat het gewoon heel traag en voorspelbaar is. Dat was het toen ook al, tenslotte. Niet dat dat erg is, overigens.
Ik denk dat het gewoon heel traag en voorspelbaar is. Dat was het toen ook al, tenslotte. Niet dat dat erg is, overigens.
Si abra la puerta hay lobos.
woensdag 17 september 2025 om 10:48
Rabarbara schreef: ↑17-09-2025 10:25Er is toch helemaal nergens gezegd dat 'toen was geluk heel gewoon " niet meer uitgezonden kan worden omdat het nu niet meer zou kunnen? Je kunt ook je eigen ergernissen creëren.
Het waren reacties op een forummer die denkt dat Toen was geluk heel gewoon niet meer thuishoort tussen hedendaagse programma's en w.s nooit meer uitgezonden gaat worden. Het zou zomaar kunnen gezien veel gevoeligheden tegenwoordig.
We zullen zien.
Het is verder nu ook niet belangrijk. Er zijn twee iconen bijna tegelijk overleden.
Sjoerd noemde het heel treffend: "prachtig en verschrikkelijk tegelijk!"
woensdag 17 september 2025 om 10:52
De laatste seizoenen zijn in 2021 en 2022 gewoon nog herhaald. En dan zou het 3 jaar later niet meer kunnen?vivapimpelmees schreef: ↑16-09-2025 21:08Omdat sommige grappen in de huidige tijd simpelweg niet meer kunnen.
woensdag 17 september 2025 om 10:58
Zo ongeveer letterlijk wat Vivapimpelmees schrijft anders.Rabarbara schreef: ↑17-09-2025 10:25Er is toch helemaal nergens gezegd dat 'toen was geluk heel gewoon " niet meer uitgezonden kan worden omdat het nu niet meer zou kunnen? Je kunt ook je eigen ergernissen creëren.
woensdag 17 september 2025 om 11:14
Ja, maar ik bedoel dat er helemaal geen "officieel bericht" daarover is. Je kunt wel helemaal boos worden omdat iets nu niet meer zou mogen, maar hoe weet je dat dat echt zo is?
Lijkt me inderdaad geen probleem. Flodder wordt ook nog elke dag herhaald en daar zitten echt heel slechte grappen in.

woensdag 17 september 2025 om 12:01
Nou ja, ik ben vrij groot voorstander van allerlei leuke linkse dingen, maar een herhalinkje Flodder of nog een keer Toen was geluk heel gewoon op tv zie ik nou niet echt groot maatschappelijk onrecht.
woensdag 17 september 2025 om 12:09
Er werd gesteld dat het echt niet ging gebeuren dat het nog uitgezonden wordt, vanwege de inhoud.
Terwijl dat 3 jaar geleden nog gebeurd is.
Ik zeg daarmee niks over of ik het oké vind of niet. Alleen dat je niet zo stellig kunt zeggen dat het nooit meer uitgezonden zal worden.

woensdag 17 september 2025 om 12:12
Pelle schreef: ↑17-09-2025 12:09Er werd gesteld dat het echt niet ging gebeuren dat het nog uitgezonden wordt, vanwege de inhoud.
Terwijl dat 3 jaar geleden nog gebeurd is.
Ik zeg daarmee niks over of ik het oké vind of niet. Alleen dat je niet zo stellig kunt zeggen dat het nooit meer uitgezonden zal worden.
Ben ik helemaal met je eens.
Er is zo veel shit op de tv, dat dit ook gewoon kan worden herhaald.
woensdag 17 september 2025 om 12:27
woensdag 17 september 2025 om 12:33
Haha ja ik vond in mijn jeugd Oppassen heel erg leuk maar als ik t nu terugzie....Lila-Linda schreef: ↑17-09-2025 12:27Staan dat soort oude series niet op Videoland of NPO Plus?
Meestal is zo'n serie vooral opvallend snel Oud geworden, traag, te veel lachmachines,
Ik heb wel eens Zeg 'ns aaa geprobeerd, poeh dat was in mijn herinnering veel leuker dan toen ik het terugkeek
woensdag 17 september 2025 om 12:35
Nou ja 'toen was geluk heel gewoon' is natuurlijk wel zo slecht dat het echt wel een misstand genoemd kan worden

woensdag 17 september 2025 om 12:37
Ik heb het meer over de discussie over het wel of niet opnieuw uitzenden.Yildizlar2 schreef: ↑17-09-2025 12:33Of het echt ontopic is weet ik niet maar vind het ook wel sneu voor haar partner dat alleen Gerard genoemd wordt . Ze was al jaren met Frits Landesbergen toch ?
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
woensdag 17 september 2025 om 12:38
woensdag 17 september 2025 om 12:39
Dat wordt hier dagelijks door onze kinderen (11 en 13) gekeken en ik vind het ook nog steeds leuk. Jammer dat de spin of met Anette Barlo en Matijs Jansen niet door ging.Vivalafete25 schreef: ↑17-09-2025 12:33Haha ja ik vond in mijn jeugd Oppassen heel erg leuk maar als ik t nu terugzie....
woensdag 17 september 2025 om 12:41
Eens. Ik snap dat ze samen genoemd worden maar het lijkt mij niet makkelijk voor haar man. Het lijkt in de berichtgeving alsof hij er niet eens is.Yildizlar2 schreef: ↑17-09-2025 12:33Of het echt ontopic is weet ik niet maar vind het ook wel sneu voor haar partner dat alleen Gerard genoemd wordt . Ze was al jaren met Frits Landesbergen toch ?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in