Entertainment alle pijlers

Pokemon Go 2

27-07-2016 22:27 2993 berichten
Het topic voor alle pokemon go spelers!

https://youtu.be/lrHJhKEtQEI

Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!

Handige links:

Pokemon Go voor beginners

Pokemon Wiki
Ja dat viel mij idd ook op.
quote:edamame schreef op 14 september 2016 @ 20:33:

Ik vind de meter voor de buddy accurater dan het broeien van de eieren.Als je op het ei dat in de incubator zit tikt, is het nauwkeurig dan in het scherm met alle eitjes.
quote:lonelyryder schreef op 14 september 2016 @ 20:30:

[...]

Mijn zoon had idd ook als idee de magikarp. Nou, ik ga echt niet naast zo een vis lopen.

Daarom heb ik bulbasaur gekozen want die ziet er stoer uit
Alle reacties Link kopieren
Ik heb growlithe gekozen, vind het wel leuk zo'n hondje naast me

En ik heb een pikachu gevangen, eindelijk
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
quote:CherokeeRose1977 schreef op 14 september 2016 @ 20:37:

[...]

Daarom heb ik bulbasaur gekozen want die ziet er stoer uit Ja, die is ook heel stoer. Ik vind Ponyita met die vlammende staart en manen heel mooi. De jongens vinden dat geweldig om te zien.
quote:gioia82 schreef op 14 september 2016 @ 20:43:

Ik heb growlithe gekozen, vind het wel leuk zo'n hondje naast me

En ik heb een pikachu gevangen, eindelijk ik heb gehoord dat Pika op je schouder gaat zitten als ie moe wordt. Tenminste, als hij je buddy is.
quote:peach1990 schreef op 13 september 2016 @ 21:32:

Ik heb de update

Ik ook !!! Helemaal happy !

Zoon wil heeeeeeel graag een Raichu.

Dus Pikachu als buddy.
quote:lonelyryder schreef op 14 september 2016 @ 20:36:

[...]

Als je op het ei dat in de incubator zit tikt, is het nauwkeurig dan in het scherm met alle eitjes.Klopt, maar als ik 7km loop pakt hij daarvan maar 1km... Bekend probleem.
Niet alleen Pikachu schijnt:

http://nl.ign.com/m/pokem ... egg-ontdekt-in-pokemon-go
quote:lonelyryder schreef op 14 september 2016 @ 20:46:

[...]

ik heb gehoord dat Pika op je schouder gaat zitten als ie moe wordt. Tenminste, als hij je buddy is.Ik ben benieuwd wat growlithe gaat doen dan! Hij is een beetje te groot voor op m'n schouder. Ik heb ook getwijfeld om te wisselen naar pikachu, nu krijg ik maar 1 candy per 3 km en pikachu is ook zo leuk. Maar ik hou growlithe nog wel even, zo schattig!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
quote:lonelyryder schreef op 14 september 2016 @ 20:45:

[...]

Ja, die is ook heel stoer. Ik vind Ponyita met die vlammende staart en manen heel mooi. De jongens vinden dat geweldig om te zien.Die is idd heel mooi om te zien.
quote:MinkeDeWit schreef op 14 september 2016 @ 09:32:

[...]

Ik kreeg gisteren een Jynx uit een 10 km ei. Daar heb ik er al 34 van gevangen en zijn niet te evolven. Boeh!

Ja stom hè? Bij mijn eerste Jynx was ik heel enthousiast, maar nu heb ik ze wel een beetje gezien.

Ja, dat heb ik bij al die "leuke" waar er maar 1 van zijn.

Hopelijk komen er snel nieuwe Pokémon bij.
quote:SweetChilliSauce schreef op 14 september 2016 @ 20:53:

[...]

Ja, dat heb ik bij al die "leuke" waar er maar 1 van zijn.

Hopelijk komen er snel nieuwe Pokémon bij.Ik laat mijn man de blonde vrouwtjes pakken
Sinds de update lijkt het wel of de pokemons weer makkelijker ontsnappen uit de pokeball. Heb net 8 ballen gebruikt voor een Ratata.

En heb Ponyta als buddy genomen. Heb nog 31 candies nodig, maar vind haar zo cool
quote:lonelyryder schreef op 14 september 2016 @ 20:55:

[...]

Ik laat mijn man de blonde vrouwtjes pakken Ha ha !
Nou vandaag was een goede dag voor pokemon. 5 nieuwe!

- Kingler (geëvolueerd met candy, een uur later zit ie er in het wild)

- Dragonair (gewoon in het wild!)

- Venomoth (via candy)

- Bdutterfree (geëvolueerd via de candy van mijn buddy, metapod)

- Weepinbell (Gevonden bij een lure)

Metapod nu weer ontvriend en als buddy nu een paras. Ik moet daar nog 1 candy voor en dan kan ik die ook evolueren.
Ik heb mijn 1e bulbasaur candy binnen. Laatste kilometer gelopen op de bank

En had een koffing uit een 5 km ei en net een haunter in huis
Ik vind mezelf echt superzielig dat de update niet meer werkt. Hopen dat dit bij de volgende update verholpen is, anders ben ik bang dat het spel binnenkort helemaal niet meer werkt op mijn telefoon
Je meent het..
quote:broodjekaas schreef op 14 september 2016 @ 20:56:

Sinds de update lijkt het wel of de pokemons weer makkelijker ontsnappen uit de pokeball. Heb net 8 ballen gebruikt voor een Ratata.Ja, dat merkte ik ook al! Maar gelukkig tellen (daardoor?) de fiets-kilometers wel weer mee. En ik moest vandaag uit het werk naar 2 winkels en dan door naar huis, naar de sportschool, weer naar huis en daarna nog boodschappen doen. Dat plus een rondje wandelen in m'n lunchpauze was meer dan 9 km blijkbaar want ik had genoeg candies om Growlithe te veranderen in Arcanine . Nummer 114 op de Pokedex. Nu is Vulpix m'n buddy. Daarvoor moet ik 11 candies bij elkaar sparen dus dat duurt iets langer. Maar dat is niet erg want Vulpix is cute!
quote:mrsbasswaldorf schreef op 14 september 2016 @ 22:29:

Ik vind mezelf echt superzielig dat de update niet meer werkt. Hopen dat dit bij de volgende update verholpen is, anders ben ik bang dat het spel binnenkort helemaal niet meer werkt op mijn telefoonDat is echt wel balen ja!
Mijn telefoon is een ruim twee jaar oude Samsung S4 mini met 1,5 MB werkgeheugen, android 4.4.2 en Pokémon Go versie 37 werkt (nog) wel.

Misschien moet je je android opschalen naar een hogere versie ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Kabuto als buddy . Heb nog maar 1 candy nodig en vandaag als het een beetje meezit naar level 34.
Nog 30 Magikarp candies te gaan. Gisteren Pinsir gevangen.
Nog 30 26 Magikarp candies te gaan.
Je kunt natuurlijk ook een Pikachu-knuffel met klittenband op je schouder vastzetten.

Of................

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven