Pokemon Go 2
woensdag 27 juli 2016 om 22:27
Het topic voor alle pokemon go spelers!
https://youtu.be/lrHJhKEtQEI
Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!
Handige links:
Pokemon Go voor beginners
Pokemon Wiki
https://youtu.be/lrHJhKEtQEI
Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!
Handige links:
Pokemon Go voor beginners
Pokemon Wiki
woensdag 14 september 2016 om 20:49
woensdag 14 september 2016 om 20:50
quote:lonelyryder schreef op 14 september 2016 @ 20:46:
[...]
ik heb gehoord dat Pika op je schouder gaat zitten als ie moe wordt. Tenminste, als hij je buddy is.Ik ben benieuwd wat growlithe gaat doen dan! Hij is een beetje te groot voor op m'n schouder. Ik heb ook getwijfeld om te wisselen naar pikachu, nu krijg ik maar 1 candy per 3 km en pikachu is ook zo leuk. Maar ik hou growlithe nog wel even, zo schattig!
[...]
ik heb gehoord dat Pika op je schouder gaat zitten als ie moe wordt. Tenminste, als hij je buddy is.Ik ben benieuwd wat growlithe gaat doen dan! Hij is een beetje te groot voor op m'n schouder. Ik heb ook getwijfeld om te wisselen naar pikachu, nu krijg ik maar 1 candy per 3 km en pikachu is ook zo leuk. Maar ik hou growlithe nog wel even, zo schattig!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
woensdag 14 september 2016 om 20:53
quote:MinkeDeWit schreef op 14 september 2016 @ 09:32:
[...]
Ik kreeg gisteren een Jynx uit een 10 km ei. Daar heb ik er al 34 van gevangen en zijn niet te evolven. Boeh!
Ja stom hè? Bij mijn eerste Jynx was ik heel enthousiast, maar nu heb ik ze wel een beetje gezien.
Ja, dat heb ik bij al die "leuke" waar er maar 1 van zijn.
Hopelijk komen er snel nieuwe Pokémon bij.
[...]
Ik kreeg gisteren een Jynx uit een 10 km ei. Daar heb ik er al 34 van gevangen en zijn niet te evolven. Boeh!
Ja stom hè? Bij mijn eerste Jynx was ik heel enthousiast, maar nu heb ik ze wel een beetje gezien.
Ja, dat heb ik bij al die "leuke" waar er maar 1 van zijn.
Hopelijk komen er snel nieuwe Pokémon bij.
woensdag 14 september 2016 om 21:02
Nou vandaag was een goede dag voor pokemon. 5 nieuwe!
- Kingler (geëvolueerd met candy, een uur later zit ie er in het wild)
- Dragonair (gewoon in het wild!)
- Venomoth (via candy)
- Bdutterfree (geëvolueerd via de candy van mijn buddy, metapod)
- Weepinbell (Gevonden bij een lure)
Metapod nu weer ontvriend en als buddy nu een paras. Ik moet daar nog 1 candy voor en dan kan ik die ook evolueren.
- Kingler (geëvolueerd met candy, een uur later zit ie er in het wild)
- Dragonair (gewoon in het wild!)
- Venomoth (via candy)
- Bdutterfree (geëvolueerd via de candy van mijn buddy, metapod)
- Weepinbell (Gevonden bij een lure)
Metapod nu weer ontvriend en als buddy nu een paras. Ik moet daar nog 1 candy voor en dan kan ik die ook evolueren.
woensdag 14 september 2016 om 22:29
quote:broodjekaas schreef op 14 september 2016 @ 20:56:
Sinds de update lijkt het wel of de pokemons weer makkelijker ontsnappen uit de pokeball. Heb net 8 ballen gebruikt voor een Ratata.Ja, dat merkte ik ook al! Maar gelukkig tellen (daardoor?) de fiets-kilometers wel weer mee. En ik moest vandaag uit het werk naar 2 winkels en dan door naar huis, naar de sportschool, weer naar huis en daarna nog boodschappen doen. Dat plus een rondje wandelen in m'n lunchpauze was meer dan 9 km blijkbaar want ik had genoeg candies om Growlithe te veranderen in Arcanine . Nummer 114 op de Pokedex. Nu is Vulpix m'n buddy. Daarvoor moet ik 11 candies bij elkaar sparen dus dat duurt iets langer. Maar dat is niet erg want Vulpix is cute!
Sinds de update lijkt het wel of de pokemons weer makkelijker ontsnappen uit de pokeball. Heb net 8 ballen gebruikt voor een Ratata.Ja, dat merkte ik ook al! Maar gelukkig tellen (daardoor?) de fiets-kilometers wel weer mee. En ik moest vandaag uit het werk naar 2 winkels en dan door naar huis, naar de sportschool, weer naar huis en daarna nog boodschappen doen. Dat plus een rondje wandelen in m'n lunchpauze was meer dan 9 km blijkbaar want ik had genoeg candies om Growlithe te veranderen in Arcanine . Nummer 114 op de Pokedex. Nu is Vulpix m'n buddy. Daarvoor moet ik 11 candies bij elkaar sparen dus dat duurt iets langer. Maar dat is niet erg want Vulpix is cute!
donderdag 15 september 2016 om 03:04
donderdag 15 september 2016 om 07:37